Jump to content

Vandrene quiz


Christian

Recommended Posts

Kom igjen folkens, svar!

Dette irriterer meg at jeg ikke kommer på! Må da være noen som husker dette, i alle fall blant stabæk-fans? For det må det være mer enn en stabæk-fan her inne?

(Har du noe hint om når dette var?)

Midten hva 1990 tallet

Han var i stabæk kun i 2 sommer mnd for å trene seg opp igjen og etter det gikk han til klubb engelsk 2 div :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 220
  • Created
  • Last Reply
  • 6 months later...

Nei, men Limpar var den første målscorer i den første Arsenal seieren i Premier League, det var i 3 runde da de slo Liverpool 2-0 på Anfield..godt gjettet!

 

btw fikk lyst å legge ut høydepunkter fra denne kampen og den ligger her

Link to comment
Share on other sites

Nei, men Limpar var den første målscorer i den første Arsenal seieren i Premier League, det var i 3 runde da de slo Liverpool 2-0 på Anfield..godt gjettet!

 

btw fikk lyst å legge ut høydepunkter fra denne kampen og den ligger her

 

Hvis vi ser høydepunktene, får vi jo vite svaret! :)

Har ikke sett høydepunktene! Men det Jazze sikkert viste var 2-0 seieren over Liverpool. Da limpar scorte i Arsenal's første PL kamp. Det var sånn jeg talket det! :)

Link to comment
Share on other sites

Nei, det har seg sånn at Arsenal scoret i den første serie omgangen, men da ble det tap, men vil vite hvem som scoret det første Arsenal målet i det oppgjøret.

 

Limpar scoret det første mål i den første Arsenal seieren i Premier League..sånn var det eg skulle frem til.

 

ps: han som var den første Arsenal scoreren i Premier League har en ganske så sentral rolle I Arsenal i dag!

Link to comment
Share on other sites

ok tar en eg da: hvem scoret det første målet for Arsenal i Premier League i 1992?

 

 

 

 

Nei, det har seg sånn at Arsenal scoret i den første serie omgangen, men da ble det tap, men vil vite hvem som scoret det første Arsenal målet i det oppgjøret.

 

Limpar scoret det første mål i den første Arsenal seieren i Premier League..sånn var det eg skulle frem til.

 

ps: han som var den første Arsenal scoreren i Premier League har en ganske så sentral rolle I Arsenal i dag!

Bould

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...