pacman Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 tror dette er oppspinn fra ende til annen, men en link er en link og poster den likevel Arsenal move for Man Utd target Duscher tribalfooball.com - January 25, 2007 Arsenal have joined Manchester United's interest for Deportivo La Coruna midfielder Aldo Duscher. The Sun says the Gunners want to beat their arch rivals to the Argie midfielder, who is available on a free in the summer. Both clubs have sent scouts to spy on Duscher, 27, and will be watching when Argentina face France on February 7 in Paris. Duscher famously broke David Beckham's foot in a Champions League clash against United before the 2002 World Cup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sande Lien Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 tror ikke at duscher er rett mann i arsenal.... det begynner å fylle seg på midtbanen med blant annet diaby,denilson,song,flamini som backup eller potensielle. dessutten er jo mannen 28 år å trenger tid til å venne seg til premier league Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Han er vel grei å ha som backup på b-laget vårt? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Har dere hørt noe så domt da!!! Hvorfor skulle Arsenal (almighty gunners) kjøpe en spiller fra man uuuu som nesten ikke er bedre enn guttespillerene til Lørenskog en gang? Håpløst spørr du meg. Tror ikke Wenger ville ha kjøpt en spiller fra man uuuu uansett hvem de var Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Har dere hørt noe så domt da!!! Hvorfor skulle Arsenal (almighty gunners) kjøpe en spiller fra man uuuu som nesten ikke er bedre enn guttespillerene til Lørenskog en gang? Håpløst spørr du meg. Tror ikke Wenger ville ha kjøpt en spiller fra man uuuu uansett hvem de var Han spiller vel strengt tatt ikke for Man Utd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Dette er en god playmaker. Ganske lik Cesc, bare litt større. Han spiller for Deportivo i Spania. Og er linka til flere gode klubber. Han har kvaliterer til å spille seg inn på hvilke som helst lag i verden. [borsett fra Chelsea, han er for billig for de] For meg ser jeg på dette som bare sprøyt. Hva skal Wenger med han, når han har Fabregas, Gilberto, Diaby, Merida og Rosicky. 3 av de er veldig like i spillestilen. Tror på det Wenger har sagt, "jeg skal ikke kjøpe noe i januar". Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabregas14 Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Jeg synes det hadde vært fumt og kjøpt inn Aldo Duscher.. Hvert fall når vi har Cesc og Gilberto Silva og Flamini og diaby og song osv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Jeg synes det hadde vært fumt og kjøpt inn Aldo Duscher.. Hvert fall når vi har Cesc og Gilberto Silva og Flamini og diaby og song osv.. Off topic: Hva er "fumt"? Et ord du har funne på eller....? On topic: Syns ikke Arsenal trenger noen nye spillere akkurat nå, men vist de skulle kjøpt en måte det vel ha vært en keeper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Off topic: Hva er "fumt"? Et ord du har funne på eller....? Fumt =Dumt. On topicen: Skal ikke uttale meg om ein spiller jeg ikke vet noe om! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 hvis det er The Sun som skriver dette er det nok bare tull.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabregas14 Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Jeg skrev feil ok? jeg tror du skjønte rimelig godt hva jeg mente! ikke noe vits i og hakke på det!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.