Jump to content

Aldo Duscher


pacman

Recommended Posts

tror dette er oppspinn fra ende til annen, men en link er en link og poster den likevel

 

 

Arsenal move for Man Utd target Duscher

tribalfooball.com - January 25, 2007

 

Arsenal have joined Manchester United's interest for Deportivo La Coruna midfielder Aldo Duscher.

The Sun says the Gunners want to beat their arch rivals to the Argie midfielder, who is available on a free in the summer.

 

Both clubs have sent scouts to spy on Duscher, 27, and will be watching when Argentina face France on February 7 in Paris.

 

Duscher famously broke David Beckham's foot in a Champions League clash against United before the 2002 World Cup.

Link to comment
Share on other sites

Har dere hørt noe så domt da!!!

Hvorfor skulle Arsenal (almighty gunners) kjøpe en spiller fra man uuuu som nesten ikke er bedre enn guttespillerene til Lørenskog en gang? <_<

Håpløst spørr du meg.

 

Tror ikke Wenger ville ha kjøpt en spiller fra man uuuu uansett hvem de var

Link to comment
Share on other sites

Har dere hørt noe så domt da!!!

Hvorfor skulle Arsenal (almighty gunners) kjøpe en spiller fra man uuuu som nesten ikke er bedre enn guttespillerene til Lørenskog en gang? <_<

Håpløst spørr du meg.

 

Tror ikke Wenger ville ha kjøpt en spiller fra man uuuu uansett hvem de var

 

Han spiller vel strengt tatt ikke for Man Utd...

Link to comment
Share on other sites

Dette er en god playmaker. Ganske lik Cesc, bare litt større. Han spiller for Deportivo i Spania. Og er linka til flere gode klubber. Han har kvaliterer til å spille seg inn på hvilke som helst lag i verden. [borsett fra Chelsea, han er for billig for de] For meg ser jeg på dette som bare sprøyt. Hva skal Wenger med han, når han har Fabregas, Gilberto, Diaby, Merida og Rosicky. 3 av de er veldig like i spillestilen.

 

Tror på det Wenger har sagt, "jeg skal ikke kjøpe noe i januar".

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det hadde vært fumt og kjøpt inn Aldo Duscher.. Hvert fall når vi har Cesc og Gilberto Silva og Flamini og diaby og song osv..

 

Off topic: Hva er "fumt"? Et ord du har funne på eller....?

 

On topic: Syns ikke Arsenal trenger noen nye spillere akkurat nå, men vist de skulle kjøpt en måte det vel ha vært en keeper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...