pacman Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Arsenal compete Czech Republic superkid tribalfooball.com - January 09, 2007 Arsenal are interested in Brno teenager Ondrej Mazuch. The 17 year-old defender is being put up for sale by Brno, who are inviting an auction for the Czech Republic U19 international. Arsenal face competition for Mazuch from Italy's Inter Milan and Juventus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 ALdri hørt om gutten, men hvis han spiller på U19 Landslaget til Tjekkia, så må han være talent og ganske så god.. Spennende omtale om gutten. 17 år og superkid som er forsvarer. Dette liker vi.. Får bare håpe at dette ikke kun er oppspinn og tull da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 ALdri hørt om gutten, men hvis han spiller på U19 Landslaget til Tjekkia, så må han være talent og ganske så god.. Spennende omtale om gutten. 17 år og superkid som er forsvarer. Dette liker vi.. Får bare håpe at dette ikke kun er oppspinn og tull da! Senderos var også sett på som superkid/wonderkid/europas største stopper talent osv. Vanskelig å si i denne alderen. Dette kan være et spennende kjøp men trenger heller en rutinert spiller nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrulsArsenal Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Jeg syns ikke arsenal skal hente så mange ungutter nå... De burde heller se etter en skikkelig midtbane kriger som Reo-Cokcker eller kansje Appiah. Trenger en type som Vieira Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Ja det høres spennende ut men jeg synes heller vi burde skaffe unge engelske talenter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Jeg syns ikke arsenal skal hente så mange ungutter nå... De burde heller se etter en skikkelig midtbane kriger som Reo-Cokcker eller kansje Appiah. Trenger en type som Vieira Tror Appiah hadde vært en spiller som kunne tatt over for Vieira. Han har jo før blitt linket til Arsenal men det ble jo dessverre ikke noe av den gangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Ja det høres spennende ut men jeg synes heller vi burde skaffe unge engelske talenter Spiller null rolle for meg hvilken nasjonalitet de har. De engelske talentene er ALTFOR dyre, samt at det er ikke veldig mange av dem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabregas14 Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Synes også de engelske talente er for dyre! Jeg mener at de bør skaffe seg en med mye rutine! kanskje en god keeper er viktigst. Almunia er god, men ikke god nok til å vært 1 keeper etter at lehman slutter mener jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tRosicky Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Jeg syns ikke arsenal skal hente så mange ungutter nå... De burde heller se etter en skikkelig midtbane kriger som Reo-Cokcker eller kansje Appiah. Trenger en type som Vieira Det er jeg enig i. Vi trenger å hente en spiller med rutine inn i laget. En som kan hjelpe alle arsenals unggutter til å utvikle seg og komme opp på et enda høyere nivå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.