Jump to content

Ondrej Mazuch


pacman

Recommended Posts

Arsenal compete Czech Republic superkid

tribalfooball.com - January 09, 2007

 

Arsenal are interested in Brno teenager Ondrej Mazuch.

The 17 year-old defender is being put up for sale by Brno, who are inviting an auction for the Czech Republic U19 international.

 

Arsenal face competition for Mazuch from Italy's Inter Milan and Juventus.

Link to comment
Share on other sites

ALdri hørt om gutten, men hvis han spiller på U19 Landslaget til Tjekkia, så må han være talent og ganske så god..

Spennende omtale om gutten. 17 år og superkid som er forsvarer. Dette liker vi.. Får bare håpe at dette ikke kun er oppspinn og tull da! :) :P

Link to comment
Share on other sites

ALdri hørt om gutten, men hvis han spiller på U19 Landslaget til Tjekkia, så må han være talent og ganske så god..

Spennende omtale om gutten. 17 år og superkid som er forsvarer. Dette liker vi.. Får bare håpe at dette ikke kun er oppspinn og tull da! :) :P

 

 

Senderos var også sett på som superkid/wonderkid/europas største stopper talent osv. Vanskelig å si i denne alderen. Dette kan være et spennende kjøp men trenger heller en rutinert spiller nå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns ikke arsenal skal hente så mange ungutter nå... De burde heller se etter en skikkelig midtbane kriger som Reo-Cokcker eller kansje Appiah. Trenger en type som Vieira

 

Tror Appiah hadde vært en spiller som kunne tatt over for Vieira.

Han har jo før blitt linket til Arsenal men det ble jo dessverre ikke noe av den gangen :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns ikke arsenal skal hente så mange ungutter nå... De burde heller se etter en skikkelig midtbane kriger som Reo-Cokcker eller kansje Appiah. Trenger en type som Vieira

 

Det er jeg enig i. Vi trenger å hente en spiller med rutine inn i laget.

En som kan hjelpe alle arsenals unggutter til å utvikle seg og komme opp på et enda høyere nivå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...