Jump to content

PES6 vs FIFA Football 2007


Simbad

Recommended Posts

Jeg skjønner f*** meg ikke hvordan dere kan akseptere dere selv når dere sier at FIFA07 er MYE BEDRE enn FIFA06. Det er jo nesten ikke forskjell på spillene og for å være ærlig så må jeg si at 06 er BEDRE enn 07. Merkelig nok... Spillfølelsen hos 06 er fakisk bedre, hvis vi ikke tar i betraktning at det er gjort oppdateringer på 07 (spilleroverganger osv.). MEN det som er rart er at transfere skjedd siste dag i overgangsvinduet (da tenker jeg i virkeligheten) er ikke fått med i FIFA 07. Gallas spiller for Chelsea, Reyes for Arsenal osv. HER kommer PES6 inn. PES6 har absolutt de aller siste overgangene. Baptista spiller nå for Arsenal, det samme med Gallas. PES6 er i tillegg MYE bedre enn FIFA07 på spillfølelse. Pasningene er mer realistiske, innleggene osv. PES6 går FIFA 07 en HØY gang. Det eneste dumme med PES6 er at Arsenal fortsatt spiller på Highbury, men det er jo egentlig bare positivt! ;) Derimot eksisterer Emirates Stadium på FIFA07. Forresten må det også nevnes at PES6 har skjerpet grafikken litt siden PES5.

 

Håper dette hjalp deg litt Simbad! :D

 

 

Viss dei ikkje har Emirastes :o Da kan du ikkje klage på at ikkje Gallas ikkje er der!!!

Emirates har vert klar lenge og ein selvfølge på 2007 spill! Gallas ble hentet til Arsenal rett før overgansvinduet stengte :P

 

 

men det er jo fra 05/06 sesoeng fifa 07

Nå syns jeg du bør begynne å uttale deg litt bedre, Aasen. Hver gang du skriver noe så er jo folk, banna bein, nødt til å be deg omformulere ting. I tillegg har du kommet med en del feilinfo også.

Link to comment
Share on other sites

Tror PES er best selv om jeg ikke har spilt det. Fifa er ikke helt bra, mye av det blir for dumt, en gang skjøt jeg igjennom nettet uten at det ble mål, en gang sentret motstanderen til keeperen som tok ballen med hendene og flere ganger har ballen vært minst en meter inne i målet uten respons fra en sjel og publikum er likeglad om de taper eller vinner. Skal ikke klage så mye mer nå, men det er altfor lett å vinne kamper, motstander presser ikke, man kan jo bare drible hele banen og så skåre, og en ting til, på vanskelighets grad Proffesjonel(3/5 grader) vant jeg Premier League med West Bromwich!! Vet ikke om PES er noe av det samme, men FIFA og EA må skjerpe seg om jeg gidder å spille det igjen!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner f*** meg ikke hvordan dere kan akseptere dere selv når dere sier at FIFA07 er MYE BEDRE enn FIFA06. Det er jo nesten ikke forskjell på spillene og for å være ærlig så må jeg si at 06 er BEDRE enn 07. Merkelig nok... Spillfølelsen hos 06 er fakisk bedre, hvis vi ikke tar i betraktning at det er gjort oppdateringer på 07 (spilleroverganger osv.). MEN det som er rart er at transfere skjedd siste dag i overgangsvinduet (da tenker jeg i virkeligheten) er ikke fått med i FIFA 07. Gallas spiller for Chelsea, Reyes for Arsenal osv. HER kommer PES6 inn. PES6 har absolutt de aller siste overgangene. Baptista spiller nå for Arsenal, det samme med Gallas. PES6 er i tillegg MYE bedre enn FIFA07 på spillfølelse. Pasningene er mer realistiske, innleggene osv. PES6 går FIFA 07 en HØY gang. Det eneste dumme med PES6 er at Arsenal fortsatt spiller på Highbury, men det er jo egentlig bare positivt! :D Derimot eksisterer Emirates Stadium på FIFA07. Forresten må det også nevnes at PES6 har skjerpet grafikken litt siden PES5.

 

Håper dette hjalp deg litt Simbad! ;)

 

 

Viss dei ikkje har Emirastes :o Da kan du ikkje klage på at ikkje Gallas ikkje er der!!!

Emirates har vert klar lenge og ein selvfølge på 2007 spill! Gallas ble hentet til Arsenal rett før overgansvinduet stengte :P

 

 

men det er jo fra 05/06 sesoeng fifa 07

Nå syns jeg du bør begynne å uttale deg litt bedre, Aasen. Hver gang du skriver noe så er jo folk, banna bein, nødt til å be deg omformulere ting. I tillegg har du kommet med en del feilinfo også.

Og med det tjener du mer poster, som du syns er helt topp!

Hvis ikke du snart skjerper deg, syns jeg snart moderatorne bør bryte inn,

for det er veldig irriterende!

Sorry :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner f*** meg ikke hvordan dere kan akseptere dere selv når dere sier at FIFA07 er MYE BEDRE enn FIFA06. Det er jo nesten ikke forskjell på spillene og for å være ærlig så må jeg si at 06 er BEDRE enn 07. Merkelig nok... Spillfølelsen hos 06 er fakisk bedre, hvis vi ikke tar i betraktning at det er gjort oppdateringer på 07 (spilleroverganger osv.). MEN det som er rart er at transfere skjedd siste dag i overgangsvinduet (da tenker jeg i virkeligheten) er ikke fått med i FIFA 07. Gallas spiller for Chelsea, Reyes for Arsenal osv. HER kommer PES6 inn. PES6 har absolutt de aller siste overgangene. Baptista spiller nå for Arsenal, det samme med Gallas. PES6 er i tillegg MYE bedre enn FIFA07 på spillfølelse. Pasningene er mer realistiske, innleggene osv. PES6 går FIFA 07 en HØY gang. Det eneste dumme med PES6 er at Arsenal fortsatt spiller på Highbury, men det er jo egentlig bare positivt! :P Derimot eksisterer Emirates Stadium på FIFA07. Forresten må det også nevnes at PES6 har skjerpet grafikken litt siden PES5.

 

Håper dette hjalp deg litt Simbad! :P

 

 

Viss dei ikkje har Emirastes :D Da kan du ikkje klage på at ikkje Gallas ikkje er der!!!

Emirates har vert klar lenge og ein selvfølge på 2007 spill! Gallas ble hentet til Arsenal rett før overgansvinduet stengte :D

 

 

men det er jo fra 05/06 sesoeng fifa 07

Nå syns jeg du bør begynne å uttale deg litt bedre, Aasen. Hver gang du skriver noe så er jo folk, banna bein, nødt til å be deg omformulere ting. I tillegg har du kommet med en del feilinfo også.

Og med det tjener du mer poster, som du syns er helt topp!

Hvis ikke du snart skjerper deg, syns jeg snart moderatorne bør bryte inn,

for det er veldig irriterende!

Sorry :D

Postcounten slutta jeg å bry meg om for en stund siden. Har ikke vært like aktiv som før, hvis du ikke har merka det?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner f*** meg ikke hvordan dere kan akseptere dere selv når dere sier at FIFA07 er MYE BEDRE enn FIFA06. Det er jo nesten ikke forskjell på spillene og for å være ærlig så må jeg si at 06 er BEDRE enn 07. Merkelig nok... Spillfølelsen hos 06 er fakisk bedre, hvis vi ikke tar i betraktning at det er gjort oppdateringer på 07 (spilleroverganger osv.). MEN det som er rart er at transfere skjedd siste dag i overgangsvinduet (da tenker jeg i virkeligheten) er ikke fått med i FIFA 07. Gallas spiller for Chelsea, Reyes for Arsenal osv. HER kommer PES6 inn. PES6 har absolutt de aller siste overgangene. Baptista spiller nå for Arsenal, det samme med Gallas. PES6 er i tillegg MYE bedre enn FIFA07 på spillfølelse. Pasningene er mer realistiske, innleggene osv. PES6 går FIFA 07 en HØY gang. Det eneste dumme med PES6 er at Arsenal fortsatt spiller på Highbury, men det er jo egentlig bare positivt! ;) Derimot eksisterer Emirates Stadium på FIFA07. Forresten må det også nevnes at PES6 har skjerpet grafikken litt siden PES5.

 

Håper dette hjalp deg litt Simbad! :D

 

 

Viss dei ikkje har Emirastes :o Da kan du ikkje klage på at ikkje Gallas ikkje er der!!!

Emirates har vert klar lenge og ein selvfølge på 2007 spill! Gallas ble hentet til Arsenal rett før overgansvinduet stengte :angry:

 

 

men det er jo fra 05/06 sesoeng fifa 07

Nå syns jeg du bør begynne å uttale deg litt bedre, Aasen. Hver gang du skriver noe så er jo folk, banna bein, nødt til å be deg omformulere ting. I tillegg har du kommet med en del feilinfo også.

Og med det tjener du mer poster, som du syns er helt topp!

Hvis ikke du snart skjerper deg, syns jeg snart moderatorne bør bryte inn,

for det er veldig irriterende!

Sorry :(

Postcounten slutta jeg å bry meg om for en stund siden. Har ikke vært like aktiv som før, hvis du ikke har merka det?

Imers!

Du misforstår meg, jeg mener at jeg er enig med deg, jeg bare fortsetter etter din post :lol:

Alt det jeg skrev var til Aasen, ikke deg. HEHE

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Noen som har lagt merke til, hvor forskjellig Fifa 07 er på X-Box 360 og PS2? Det er bare dritt på X-box 360!!!!

For det første så ligner ikke spillerne i det hele tatt,

og for det andre så er det bare 5-6 par ligaer med tanke på hvor mange det er på PS2

Link to comment
Share on other sites

det er som på ps2 på x-box men kampene suger

Langt ifra!

Du kan ikke spille turnering-modus, kun karriere-modus!

 

De eneste seriene som er, er: Engelsk Premier Leaugue, Italiensk Serie A, Spansk 1. divisjon, Tysk Bundesliga, Fransk (er litt usikker), Mexico, og Internasjonal! Klart dette ser mye ut, men i forhold til PS2, så er det lite, med tanke på alt som mangler.

 

Og mye mindre innhold.

 

PS! Dette er snakk om "X-Box 360", ikke "X-Box Original/Crystal"

Link to comment
Share on other sites

det er som på ps2 på x-box men kampene suger

Langt ifra!

Du kan ikke spille turnering-modus, kun karriere-modus!

 

De eneste seriene som er, er: Engelsk Premier Leaugue, Italiensk Serie A, Spansk 1. divisjon, Tysk Bundesliga, Fransk (er litt usikker), Mexico, og Internasjonal! Klart dette ser mye ut, men i forhold til PS2, så er det lite, med tanke på alt som mangler.

 

Og mye mindre innhold.

 

PS! Dette er snakk om "X-Box 360", ikke "X-Box Original/Crystal"

 

Det er de viktigste ligaene da vet ;) trenger ikke alle mulige ligaer. Har prøvd det på PS2, det var dårlig det! Men kommer jo helt ann på hva man er vant til. Nei gå for 360 versjonen selv om det ikke alltid er gull å grønne skoger der heller.

 

EDIT: Foresten så ligner spillerne mye mer på virkeligheten i 360 versjonene enn PS2

Link to comment
Share on other sites

det er som på ps2 på x-box men kampene suger

Langt ifra!

Du kan ikke spille turnering-modus, kun karriere-modus!

 

De eneste seriene som er, er: Engelsk Premier Leaugue, Italiensk Serie A, Spansk 1. divisjon, Tysk Bundesliga, Fransk (er litt usikker), Mexico, og Internasjonal! Klart dette ser mye ut, men i forhold til PS2, så er det lite, med tanke på alt som mangler.

 

Og mye mindre innhold.

 

PS! Dette er snakk om "X-Box 360", ikke "X-Box Original/Crystal"

 

Det er de viktigste ligaene da vet :) trenger ikke alle mulige ligaer. Har prøvd det på PS2, det var dårlig det! Men kommer jo helt ann på hva man er vant til. Nei gå for 360 versjonen selv om det ikke alltid er gull å grønne skoger der heller.

 

EDIT: Foresten så ligner spillerne mye mer på virkeligheten i 360 versjonene enn PS2

Jeg liker kampene og sånt mye bedre på 360'n,

men spillerne ligner ikke, nei. MYE mer "kjente" fjes på PS2!

Link to comment
Share on other sites

det er som på ps2 på x-box men kampene suger

Langt ifra!

Du kan ikke spille turnering-modus, kun karriere-modus!

 

De eneste seriene som er, er: Engelsk Premier Leaugue, Italiensk Serie A, Spansk 1. divisjon, Tysk Bundesliga, Fransk (er litt usikker), Mexico, og Internasjonal! Klart dette ser mye ut, men i forhold til PS2, så er det lite, med tanke på alt som mangler.

 

Og mye mindre innhold.

 

PS! Dette er snakk om "X-Box 360", ikke "X-Box Original/Crystal"

 

Det er de viktigste ligaene da vet :P trenger ikke alle mulige ligaer. Har prøvd det på PS2, det var dårlig det! Men kommer jo helt ann på hva man er vant til. Nei gå for 360 versjonen selv om det ikke alltid er gull å grønne skoger der heller.

 

EDIT: Foresten så ligner spillerne mye mer på virkeligheten i 360 versjonene enn PS2

Jeg liker kampene og sånt mye bedre på 360'n,

men spillerne ligner ikke, nei. MYE mer "kjente" fjes på PS2!

 

Kampene er fanatiske :) men det med ansiktene kommer vi aldri til å bli enige om ;) hehe..

Link to comment
Share on other sites

Må bare si at FIFA 07 gir en helt sinsyk spill opplevelse! Spesielt karriere modus er variert og utfordrene! Etter jeg hadde slått Man Utd. i FA- cup finalen var jeg i lykkerus i flere timer! Er utrolig hvor engasjert det går an å bli av et spill!

Link to comment
Share on other sites

Med en gang du har prøvd PES så vill du bare ikke spille Fifa

nå har eg spilt FIFA 07 og PES 6 en god stund og eg er av stikk motsatt mening, men det skal sies at PES 6 er et bra spill, men FIFA 07 er så vanvittig mye bedre.. Begge på pc btw.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...