kizzan Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 Jeg trenger noen gode arsenal bøker, skal ønske meg det, har dere noen tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 Samme her eg også ønsker meg Arsenal bøker hells på norsk, men dei fleste er vel på Engelsk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted November 11, 2006 Author Report Share Posted November 11, 2006 Vet at de fleste er på engelsk, men det gjør ikke meg noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 Jeg har den "Boken om Arsenal" som jeg kjøpte gjonnom TGP! Den koster bare 20 kroner, så det er ikke så stort tap om du ikke liker den. Boken begynner å bli ganske gammel, men det gjør meg ingenting. Det står mye om gammle spillere, spillerstilen til Arsenal, analyser av forskjellige ting. Det står også om Highbury noe som er et godt minne å ha, og det er mange tips til hoteller som ligger i Highbury/Emirates området. Dette er bare noe av det det står om i boka, som står på norsk og har 140 sider! Her er det mye å lese om når du har TGP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 Jeg har den "Boken om Arsenal" som jeg kjøpte gjonnom TGP! Den koster bare 20 kroner, så det er ikke så stort tap om du ikke liker den. Boken begynner å bli ganske gammel, men det gjør meg ingenting. Det står mye om gammle spillere, spillerstilen til Arsenal, analyser av forskjellige ting. Det står også om Highbury noe som er et godt minne å ha, og det er mange tips til hoteller som ligger i Highbury/Emirates området. Dette er bare noe av det det står om i boka, som står på norsk og har 140 sider! Her er det mye å lese om når du har TGP! Takk det skal jeg kjøpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 gonner cultur i tgp Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 Vil anbefale Addicted med Tony Adams og Rebels for the cause..en alternativ historie om Arsenal med de største 'bråkmakerne' i klubbens historie. Meget bra bok. Feverpitch er jo en selvfølge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 charlie george my story Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 11, 2006 Report Share Posted November 11, 2006 charlie george my story Er disse bøkene du ramser opp noen du har selv og kan anbefale? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 http://shop.arsenal.com/arsenal/dept.asp?d...FV47H5M2ASU5N00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted November 13, 2006 Author Report Share Posted November 13, 2006 Det er mange bøker på bokkilden.no, men jeg vet ikke hvem som er best Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 Vi burde ha en side med anbefalinger på en del gode Arsenalbøker. Til nå må jeg si at de har vært gode alle som en av de jeg har lest. Men her er noen anbefalinger(kommer tilbake med full tittel seinere): David O'Leary David Seaman- uten tvil en av de beste bøkene fra en tidligere Arsenal spiller.Her får en innblikk i en del fine situasjoner og ikke minst David's frustrasjon over Adams i lønnsforhandlinger... Tony Adams - Addicted En ærlig og åpen bok om Tony sine alkoholproblemer og tid i Arsenal. Robert Pires Patrick Vieira-en ikke alt for personlig bok men forteller om Vieira sine øyeblikk på fotballbanen. Rebels for the Cause-et must...meget underholdende bok.Om de litt uortodokse menn i Arsenals historie. Feverpitch- et must for alle Arsenalfans.En morsom bok om en som har Arsenal på maten. Nå venter jeg på Perry sin bok;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 Bare et lite tips til de som skal kjøpe bøker. Det er billigst på amzon, så bestill derifra hvis det er mulighet for det! Du får Highbury boka + Perry boka for 25£, dette er rundt 311 kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted January 17, 2007 Author Report Share Posted January 17, 2007 Jeg fikk: Winning together: the story of the arsenal brand Jeg har bare lest til litt over side 100, men det er en kjempebra bok, det er ikke den enkleste engelske boka og lese. Men man har jo alltid ordbok. Anbefaler denne på den på det sterkeste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.