Jump to content

Arsenal bøker


kizzan

Recommended Posts

Jeg har den "Boken om Arsenal" som jeg kjøpte gjonnom TGP! Den koster bare 20 kroner, så det er ikke så stort tap om du ikke liker den. Boken begynner å bli ganske gammel, men det gjør meg ingenting.

Det står mye om gammle spillere, spillerstilen til Arsenal, analyser av forskjellige ting. Det står også om Highbury noe som er et godt minne å ha, og det er mange tips til hoteller som ligger i Highbury/Emirates området. Dette er bare noe av det det står om i boka, som står på norsk og har 140 sider! Her er det mye å lese om når du har TGP! :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har den "Boken om Arsenal" som jeg kjøpte gjonnom TGP! Den koster bare 20 kroner, så det er ikke så stort tap om du ikke liker den. Boken begynner å bli ganske gammel, men det gjør meg ingenting.

Det står mye om gammle spillere, spillerstilen til Arsenal, analyser av forskjellige ting. Det står også om Highbury noe som er et godt minne å ha, og det er mange tips til hoteller som ligger i Highbury/Emirates området. Dette er bare noe av det det står om i boka, som står på norsk og har 140 sider! Her er det mye å lese om når du har TGP! ;) :D

 

Takk det skal jeg kjøpe :)

Link to comment
Share on other sites

Vil anbefale Addicted med Tony Adams og Rebels for the cause..en alternativ historie om Arsenal med de største 'bråkmakerne' i klubbens historie.

Meget bra bok.

 

Feverpitch er jo en selvfølge.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vi burde ha en side med anbefalinger på en del gode Arsenalbøker.

Til nå må jeg si at de har vært gode alle som en av de jeg har lest.

Men her er noen anbefalinger(kommer tilbake med full tittel seinere):

 

David O'Leary

 

David Seaman- uten tvil en av de beste bøkene fra en tidligere Arsenal spiller.Her får en innblikk i en del fine situasjoner og ikke minst David's frustrasjon over Adams i lønnsforhandlinger...

 

Tony Adams - Addicted En ærlig og åpen bok om Tony sine alkoholproblemer og tid i Arsenal.

 

Robert Pires

 

Patrick Vieira-en ikke alt for personlig bok men forteller om Vieira sine øyeblikk på fotballbanen.

 

Rebels for the Cause-et must...meget underholdende bok.Om de litt uortodokse menn i Arsenals historie.

 

Feverpitch- et must for alle Arsenalfans.En morsom bok om en som har Arsenal på maten.

 

Nå venter jeg på Perry sin bok;-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk:

Winning together: the story of the arsenal brand

 

Jeg har bare lest til litt over side 100, men det er en kjempebra bok, det er ikke den enkleste engelske boka og lese. Men man har jo alltid ordbok.

 

Anbefaler denne på den på det sterkeste!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...