Jump to content

Andre London-klubber?


Veginho

Recommended Posts

På grunn av den nye regelen lurer jeg på å heller reise på bortekamp enn hjemmekamp i PL og heller ta meg en tur å se på stadion (Er det mulig å komme inn for omvisning eller er stadion stengt?

Både Chelsea og Totenham er jo London-klubber, finnes det fler?

Link to comment
Share on other sites

West Ham og Barnet er bare noen av de mange ti-talls klubbene som befinner seg rundt om i London.

 

Andre klubber:

 

Fulham (Jeg syns du bør velge å se en en av Fulhams hjemmekamper på Craven Cottage. En fantastisk fin, gammel bane som minner litt om Highbury)

Charlton

Crystal Palace

Leyton Orient

Millwall

Watford

Queens Park Rangers

 

For en omvisning på Emirates Stadium se: www.arsenal.com/stadiumtours

Link to comment
Share on other sites

Husker jeg var på en klassetur i midt uke for et par år siden. Det var ingen elite kamper den uka. CL var neste uke, da med både Arsenal og Chelsea hjemmekamp. Så det ble med andre divisjon eller league one som det heter nå. Queens Park Rangers slo Port Vale. De satte inn 3-2 på overtid. Elektrisk stemning blant de 13 000 tilskuerne. Loftus Road anbefales!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

West Ham og Barnet er bare noen av de mange ti-talls klubbene som befinner seg rundt om i London.

 

Andre klubber:

 

Fulham (Jeg syns du bør velge å se en en av Fulhams hjemmekamper på Craven Cottage. En fantastisk fin, gammel bane som minner litt om Highbury)

Charlton

Crystal Palace

Leyton Orient

Millwall

Watford

Queens Park Rangers

 

For en omvisning på Emirates Stadium se: www.arsenal.com/stadiumtours

 

 

watford er ikke i london men er like utenfor

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...