OleKristian Arsenal 4ever Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Jeg syntes Fantasypremier league var no tull... Vet dere om noen Manager spill på nettet som jeg kan spille gratis??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 hent en demo av fm 06... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 www.managerleague.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Jeg syntes Fantasypremier league var no tull... Vet dere om noen Manager spill på nettet som jeg kan spille gratis??? Fantasypremier league tull? hvordan det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pires Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Jeg syntes Fantasypremier league var no tull... Vet dere om noen Manager spill på nettet som jeg kan spille gratis??? http://www.hattrick.org/Common/default.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Jeg bare lurer på om noen vet om Total Club Manager 07 har komt eller hva tid. Noen som har sett det på PC i butikkene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Jeg bare lurer på om noen vet om Total Club Manager 07 har komt eller hva tid. Noen som har sett det på PC i butikkene? Hørte det skulle komme en eller annen gang i oktober! Gleder meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Football manager 07... noen som veit når det kommer... har 05 og 06 men er kjedeli nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Football manager 07... noen som veit når det kommer... har 05 og 06 men er kjedeli nå Har ikke sett det i butikkene, men har sett det i blad og sånn, men jeg venter på Total Club Har TCM 2006 på X-box, men hadde vært kjekkere på pc.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 Football manager 07... noen som veit når det kommer... har 05 og 06 men er kjedeli nå Har ikke sett det i butikkene, men har sett det i blad og sånn, men jeg venter på Total Club Har TCM 2006 på X-box, men hadde vært kjekkere på pc.... Demo av fm 07 har kommet. se www.fmnorge.com Spillet kommer ut 20 oktober. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 fm skal komme 20 oktober..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 Nærmer seg 20 oktober nå Da blir fritida borte hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 Nærmer seg 20 oktober nå Da blir fritida borte hehe FM07 er allerede lagt ut som torrent. *kremt* Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Et spill som Football Manager må man ha orginalt hehe... Har foresten spilt det et par timer nå. Det er stigg bra finns ikke bedre managerspill, overgår alt Fifa 07 til X-boks 360 var hefti det også, uten å ha testa det noe særlig ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Nærmer seg 20 oktober nå Da blir fritida borte hehe FM07 er allerede lagt ut som torrent. *kremt* Thank god for torrents... Føler ikkje så veldig dårlig samvittigheit for å ikkje ha kjøpt spelet. Et spill som Football Manager må man ha orginalt hehe... Må og må.. Som fattig student tar meg den friheita å "kjøpe" det på piratebay. FM07 verkar kjempelovande. Mange spennande detaljar og oppdateringar. Men eit veldig farleg spel å begynne å spele når det nærmar seg eksamen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Hvor langt ut i sesongen har folk kommet? noen unge ukjente spillere å anbefale Chelsea kjøper i stor stil på denne versjonen også Adriano og Cambiasso er siste ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefox^ Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Spelt litt øve ein halv sesong med stord sunnhordland og eg ligg på siste plass kun vunne 1 kamp, spelte og vidare fra demoen og då vant eg sesongen med arsenal då blei baptista toppscorar, men han for til chelsea når eg ville gi han kontrakt !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Spelt litt øve ein halv sesong med stord sunnhordland og eg ligg på siste plass kun vunne 1 kamp, spelte og vidare fra demoen og då vant eg sesongen med arsenal då blei baptista toppscorar, men han for til chelsea når eg ville gi han kontrakt !! Gratulerer med ligagull Ser på Arsenal saven min også at Chelsea Og man U er ute etter baptista for meg er han langt unna toppskorer tittelen har vel 4 mål mens henry har 15 sånn ca hallveis i sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Kvifor ikkje berre kjøpe Baptista med en gong? Han er verdt det du må betale for han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Kvifor ikkje berre kjøpe Baptista med en gong? Han er verdt det du må betale for han. Kom på det litt for sent. Hadde alt kjøpt to spillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.