Jump to content

Årets keeper i europa


Radney

Recommended Posts

Jens Lehmann ble ikveld kåret til årets keeper i europa.. gratulerer Jens. Puyol kåret til beste forsvarer, Deco beste midtbanespiller og Eto`o beste spiss.... Ronaldinho fikk nok engang utmerkelse som den beste spilleren.. Jeg undrer meg over hvorfor Henry aldri når helt til topps. Han skulle hatt denne nå. scorer over 20 mål hver sesong i verdens beste liga og er snart den spilleren som har scoret mest i champions league samt han har scoret flest mål på det franske landslaget.. Etter min mening er Henry best..

Link to comment
Share on other sites

Jens Lehmann ble ikveld kåret til årets keeper i europa.. gratulerer Jens. Puyol kåret til beste forsvarer, Deco beste midtbanespiller og Eto`o beste spiss.... Ronaldinho fikk nok engang utmerkelse som den beste spilleren.. Jeg undrer meg over hvorfor Henry aldri når helt til topps. Han skulle hatt denne nå. scorer over 20 mål hver sesong i verdens beste liga og er snart den spilleren som har scoret mest i champions league samt han har scoret flest mål på det franske landslaget.. Etter min mening er Henry best..

 

Puyol synes jeg er riktig. Deco skjønner jeg ikke noe av, mens Eto kan jeg forstå, selv om Henry spilte bedre enn Eto i fjor. De hadde sikkert cirka like mange mål, men Henry hadde garantert flere assist!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Terry holdt nivå med Puyol, kanskje Cannavaro også, mens på midten så har vi mange andre storheter som Zidane, Lampard, Gerrard, Fabregas osv. På topp skulle det egentlig vært helt klart Henry. Får bare forsette å håpe på at han omsider vinner tittelen...

Link to comment
Share on other sites

Siden denne kåringen gjelder kampene i champions league i fjorårssesongen, synes jeg alle kåringene kan forsvares jeg... Utenom kåringen av Ronaldinho som årets spiller... Ronaldinho var jo stor i La Liga i fjor, men i champions League var han ikke så mye mer enn ordinær med glimtvis eleganse.... Deco var stor i de store kampene mot slutten av turneringen... Men på en annen side burde kanskje Hleb og/eller Fabregas vært nominert, for begge de to var,etter min mening, ekstraordinært gode i CL-kampene.... Men tre nominasjoner (Lehmann, Eboue og Henry) og en pris er slett ikke ille... Er vel ikke hver gang en keeper som blir utvist i finalen blir kåret til turneringens beste :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er kun CL som er lagt til grunn, så mener jeg ikke det er feil at Eto'o ble kåret til årets spiss. Han gjorde mange gode kamper for Barcelona i forrige sesongs CL, samtidig greide han det kunststykket som Henry ikke klarte forrige sesong, nemmelig å score i finalen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...