Jump to content

De 10 beste kjøpene i PL


Magnus87

Recommended Posts

Dagbladet presenterte for noen dager siden en liste over det de mente var de beste kjøpene. Førstelpassen kan vel ingen si seg uenig i. Rosicky vet vi alle er en verdensstjerne, men vi vet ikke om han klarer å prestere på sitt beste i det høye tempoet og fysiske spillet. Duff er et røverkjøp - ferdig med det. Ellers synes jeg Bellamy er for høyt oppe, selv om han kostet "lite." Han er en urokråke og er alt for ustabil. Jeg hater å si det, men Zokora kommer til å bli en stor hit for spudz. jeg skulle ønske vi fikk han nå som yaya har signa for Monaco. Campbell var svak i fjor, men han var mye skada så det hadde en viss innvirkning. Men han har en enorm lønn og det er høye forventninger til han - jeg tror han ikke kommer til å leve opp til dem. Benni er et annet røverkjøp. Jeg anser han som like god / bedre enn Bellamy, så Blackburn har gjort det bra her. Carricks overgang er den beste overgangen - for tottenham :angry:! Zokora er tilnærmet like god, og de har i tilegg fått over 100 mil til å kjøpe spillere for. Man U har dog styket midtbanen sin, men det er spissplassen de burde styrket først. Sheva er dyr, men han er tross alt den nest beste spissen i verden. Pennant er et godt kjøp, men jeg har en liten anelse om at han og Bellamy kommer til å lage en del uro i liverpool leiren ;)

 

En spiller som burde vært på lista er Trabelsi. Han var en av de beste bosmanspillerne i år og kommer til å være god i PL. Røvern Berbatov skal man heller ikke undervurdere. Kalou er en spennende spiller, men det spørs om han kan leve opp til forventningene.

 

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/11/473607.html

Link to comment
Share on other sites

Poenget med at Ballack ligger på toppen er at han fortsatt er en spiller i VERDENS-klasse, og han gikk gratis.. Rosicky har kanskje en bedre framtid, men om jeg kunne velge ballack for ingen ting, eller rosicky for 8 mill pund hadde det blitt ballack gett!

Link to comment
Share on other sites

Syns det er alt for tidlig å resumere hvem som er de beste kjøpene, det kan jo godt hende at Sheva aldri slår igjennom for Chelski. Og det kan godt hende at noen har kjøpt en "Vieira". De kunne kalt det for de 10 STØRSTE kjøpene ikke de 10 beste!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje en liten avsporing men, hvorfor i huleste har ikke Arsenal gått for Carrick eller Hargraves?Nå ser det ut som Man U for begge disse spillerne forholdsvis lett. Begge disse spillerne er spillere som kunne gått rett inn og styrket den sentrale midtbanen vår, i alle fall når Gilberto ikke er i toppform + Arsenal kommer til å spille 50-60 kamper denne sesongen, det vil bli skader og det vil være spillere som blir slitne. Personlig har jeg veldig sansen for Hargreaves, han spilte med hjertet utenpå drakten i VM og kan jo også brukes som beck.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje en liten avsporing men, hvorfor i huleste har ikke Arsenal gått for Carrick eller Hargraves?Nå ser det ut som Man U for begge disse spillerne forholdsvis lett. Begge disse spillerne er spillere som kunne gått rett inn og styrket den sentrale midtbanen vår, i alle fall når Gilberto ikke er i toppform + Arsenal kommer til å spille 50-60 kamper denne sesongen, det vil bli skader og det vil være spillere som blir slitne. Personlig har jeg veldig sansen for Hargreaves, han spilte med hjertet utenpå drakten i VM og kan jo også brukes som beck.

 

 

 

Så du prisen Manu betalte for Carrick? Det er grunnen til at han ikke havnet i Arsenal. Snakk om overpris....

 

Hargreaves blir kanskje ikke så dyr, så han kunne vært noe for Arsenal. Selv om jeg ikke er noe stor Hargreaves-fan....

Link to comment
Share on other sites

Kanskje en liten avsporing men, hvorfor i huleste har ikke Arsenal gått for Carrick eller Hargraves?Nå ser det ut som Man U for begge disse spillerne forholdsvis lett. Begge disse spillerne er spillere som kunne gått rett inn og styrket den sentrale midtbanen vår, i alle fall når Gilberto ikke er i toppform + Arsenal kommer til å spille 50-60 kamper denne sesongen, det vil bli skader og det vil være spillere som blir slitne. Personlig har jeg veldig sansen for Hargreaves, han spilte med hjertet utenpå drakten i VM og kan jo også brukes som beck.

 

 

 

Så du prisen Manu betalte for Carrick? Det er grunnen til at han ikke havnet i Arsenal. Snakk om overpris....

 

Hargreaves blir kanskje ikke så dyr, så han kunne vært noe for Arsenal. Selv om jeg ikke er noe stor Hargreaves-fan....

Hva var prisen?

Ikke det at Arsenal har svidd av hele lommeboken fra før av heller da.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om det passer seg å kommentere de beste kjøpene nå. Utifra det spillerne har prestert før kan ikke ha noen betydning nå. De må jo prestere like bra i PL hvis man skal si de er PL's beste kjøp. Vent til sesongen er omme så skal jeg slenge meg med på debatten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...