Jump to content

Noen World of warcraft spiller her???


OleKristian Arsenal 4ever

Recommended Posts

Spiller CS i ny og ne og personlig synes jeg WOW er noe dritt. Det har fått mange av vennene mine til å glemme alt som heter uteliv og sosialt samvær. Håper det går bedre med dere =)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

1 ting og si... WOW er verdens dårligste spill og er bare nerder som gidder å sitte å spille det!!!

Det er jo selfølgelig en smakssak. Du har feil i det at det bare er nerder som spiller, og spillet er det mest populære online med over 7 millioner spillere. Og Kabel jo, det koster ikke 200-300 i måneden å spille WoW. Prisen er på 124,50 nok per mnd.

Link to comment
Share on other sites

1 ting og si... WOW er verdens dårligste spill og er bare nerder som gidder å sitte å spille det!!!

Det er jo selfølgelig en smakssak. Du har feil i det at det bare er nerder som spiller, og spillet er det mest populære online med over 7 millioner spillere. Og Kabel jo, det koster ikke 200-300 i måneden å spille WoW. Prisen er på 124,50 nok per mnd.

 

Oki, det er ikke så ille.

Link to comment
Share on other sites

Spiller CS i ny og ne og personlig synes jeg WOW er noe dritt. Det har fått mange av vennene mine til å glemme alt som heter uteliv og sosialt samvær. Håper det går bedre med dere =)

 

Helt enig! Det får folk til og glemme alt som er ute i den virkelige verden! Spillegalskap vil jeg kalle det!

Link to comment
Share on other sites

1 ting og si... WOW er verdens dårligste spill og er bare nerder som gidder å sitte å spille det!!!

Det er jo selfølgelig en smakssak. Du har feil i det at det bare er nerder som spiller, og spillet er det mest populære online med over 7 millioner spillere. Og Kabel jo, det koster ikke 200-300 i måneden å spille WoW. Prisen er på 124,50 nok per mnd.

Ser at prisen på selve spillet varierer fra 129NOK til 300NOK. Hvis du da inkuluderer månedsprisen på 124.50NOK blir prisen over ett år slik:

 

Ca. pris på spillet: 200NOK

+ Månedsavgift: 12X124.50NOK

= 1694NOK

 

 

FM koster derimot:

Pris på Elkjøp: 499NOK

 

FM har ingen månedsavgift og det varer lengre også :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...