Trønderbart Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 Merkelig manøver av Benitez. Dette virker som et panikk-kjøp etter at forsøket på å hente Alves tydeligvis gikk i vasken. Vet at det var mange Pennant-fans her inne, men jeg tror den gutten har rota til livet sitt i litt for stor grad til å komme på det stadiet han kunne nådd. Men, en skal aldri si aldri. Vi har jo selv hatt klassespillere på galeien som har henta seg inn igjen http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_...-name_page.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 Han var delvis god i Arsenal, men ikke god nok. Vet ikke hva han skal i Liverpool! Tror han blir skuffelse sånn som de fleste nye Liverpoolspillere.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 Noe panikkjøp ser det ikke ut som. Pennant har vel vært linka til Liverpool i hele sommer, som En av løsningene på høyrekant-problemet deres. Tviler dog sterkt på at Pennant er spilleren som skal løse det problemet. Merkelig manøver av Benitez, men dersom det skjer vil jeg ikke karakterisere det som et panikkjøp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 Hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 Liverpool sier Pennant har signert for dem, mens Birmingham nekter for at de har solgt han.. [Kilde: TV2 Text TV] ... såå vet ikke hva man skal tro jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 Salg av Pennant er penger i kassa hos Arsenal (25% sell on clause). Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 håper l`pool betaler MAASSE for han da.. vi skal ikke være for kjepphøye, for Pennant kan godt bli en kjempe god spiller i Liverpool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 Pennant var nok den beste innenfor prisrammene til Benitez. Og det gir oss litt pund i kassa, noe som alltid er kjekt. Håper han spiller bra så lenge vi holder oss foran LFC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 Liverpool har lyktes å få Jermaine Pennant klar for klubben. Scoringsvarsel på din mobil! Klikk her - scoringsvarsel for 448 lag! Mandag ettermiddag bestod Birmingham-kanten legesjekken og han er dermed klar for Liverpool. Ifølge engelske medier har Liverpool strukket seg langt for å få Pennant. Opprinnelig bød de 40 millioner, men endte opp med å betale nesten det dobbelte (omtrent 74 millioner norske kroner). Arsenal skal ha 25 prosent av den summen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124545' Ble altså en del penger i kassa for Arsenal, noe jeg liker! Lykke til Pennant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffer9 Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 kommer sikkert til og gjøre det bra! men han får vell ikke noen plass på førstelaget?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 Dersom det går slik jeg tror, med tanke på Pennants disiplinære historie, så har Liverpool nå kjøpt seg et problem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.