Jump to content

Yossi Benayoun


pacman

Recommended Posts

Liverpool, Arsenal linked with West Ham's Benayoun

tribalfooball.com - July 16, 2006

 

West Ham United midfielder Yossi Benayoun is interesting Liverpool and Arsenal.

The Israel international revealed last week that Liverpool were chasing him this summer.

 

The Daily Star says both Arsenal and Liverpool are battling to land Benayoun.

 

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=4821

Link to comment
Share on other sites

Nei vi trenger ikke han. Dessuten er jeg redd for at prisen også blir altfor høy, siden han kommer fra en rival i Premier League. Kan neppe tenke meg at de selger han billig. Tror nok Wenger velger å se andre steder. :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En god venn av meg som tilfeldigvis er fra Israel ringte meg nettopp og kunne bekrefte at vi er i forhandlinger med Benayoun. Jeg argumenterte mot det, men han fortalte at mediene i Israel har fått høre fra agenten hans at det stemmer. Som sagt, virker det som Wenger virkelig holder kortene tett til brystet. Ettersom Bergkamp er borte er jo trøye nr. 10 ledig, kanskje Benayoun får den??

 

Hvis vi får Benayoun så håper jeg virkelig at Wenger kjøper en forsvarspiller. Blir spennede å se hva som skjer... :D

Link to comment
Share on other sites

Begynner virkelig å lure hvis vi henter denne spilleren. Vi er mer enn godt nok oppdekket på offensive spillere. Hvis vi først skal hente inn noe fremover på banen, så skal det være en ren spiss.

 

Det vi trenger er midtstopper og en deffensiv midtbanespiller

Link to comment
Share on other sites

Det er sentrallinja vår vi må forbedre. Sidene våre er sammen med chelsea den beste i ligaen! Hvor mye er det snakk om at vi skal gi for han?

 

Det var snakk om £10M og det er ALT for mye spør du meg. Hva skal vi egentlig med en annen wing/angrepspiller når Wenger sa klart og tydelig i fra at han ikke vil handle spillere i disse posisjonene, men man vet aldri helt med Wenger. Benayoun er uansett en god spiller, men er han god nok for oss? :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...