4145 Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=9393 Dette er et rykte jeg liker! En kjapp,teknisk og målfarlig spiss som har slitt med å få vist sitt potensial til fulle! MEn hvem er bedre enn Arsene til å hjelpe han med det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Når han spilte i barca og sevilla var han veldig ustabil. Noen kamper var han veldig god, mens flertall av kampene var han usynlig. Jeg er ikke helt sikkr på han, men kan alltid slå til. Hvem vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detex Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 jaja..vet ikke helt hva jeg skal si...Vet ikke helt om jeg har lyst til at Wenger skal kjøpe Saviola. Han er god, men god nok? Greit at han kanksje ikke har fått vist sitt potensial, men det er en sikkert en grunn til at Barcelona har hatt han på utlån de siste årene. Men han har jo gjort det godt der han har hvert da.Kanskje vi skulle hatt han på lån 1 sesong også Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted June 18, 2006 Author Report Share Posted June 18, 2006 jaja..vet ikke helt hva jeg skal si...Vet ikke helt om jeg har lyst til at Wenger skal kjøpe Saviola. Han er god, men god nok? Greit at han kanksje ikke har fått vist sitt potensial, men det er en sikkert en grunn til at Barcelona har hatt han på utlån de siste årene. Men han har jo gjort det godt der han har hvert da.Kanskje vi skulle hatt han på lån 1 sesong også Men du må jo ikke glemme at Barcelona også droppa Riquelme da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Saviola er en definitift en målscorer, men syns han er litt ujevn i prestasjonene, tross en bra sesong i Sevilla. Han kunne sikkert gjort det bra i Arsenal, men jeg tror Torres er enda bedre..men også særdeles dyrere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 ... hatt han på lån 1 sesong også 1 sessong holder ikke Tar laaaang tid før en spansk spiller tilpasser seg Arsenal's spillestil. Reyes brukte en god tid, så bør nok ta han på lån på en lengre periode Min mening: Det finnes bedre spillere som Wenger kan kjøpe, F. Torres for eksempel, det ville vært et mye bedre kjøp/lån! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Han er en spiller du må hente FØR VM for å få en rimelig pris.. etterpå er han svindyr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinity Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 ... hatt han på lån 1 sesong også 1 sessong holder ikke Tar laaaang tid før en spansk spiller tilpasser seg Arsenal's spillestil. Reyes brukte en god tid, så bør nok ta han på lån på en lengre periode Min mening: Det finnes bedre spillere som Wenger kan kjøpe, F. Torres for eksempel, det ville vært et mye bedre kjøp/lån! er vel ikke akkurat spansk saviola da:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 ... hatt han på lån 1 sesong også 1 sessong holder ikke Tar laaaang tid før en spansk spiller tilpasser seg Arsenal's spillestil. Reyes brukte en god tid, så bør nok ta han på lån på en lengre periode Min mening: Det finnes bedre spillere som Wenger kan kjøpe, F. Torres for eksempel, det ville vært et mye bedre kjøp/lån! er vel ikke akkurat spansk saviola da:-) Nei, men han spiller i spania, det er poenget mitt :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Man kan få Saviola for en billig penge i forhold til torres, han er veldig dyr. Saviola er en veldig god kantspiller. jeg vil si at han har spilt bra for Sevilla denne sesongen. Absolutt en spiller for fremtiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Saviola ble banens beste for argentina da de vant 6-0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
9Reyes Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Wenger kommer ikkje til å kjøpe Saviola, for det er ikkje spiss Wenger kommer til å kjøpe....viss han kjøper noe mer da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffer9 Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 Wenger kommer til og tjene grovt vis han kjøper Saviola...kommer til og bli en hit i Premier League! Håper for all del Wenger kjøper han Kjøper Wenger han, ska ei bestille drakta hans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 Kommer til og elske han i Arsenal!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 Silly season Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 http://home.skysports.com/list.asp?hlid=39...seeking+Saviola Her bekreftesjo at det ikke er et rykte. Arsenal er interessert i spilleren men det spørs om han vil spille i England. Han har sagt at han gjerne vil fortsette i Spania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 http://home.skysports.com/list.asp?hlid=39...seeking+Saviola Her bekreftesjo at det ikke er et rykte. Arsenal er interessert i spilleren men det spørs om han vil spille i England. Han har sagt at han gjerne vil fortsette i Spania. Jeg personlig ville nok ikke stolt så alt for mye på hva en spillers agent uttaler seg til pressen om. Saviola er uten tvil en spennede spiller som bestitter mange av kvalitetene som passer inn i Arsenal. Men personlig sitter jeg inne med følelsen av at Wenger ikke kommer til å shoppe nok en angrepsspiller denne sommeren, uten at noen forsvinner først. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Wenger kommer ikkje til å kjøpe Saviola, for det er ikkje spiss Wenger kommer til å kjøpe....viss han kjøper noe mer da.. Han skal vel spille kant, ihvertfall på Argentina, trodde jeg..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Saviola er spiss, så hvis Wenger kjøper han så må han brukes som spiss. Skal han klare å få ut potensialet, så er det den plassen han må ha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Det virker som om det begynner å nærme seg noe. Syntes det intensiveres i det som skrives verden rundt, med hensyn til hvor nær han er å skrive under for oss. Han skal bort fra Barcelona, det syntes klart, han var lenge tiltenkt Panathinaikos, men Arsenal syntes som et klart alternativ. Man kan spekulere i om han er tiltenkt trøye nr.10. Meningen er vel at han kan tilføre laget noe av det som gikk tapt med 10DB, en kreativitet og overraskelsesevne. Han er også en ung mann, selv om vi har hørt om han lenge, og kunne sikkert bli en spiller vi vil fåmye glede av. Dessuten, med han og allerde klare Rosicky, så må vi klart være den klubb i verden som er mest internasjonalt representert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_tage Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122082 Ifølge VG er Saviola PÅ vei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Dette håper jeg virkelig er sant, han er en veldig god ving. Han er både teknisk og veldig rask. Hvis kjøpesummen er så lav som det stod der(I underkant av 30 millioner kr) er det jo fantastisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
9Reyes Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Foreslår at dere ser før dere starter en ny tråd. For to hakk under denne tråden står det Javier Saviola, og med andre ord er det en tråd om Saviola.. så du trenger ikkje å lage en ny, men men. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highbury Hero Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Hvis summen som nevnes er rett, ca. 30 mill, så sier jeg ja takk... Ingen tvil om at Saviola vil tilføre oss litt (sårt trengt ...?) kreativitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Hvis summen som nevnes er rett, ca. 30 mill, så sier jeg ja takk... Ingen tvil om at Saviola vil tilføre oss litt (sårt trengt ...?) kreativitet. Vi har da ikke "sårt trengt" behov for kreativitet! Saviola kan være ok, dersom han vet å bidra i en større stall og om han vet hvor målet står. Han blir uansett ikke automatisk noe førstevalg, - så god er han da ikke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.