Jump to content

Javier Saviola


4145

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

jaja..vet ikke helt hva jeg skal si...Vet ikke helt om jeg har lyst til at Wenger skal kjøpe Saviola. Han er god, men god nok? Greit at han kanksje ikke har fått vist sitt potensial, men det er en sikkert en grunn til at Barcelona har hatt han på utlån de siste årene. Men han har jo gjort det godt der han har hvert da.Kanskje vi skulle hatt han på lån 1 sesong også :huh:

Link to comment
Share on other sites

jaja..vet ikke helt hva jeg skal si...Vet ikke helt om jeg har lyst til at Wenger skal kjøpe Saviola. Han er god, men god nok? Greit at han kanksje ikke har fått vist sitt potensial, men det er en sikkert en grunn til at Barcelona har hatt han på utlån de siste årene. Men han har jo gjort det godt der han har hvert da.Kanskje vi skulle hatt han på lån 1 sesong også :huh:

Men du må jo ikke glemme at Barcelona også droppa Riquelme da! :D

Link to comment
Share on other sites

Saviola er en definitift en målscorer, men syns han er litt ujevn i prestasjonene, tross en bra sesong i Sevilla.

Han kunne sikkert gjort det bra i Arsenal, men jeg tror Torres er enda bedre..men også særdeles dyrere :P

Link to comment
Share on other sites

... hatt han på lån 1 sesong også :P

1 sessong holder ikke :D Tar laaaang tid før en spansk spiller tilpasser seg Arsenal's spillestil. Reyes brukte en god tid, så bør nok ta han på lån på en lengre periode :P

Min mening: Det finnes bedre spillere som Wenger kan kjøpe, F. Torres for eksempel, det ville vært et mye bedre kjøp/lån!

Link to comment
Share on other sites

... hatt han på lån 1 sesong også :P

1 sessong holder ikke :D Tar laaaang tid før en spansk spiller tilpasser seg Arsenal's spillestil. Reyes brukte en god tid, så bør nok ta han på lån på en lengre periode :P

Min mening: Det finnes bedre spillere som Wenger kan kjøpe, F. Torres for eksempel, det ville vært et mye bedre kjøp/lån!

er vel ikke akkurat spansk saviola da:-)

Link to comment
Share on other sites

... hatt han på lån 1 sesong også :D

1 sessong holder ikke :P Tar laaaang tid før en spansk spiller tilpasser seg Arsenal's spillestil. Reyes brukte en god tid, så bør nok ta han på lån på en lengre periode :P

Min mening: Det finnes bedre spillere som Wenger kan kjøpe, F. Torres for eksempel, det ville vært et mye bedre kjøp/lån!

er vel ikke akkurat spansk saviola da:-)

Nei, men han spiller i spania, det er poenget mitt :P :P

Link to comment
Share on other sites

Man kan få Saviola for en billig penge i forhold til torres, han er veldig dyr. Saviola er en veldig god kantspiller. jeg vil si at han har spilt bra for Sevilla denne sesongen. Absolutt en spiller for fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=39...seeking+Saviola

 

Her bekreftesjo at det ikke er et rykte. Arsenal er interessert i spilleren men det spørs om han vil spille i England. Han har sagt at han gjerne vil fortsette i Spania.

Jeg personlig ville nok ikke stolt så alt for mye på hva en spillers agent uttaler seg til pressen om. Saviola er uten tvil en spennede spiller som bestitter mange av kvalitetene som passer inn i Arsenal. Men personlig sitter jeg inne med følelsen av at Wenger ikke kommer til å shoppe nok en angrepsspiller denne sommeren, uten at noen forsvinner først.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det virker som om det begynner å nærme seg noe. Syntes det intensiveres i det som skrives verden rundt, med hensyn til hvor nær han er å skrive under for oss.

Han skal bort fra Barcelona, det syntes klart, han var lenge tiltenkt Panathinaikos, men Arsenal syntes som et klart alternativ. Man kan spekulere i om han er tiltenkt trøye nr.10. Meningen er vel at han kan tilføre laget noe av det som gikk tapt med 10DB, en kreativitet og overraskelsesevne.

Han er også en ung mann, selv om vi har hørt om han lenge, og kunne sikkert bli en spiller vi vil fåmye glede av.

Dessuten, med han og allerde klare Rosicky, så må vi klart være den klubb i verden som er mest internasjonalt representert.

Link to comment
Share on other sites

Dette håper jeg virkelig er sant, han er en veldig god ving.

Han er både teknisk og veldig rask. Hvis kjøpesummen er så lav som det stod der(I underkant av 30 millioner kr) er det jo fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

Hvis summen som nevnes er rett, ca. 30 mill, så sier jeg ja takk... Ingen tvil om at Saviola vil tilføre oss litt (sårt trengt ...?) kreativitet.

 

Vi har da ikke "sårt trengt" behov for kreativitet! :ph34r:

Saviola kan være ok, dersom han vet å bidra i en større stall og om han

vet hvor målet står. Han blir uansett ikke automatisk noe førstevalg, -

så god er han da ikke!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...