Jump to content

Javier Saviola


4145

Recommended Posts

Dette håper jeg virkelig er sant, han er en veldig god ving.

Han er både teknisk og veldig rask. Hvis kjøpesummen er så lav som det stod der(I underkant av 30 millioner kr) er det jo fantastisk.

 

 

 

 

Han er vel ingen ving, og jeg tror heller ikke han passer i England. Men for under 30 mill kan jeg gå med på kjøpet..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

rart at ingen fler vill ha syns jeg. Han spiller jo på landslaget så det burde da være noen fler stor lag som vill ha han. ;)

 

Alle vil vel ikke ha Ole Martin Årst, selv om han spiller på landslaget?

Link to comment
Share on other sites

rart at ingen fler vill ha syns jeg. Han spiller jo på landslaget så det burde da være noen fler stor lag som vill ha han. ;)

 

Alle vil vel ikke ha Ole Martin Årst, selv om han spiller på landslaget?

 

Så vidt meg bekjent er det litt forskjell på Norge og Argentinas landslags kvaliteter ;)

Link to comment
Share on other sites

rart at ingen fler vill ha syns jeg. Han spiller jo på landslaget så det burde da være noen fler stor lag som vill ha han. ;)

 

Alle vil vel ikke ha Ole Martin Årst, selv om han spiller på landslaget?

 

Så vidt meg bekjent er det litt forskjell på Norge og Argentinas landslags kvaliteter ;)

Sant,men er jo i teorien samme greia. Kongekommentar,Helmik'n ;)

Link to comment
Share on other sites

rart at ingen fler vill ha syns jeg. Han spiller jo på landslaget så det burde da være noen fler stor lag som vill ha han. ;)

 

Alle vil vel ikke ha Ole Martin Årst, selv om han spiller på landslaget?

 

Så vidt meg bekjent er det litt forskjell på Norge og Argentinas landslags kvaliteter ;)

Sant,men er jo i teorien samme greia. Kongekommentar,Helmik'n ;)

 

Faktisk laaaaangt fra det samme i teorien også. Viktig å sammenligne bananer med bananer og appelsiner med appelsiner ;)

Link to comment
Share on other sites

rart at ingen fler vill ha syns jeg. Han spiller jo på landslaget så det burde da være noen fler stor lag som vill ha han. ;)

 

Alle vil vel ikke ha Ole Martin Årst, selv om han spiller på landslaget?

 

Så vidt meg bekjent er det litt forskjell på Norge og Argentinas landslags kvaliteter ;)

Sant,men er jo i teorien samme greia. Kongekommentar,Helmik'n ;)

 

Faktisk laaaaangt fra det samme i teorien også. Viktig å sammenligne bananer med bananer og appelsiner med appelsiner ;)

 

Det er eksakt samme teori, når Simon skrev at 'han spiller jo på landslaget, så derfor må det være mer på jakt etter ham' så skrev han ikke et spesiellt landslag, og da kan det likesågodt sammenlignes med Norge, og Ole Martin Årst..[ingen hard feelings siden jeg bruker akkurat ham vel? Jeg bare kom på en jeg..]

Link to comment
Share on other sites

Neida, ingen hard feelings for det.

 

Poenget mitt er at om man skal sammenligne landslag, så bør det være landslag på noenlunde samme nivå. Om Norge hadde vært med i VM, så kunne jeg til nød vært enig i at det i teorien er likt. Men nå er det vel sånn ca 35 plasser mellom Norge og Argentina på FIFA rankingen, og da blir det nok ikke det samme.

 

For å sette det litt i perspektiv; Sammenligner vi spillere på Arsenal med spillere i Reading? Begge spiller jo i Premier league ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Saviola er verdt et forsøk hvis vi får han for 30 millioner kroner. Tror alle vet at han har et stort potensiale som fotballspiller og at han spiller på landslaget viser at han er en klassespiller.

Med en lav salgspris/kjøpspris og relativt lav lønn så synes jeg Wenger burde prøve å sikre seg Saviola.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Saviola er verdt et forsøk hvis vi får han for 30 millioner kroner. Tror alle vet at han har et stort potensiale som fotballspiller og at han spiller på landslaget viser at han er en klassespiller.

Med en lav salgspris/kjøpspris og relativt lav lønn så synes jeg Wenger burde prøve å sikre seg Saviola.

 

Tror nok ikke lønnen blir så lav, nei. ;)

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke helt hva vi skal med Saviola, men Wenger har nok en plan med det også... Hva vil dette bety for f.eks. Walcott..? Øker jo muligheten for at han drar på utlån til en eller annen klubb! Muligens til WBA i en handel som innebærer at Davies drar den andre veien...? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Saviola for 3 mp er absolutt interessant. Om han ikkje slår til i PL, kan me sikkert selga med fortjeneste.

Per i dag har me Adebayor, Henry og van Persie til spissplassen (Walcott er enda for ung. Samme med Bendtner og Lupoli). Reyes kan til nøds spille spiss, men uansett; Gå for Saviola, Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger har idag bekreftet at han ikke kommer til å kjøpe Saviola:

 

"We are not interested in Saviola at all," Wenger said.

 

"I have enough forward players. We have Rosicky, Ljungberg, Reyes, Van Persie, Henry, Adebayor, Walcott, Lupoli, Bendtner, Aliadière¸ so where do I put the strikers?"

Link to comment
Share on other sites

Da er i alle fall spissplassen en posisjon som det ikke kommer noen nye spillere på. Da blir det vel forsvarer eller midtbanespiller som kommer inn tenker jeg, hvis Wenger velger å hente en eller to til. :angry: Litt synd at Saviola ikke kommer, men som Wenger sier så har vi utrolig mange spisser nå.

Link to comment
Share on other sites

Da er i alle fall spissplassen en posisjon som det ikke kommer noen nye spillere på. Da blir det vel forsvarer eller midtbanespiller som kommer inn tenker jeg, hvis Wenger velger å hente en eller to til. :lol: Litt synd at Saviola ikke kommer, men som Wenger sier så har vi utrolig mange spisser nå.

OG vinger. Buffon kommer heller ikke, altså kommer nok Appiah! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...