Guest Ric_IMITOP.COM Posted March 15, 2005 Report Share Posted March 15, 2005 Hva skal dere gjøre hvis Reyes går? Dere må nok forandre på siden etterhvert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 Nå er det vel slik at Reyes fortsatt spiller for Arsenal. Dersom han skulle forlate klubben er det klart bildet fjernes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 Ikke væt tåpelige... Reyes drar jo ikke... Alt det med Real er bare rykter.. han har jo gått ut selv ogg sagt at han ikke har visst no om det!! REYES BLIR!!!! ehh.. skulle egentli skrive dette på den andre tråden, men den var jo sstengt Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Vi trenger vel ikke å tenke på dette enda. Visst han går så blir det jo til sommeren og da har vi jo rundt 3 måneder på oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Få et bilde av Wenger isteden.Jeg vil se sjefen når jeg logger på!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kservik Posted March 19, 2005 Report Share Posted March 19, 2005 Reyes blir i klubben og i header! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Jeg er enig. Slev om Reyes er en av mine favorittspillere i Arsenal så må bildet ned desverre. Et bilde av Dennis Bergkamp eller Ashley Cole.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 Nå er det et bra bilde her ja Henry, Rock on! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 bra at det kommer et bilde med en spiller som ser ut til å ha gjort gunner ut av seg for resten av karrieren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.