Jump to content

Spiller du NordicMafia?


Guest A. Hleb

NordicMafia:  

33 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest A. Hleb

nordicmafia.net

 

Ett nettspill som du kan gjøre mye forskjellig... For eksempel:

Drepe andre brukere,

Stjele biler,

ha din helt egen hasjplantasje,

rane banker, og mye mer...

 

Jo mer du spiller, jo høyere rank får du... Omtrent det samme systemet som her på forumet ... jo innlegg du poster i forumet, jo høyere rank får du...

Du begynner som sivilist, og skal kjempe deg oppover helt til du har blitt don...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har SPILT detta spillet. Men de resatte spillet etter at det var mange som dreiv med Bugs osv så da slutta jeg da mista jeg de 5milliardene jeg hadde og jeg hadde det beste våpenet beste bilen den hadde 40tusen hester. Og jeg tok ut 50mill på hasjplantasje!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Hva er nickene deres og hvilken rank er dere?

 

PS: Så godt som alle bugsa og cheatsa er fjernet!!

 

 

Heter Donaraz på spillet... :P

 

Hadde vært kult å hatt en egen "Arsenal-familie" på spillet...

 

ja, det hadde vært bra ...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke logga inn på noen dager, men fikk kun penger for en dags hasj produksjon og livaktutleie.

Noen andre som har samme problem

Det går kun ann å få penger fo kun en dag, du må innom vær dag for å få pengene.. Spillte detta før, men etter de tilbakestillte det gadd jeg ikke mer!! Dritt spill :P

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jo mer du spiller, jo høyere rank får du... Omtrent det samme systemet som her på forumet ... jo innlegg du poster i forumet, jo høyere rank får du...

Du begynner som sivilist, og skal kjempe deg oppover helt til du har blitt don...

Ja, så da har jeg gjort mitt for å få høyere "rank".

Ja, ja. Noe må man jo finne på hvis man har for mye fritid. Dette tok 37 sekunder av min fritid å skrive. Å bruke timevis på spill har jeg dessverre / heldigvis ikke tid til. (Stryk det som ikke passer).

Link to comment
Share on other sites

Guest thorchristian

Jeg var thor den store og var legendarisk gudfar før reseten og ble satt ned til hitman etter reseten så da tok jeg russissk rullet tre ganger før jeg døde

Link to comment
Share on other sites

Guest thorchristian

Jeg får ikke til å logge innpå etter klokka 20:00, det kommer opp at det er feil brukernavn/passord hva skyldes dette?

aldri opplevd maken :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest A. Hleb

 

 

Jo mer du spiller, jo høyere rank får du... Omtrent det samme systemet som her på forumet ... jo innlegg du poster i forumet, jo høyere rank får du...

Du begynner som sivilist, og skal kjempe deg oppover helt til du har blitt don...

Ja, så da har jeg gjort mitt for å få høyere "rank".

Ja, ja. Noe må man jo finne på hvis man har for mye fritid. Dette tok 37 sekunder av min fritid å skrive. Å bruke timevis på spill har jeg dessverre / heldigvis ikke tid til. (Stryk det som ikke passer).

 

Man bruker ikke timesvis av sin tid på spillet. Hvor mye tid du bruker på spillet, velger du selv da vettu. Jo mer du spiller, jo fortere går du opp i rank, men hvis du ikke vil spille mye, så spiller du ikke mye.

 

For mye fritid? Jeg går på fotballtrening flere dager i uka, bordtennis-trening en gang i uka, ungdomsklubb en gang i uka... Også bruker jeg mye av fritida mi på venner og ikke minst sove...

Det blir ikke så mye fritid til overs da, men jeg får allikevel tid til å spille nm...

 

For mye fritid? Jeg tror nok ikke det.

 

 

 

spilte det jeg, var bergkampje såklart. blei assassin, men så blei det så mye bugging der at det ikke var vits. Blei ganske lei etterhvert å..

 

Problemet med spillet er at det er lett å bli lei av det, begynner å bli litt lei jeg også ... det hadde vært kult om det hadde kommet noen nye ting...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...