Guest Criznaldo Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Hei! Er ny i dette forumet og lurer på hvordan jeg kan forandre tittelen der det står at jeg er skopusser??? Dette ser ut til å være et ganske seriøst forum og jeg ser frem til å være medlem her! Mvh. Criznaldo Skopusser'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojin Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Hei! Er ny i dette forumet og lurer på hvordan jeg kan forandre tittelen der det står at jeg er skopusser??? Dette ser ut til å være et ganske seriøst forum og jeg ser frem til å være medlem her! Mvh. Criznaldo Skopusser'n Velkommen ! "Skopusser "tittelen reflektere dine antall inlegg på forumet Jo fleire inlegg , desto høgare tittel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Criznaldo Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Hei! Er ny i dette forumet og lurer på hvordan jeg kan forandre tittelen der det står at jeg er skopusser??? Dette ser ut til å være et ganske seriøst forum og jeg ser frem til å være medlem her! Mvh. Criznaldo Skopusser'n Velkommen ! "Skopusser "tittelen reflektere dine antall inlegg på forumet Jo fleire inlegg , desto høgare tittel. Takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Ikke alltid det er like seriøst, men stort sett er de/vi forholdsvis seriøse. En liten utblåsning i ny og ne må til Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Ikke alltid det er like seriøst, men stort sett er de/vi forholdsvis seriøse. En liten utblåsning i ny og ne må til Hvis du følger el klikkos eksempel og svarer på ca 15-20 tråder med noen ord per tråd så skifter du kjapt bort skopusser-tittelen din. Han brukte f.eks kun ca 1/2 time på 10 innlegg tidligere i dag. Så det tar ikke så lang tid skjønner du. Og hvis du synes det tar for lang tid, så klarte han faktisk idag, 31.3, 8 innlegg på 15 minutter. Det er ikke verst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Ikke alltid det er like seriøst, men stort sett er de/vi forholdsvis seriøse. En liten utblåsning i ny og ne må til Hvis du følger el klikkos eksempel og svarer på ca 15-20 tråder med noen ord per tråd så skifter du kjapt bort skopusser-tittelen din. Han brukte f.eks kun ca 1/2 time på 10 innlegg tidligere i dag. Så det tar ikke så lang tid skjønner du. Derimot så tar det irriterende lang tid å klikke innom alle trådene som er svart på med to ord når du tror at det kanskje er noe fornuftig å lese der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cesc15 Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Håper du har det fint her da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.