Jump to content

Idretter


Haraldac

Recommended Posts

Personlig elsker jeg sykling bortsett fra Fotball.

 

Er noe magisk med Sykelsporten:Farten og krasjene, fjellene, smerten og slitet, tragediene/ulykkene, forsakelse, legendene, fellesskapet mellom rytterne og historiene.

 

Sykkelsporten er så stor, det finnes ryttere fra utrolig mange nasjoner, og populæriteten er enorm. Tour de France er det idrettsarrangementet i verden med flest tilskuere til stede. Ca 10 millioner hvert år.

 

Syklingen er enormt populær over det meste av verden, Fra USA, hvor syklingen har blitt big-buisness, og interessen har eksplodert med Lance Armstrongs suksess, til Sør Amerika, i Andesfjellene i Colombia til Venezuela.

 

Fra steppene i Kazakhstan til landeveien i Nederland..

 

Det beste med sporten er kanskje at den beste nesten alltid vinner...

 

Fantastisk idrett

 

Hvem pokker bryr seg om sndre idretter en kveld som denne?! :lol:

tja, man må jo roe seg på en eller annen måte....

Link to comment
Share on other sites

Det er vel slik i alle individuelle idrettar at den beste, forutsatt at ingen uhell skjer, vinner?

 

Personlig er eg opptatt av det meste av individuell idrett, ved sidan av fotball.

Link to comment
Share on other sites

Synes terrengstrikking er engasjerende!! :)

Ja, har høyrt det er eit stort miljø for dette i Høyanger. Norlaug Kjellaugstrand er vel ei av dei beste innafor dette? Har stor tru på det unge stortalentet Olaug Stedje dog!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel slik i alle individuelle idrettar at den beste, forutsatt at ingen uhell skjer, vinner?

 

Personlig er eg opptatt av det meste av individuell idrett, ved sidan av fotball.

 

Liker deg vel best i plaskebassenget du Paddy :D

Link to comment
Share on other sites

Det er vel slik i alle individuelle idrettar at den beste, forutsatt at ingen uhell skjer, vinner?

 

Personlig er eg opptatt av det meste av individuell idrett, ved sidan av fotball.

å kalle sykling for en individuell idrett er vel å dra den litt langt.

 

På papiret er det det, men i realiteten er lagarbeidet i sykling uvurderlig.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel slik i alle individuelle idrettar at den beste, forutsatt at ingen uhell skjer, vinner?

 

Personlig er eg opptatt av det meste av individuell idrett, ved sidan av fotball.

å kalle sykling for en individuell idrett er vel å dra den litt langt.

 

På papiret er det det, men i realiteten er lagarbeidet i sykling uvurderlig.

Det er heilt riktig, men dermed er det ikkje lenger like sikkert at den beste mannen vinner, men heller den med det beste laget? Til sjuande og sist er det individualisten som avgjer det sjølv sykling er en kombinasjonsidrett.

Link to comment
Share on other sites

Følger egentlig med på det meste innenfor idrett, bortsett fra Basket og Golf....Det er Borring det......

 

Om golf kan kalles for idrett kan jo diskuteres. Mer spill etter min mening, men det er boring å se på, ja

Enig, basket og golf er de desidert kjedligste "sportene" man kan se på.

 

Gi meg rå styrke, tempo og store idrettsprestasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner meg selv som kanskje en "sportsidiot". Liker alt av sport omtrent.

 

Dame sport er ikke så gøy utenom tennis etc :D . og håndball.

 

Sykling er noe som virkelig har slått meg de siste 1 og et 1/2årene. Er skikkelig dilla på Tour de France og Giro de Italia og andre ritt rundt omkring. Formel 1 og Offshore er også dritfet, og jeg regner med at jeg kommer til å iallefall se et offshore løp en gang i nærmeste framtid.

 

Formel 1 har jeg fått sansen nå nylig og det virker dritfet!

Link to comment
Share on other sites

Guest Lensmann

Sykling(hovedsaklig Tour de France)

Langrenn,alpint,hopp + andre vinteridretter (spesielt i OL og VM)

hmm, ellers så går det mest i fotball.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker godt skiskyting, det skulle jeg gjerne likt å prøvd.

 

Ellers liker jeg å stå på langrenn.

 

ingenting slår skitskyting og lommetennis på bortebane

Lommetennis på bortebane? I kven sine lommer? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...