Jump to content

Michael Ballack


desijattcracky

Recommended Posts

Guest Gunnersforever

Tror Ballack vil hindre både Diaby og Fabregas i å få spilletid og da vil ikke noen av dem utvikle seg slik de kunne ha gjort.

 

Fabregas vil bli bedre enn Ballack, Diaby kommer ikke langt etter ;)

Link to comment
Share on other sites

Når en spiller som ballack blir bossman spiller så betyr det egentlig ikke at han blir gratis.

Det som skjer er at han heller kan forhandle seg fram til en sinnsyk lønn å sign on fee siden klubbene ikke

trenger å betale noe til deres nåværede klubb.

Derfor er det nok uaktuelt for arsenal å prøve seg mot tilbudene til chelsea ,madrid osv.

Link to comment
Share on other sites

Tror Ballack vil hindre både Diaby og Fabregas i å få spilletid og da vil ikke noen av dem utvikle seg slik de kunne ha gjort.

 

Fabregas vil bli bedre enn Ballack, Diaby kommer ikke langt etter ;)

 

 

Det er en teit påstand spør du meg. Eg vil heller tru at ballack vil hjelpe og utvikle di undespillerne.

trur ikke wenger har tru på at han vil til arsenal, chelski lokker nok med 3 ganger lønninga... Men synest han e vert ett forsøk.

Link to comment
Share on other sites

Tror Ballack vil hindre både Diaby og Fabregas i å få spilletid og da vil ikke noen av dem utvikle seg slik de kunne ha gjort.

 

Fabregas vil bli bedre enn Ballack, Diaby kommer ikke langt etter ;)

fab tror jeg egentlig spiller uansett ,,men skjønner hva du mener...tenkte bare på ballack og fab sentralt på midten

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Tror Ballack vil hindre både Diaby og Fabregas i å få spilletid og da vil ikke noen av dem utvikle seg slik de kunne ha gjort.

 

Fabregas vil bli bedre enn Ballack, Diaby kommer ikke langt etter ;)

 

 

Det er en teit påstand spør du meg. Eg vil heller tru at ballack vil hjelpe og utvikle di undespillerne.

trur ikke wenger har tru på at han vil til arsenal, chelski lokker nok med 3 ganger lønninga... Men synest han e vert ett forsøk.

 

Tror spillere utvikle seg mest når de får spilletid. Man kan lære mye av andre personer også men hva er vitsen med det hvis de ikke kan få visst det på banen?

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Hadde ikke vært meg i mot å få Ballack til Arsenal, men det er nok ikke mulig på grunn av at Chelsea er interesserte, og da åpner russeren lommeboka for å betale Ballack en lønn som få om noen kan matche. Synd men sant. Skulle vært et lønnstak som stod i forhold til omsetning og økonomisk resultat.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Den Ballack som eg såg på TV sist helg kan med fordel holde seg unna vår klubb i alle fall!! Han hadde alt det negative RvN har og mer til. Asshole!!

 

Helt enig! Han ligner på han også.

Han er nok en arrogant drittsekk ja

Link to comment
Share on other sites

Blir nok en svinaktig lønn for han ja. Ikke noe for Arsenal.

En veldig god midtbanespiller med målteft, men jeg tror han er ute etter mest mulig penger og Chelsea er nok mest sannsynlig destinasjon for han.

Jeg har også tro på at Fabregas vil bli bedre enn Ballack...om han ikke allerede er det.. :)

 

I tillegg kjøper ikke Wenger spillere som er bortimot 30 år lengre, med unntak av keepere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo

Tror Ballack vil hindre både Diaby og Fabregas i å få spilletid og da vil ikke noen av dem utvikle seg slik de kunne ha gjort.

 

Fabregas vil bli bedre enn Ballack, Diaby kommer ikke langt etter :)

Fabregas er vel nesten på høyde med ballack etter min mening;)

Link to comment
Share on other sites

Fabregas blir bedre enn ballcack når han blir eldre :D :P

Ballack e på vei ned, mens vår egen Fabregas e på vei opp (i stor fart) :P men kunne tenkt meg å sett di ilag på vår nye stadion, sjøl om han tyske greiene sikkert skal ha endel i lønn:)

Link to comment
Share on other sites

hva synes dere om at ballcak kanskje går til chelski?

 

og hvorfor ikke arsenal er intressert i han fordi han kommer jo gratis og er fryktelig god

 

er det en spiller dere kunne tenke dere i arsenal

 

 

Diaby ikke langt etter?? Diaby blir bedre tror jeg! ;)

 

Tror Ballack vil hindre både Diaby og Fabregas i å få spilletid og da vil ikke noen av dem utvikle seg slik de kunne ha gjort.

 

Fabregas vil bli bedre enn Ballack, Diaby kommer ikke langt etter :blink:

Fabregas er vel nesten på høyde med ballack etter min mening;)

 

 

Jeg synes fabregas er bedre!

Link to comment
Share on other sites

Det å ha Fabregas og Ballack sentralt kunne vært vel og bra, men da har vi ikke noe defensivt anker som vi har i Gilberto. Dessuten kommer loenna hans og sign-on-feen til aa bli saa stor, at det er like greit aa la vaere. Cesc blir bedre!!

Link to comment
Share on other sites

Bullocks !! Mannen er dum hvis han drar til Chelkiiiij . Han blir ikke å finne i Arsenal drakt det er jeg ganske sikker på . Han burde bli i Munchen der han hører hjemme , men det jevla chelskiiij blir sikkert å tilby kongsdattera å halve kongeriket og snipp snapp snute så var det eventyret ute . "HIKK"

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

men hvor skal Ballack spille på Chelsea??

de kan jo ikke kaste ut lampard eller makalele.

å hvis han tar den siste plassen er det garantert noen som blir missfornøyde

 

I en stor-klubb som satser på å vinne PL og CL flere ganger så er det alltid behov for gode spillere, og også til en viss grad, misfornøyde spillere. Om de som sitter på benken/tribunen er fornøyd så er det noe galt med ambisjonene....

 

Ballack kan meget vel passe godt inn i midtbane-treeren vår, med Makelele som den defensive og Lampard/Ballack som de offensive. Er det en feil Jose har så er det innkjøpene hans. De har ikke vært gode til nå, så derfor ønsker jeg at han selger tilbake Del Horno til Spania og henter hjem Bridge, Kvitter seg på ordentlig (ikke bare låner ut) Jarosik, Smertin og Veron og henter Ballack. Vi kommer garantert til å miste Crespo (han trives ikke med den Engelske spillestilen) og da trenger vi en top-class spiss. Helst ser jeg at vi henter en spiller som har PL erfaring (type Yakubu, Johnson, Defoe, Bent)

 

Neste års lag blir da noe sånt;

 

Cech, Ferreira, Terry, Gallas, Bridge-Makelele, Lampard, Ballack, Robben, Drogba/???, Cole

 

Sub: Carvalho, Cudicini, Essien, Duff, Eidur, ????

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

men hvor skal Ballack spille på Chelsea??

de kan jo ikke kaste ut lampard eller makalele.

 

Lampard går til Barca i sommer......tipper jeg.

Tror ikke Chelsea slipper Frank nei. Men jeg tror ikke det er plass til Ballack hverken på Arsenal eller Chelsea sin midtbane. Noen må i såfall ut, og den personen vil bli svært misfornøyd.

 

fra VG 26.8.06:

 

Ballack krever trøye 10 i Chelsea!

Etter Ballack sitt utspill angående draktnummer, har Joe Cole forlatt Chelsea til fordel for Arsenal. Avtalen skal være bekreftet av Chelsea. Det er ikke snakk om noen overgangssum, da det er et bytte av spillere mellom klubbene, Pascal Cygan har gått motsatt vei, og er blitt presentert som den nye Chelsea kapteinen etter at Terry, noe overraskende valgte å legge opp etter at han ble tatt på ferskgjerning med Rio Ferdinand i dusjen etter en trening med b-landslaget.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fabregas er bedre enn Ballack.Husker i prøve-VM mellom Tunisia og Tyskland. Tunisia presset og presset men fikk ikke mål.Men så filma Ballack seg til straffe og ga Tyskland seieren. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...