Jump to content

Mickael Landreau


Guest 8ljungberg8

Recommended Posts

Guest ashleycole

Det er ikkje vids å byte ut lehmann når som han er i sin beste aldre. han har spelt over al forventning denne sesongen og takket vere lehmann så er vi videre i cl. holder lehmann nåverandes for er det ingen vis å bte han ut før etter neste sesong vis han ønsker det. sen et keeper kjøp er ikkje dumt ettersom det er et veldi vikti led i den defansive rollen. kjøp en GO keeper og bruk han når lehmann gir seg!! :D

Link to comment
Share on other sites

Trenger ikke enda en benkesliter!

 

*GJEEEEESP* For et kjedelig rykte...

 

 

 

nei nei nei, husker han godt da Arsenal spillte mot Nantes i 99?! og eg han har vel spillt landskamper og tror eg og når vi vet at Frankrike har både Coupet og Barthez og hadde Lama så er dette bra å få landskamper, viser bare at han storspiller i klubben da..eg må si at eg var en liten beundrer av han for en 6-7 år siden da han var ung og holder eg fortsatt et høyt og godt nivå..eg sier ja takk til nok en franskmann!! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Har sett mye fransk fotball den siste sesongen, å må si meg enig i at ML er en god keeper. Men Arsenal har ikke bruk for ham nå. Jens er fast også neste sesong. Når Jens legger opp, eller flytter tilbake til Tyskland, begynner Vito å komme i en alder at han kanskje kan være aktuell. Egentlig hadde jeg håpet at Arsenal skulle ha flere engelske spillere, men på keeperplassen tror jeg ikke det er mange engelskmenn som er gode nok. I Italia og Tyskland er det langt flere svært gode keepere enn det er i England. Spesielt spagettispiserne har tradisjon for å fostre gode keepere.

 

Vi venter enda en sesong eller to med å ønske oss ny keeper tenker jeg...

 

Syns forresten at det er tilstrekkelig med franskmenn i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Trenger ikke enda en benkesliter!

 

*GJEEEEESP* For et kjedelig rykte...

Unødvendig å demonstrere slik, la være å svar om det ikke er interessant for deg...

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er dere så negative til ny keeper? Greit, Jens Lehmann står bra nå, men vi aner ikke hvor lenge det varer. Det har ikke vart veldig lenge, og han nærmer seg slutten av karrierren. Vi har etter min mening ingen kurrante andrevalg som keeper nå, noe vi absolutt trenger. Tror også vi trenger en ny førstekeeper som annenkeeper i en sesong så han blir bedre kjent med klubben og spillerne før han blir kastet inn som førstevalg. Jeg vil ha en ung, god keeper i sommer som kan knive med Lehmann neste sesong, og så ta plassen hans fra og med 2007/2008-sesongen. Vi kan ikke holde på keeperne våre like lenge som vi holdt på Seaman, for han holdt ikke toppnivå mot slutten.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Hvorfor er dere så negative til ny keeper? Greit, Jens Lehmann står bra nå, men vi aner ikke hvor lenge det varer. Det har ikke vart veldig lenge, og han nærmer seg slutten av karrierren. Vi har etter min mening ingen kurrante andrevalg som keeper nå, noe vi absolutt trenger. Tror også vi trenger en ny førstekeeper som annenkeeper i en sesong så han blir bedre kjent med klubben og spillerne før han blir kastet inn som førstevalg. Jeg vil ha en ung, god keeper i sommer som kan knive med Lehmann neste sesong, og så ta plassen hans fra og med 2007/2008-sesongen. Vi kan ikke holde på keeperne våre like lenge som vi holdt på Seaman, for han holdt ikke toppnivå mot slutten.

Langt fra negativ til ny keeper, men tror ikke det er noe vits å hente inn en mann for å sitte på benken i en eller to sesonger for at han skal bli kjent med klubben. Da får vi heller satse på at Mannone blir den nye Buffon. Da er forskanset på keeperplassen for de neste 15 årene. Mener fortsatt at Arsenal må konsentrere seg om å finne en kvalitetsmidtstopper og et arbeidsjern som kan ta plassen til Gilberto ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

Hvorfor ikke hente han nå, GRATIS og la han være i klubben i 1-2 år før han tar over for Lehmann enn og vente i 1-2 år å bruke masse penger på han??!!

 

og nei imers, dette er ikke et kjedlig rykte!

Link to comment
Share on other sites

Det jeg mener med at dette er et kjedelig rykte er fordi vi har nok dekning på den plassen nå med tanke på Lehmanns form. Hvis Lehmann skulle legge skoa på hylla i løpet av et par sesonger, så mener jeg at Vito Mannone muligens er gammel nok til å ta ansvar, eller så kan vi jo bruke Mart Poom. (Som jeg forresten ikke skjønner hvorfor vi brukte penger på han!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Nantes er favorittlaget mitt i Frankrike og har fulgt de noen år, og vet at Landreau er en meget god keeper. Han har allerede bagasjer med erfaring, er stødig og god og svært bra på streken. Eneste minus er at han ikke er veldig høy og litt skummel i feltet. Men absolutt en spiller å ha på blokka. Mens vi snakker Nantes spillere vil jeg også nevne Yapi Yapo fra elfenbenkysten. Kjempegod midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...