Jump to content

Rosenborg


Guest el klikko

Recommended Posts

Guest el klikko

I dag har rbk slått tromsø! De kommer til å gjøre rent bord denne sesongen. Høgmo bringer RBK tilbake til det de var før Per Joar Hansen fikk lov å leke sjef. Start kommer til å slite, og det håper jeg at VIF vil gjøre også...

Link to comment
Share on other sites

I dag har rbk slått tromsø! De kommer til å gjøre rent bord denne sesongen. Høgmo bringer RBK tilbake til det de var før Per Joar Hansen fikk lov å leke sjef. Start kommer til å slite, og det håper jeg at VIF vil gjøre også...

Nei nei nei..

LSK tar gullet i år :wub: :-"

Link to comment
Share on other sites

veldig lurt å ta heilt av etter å ha slått Tromsø, som nesten ikke har en spiller igjen :huh:

 

Trur også at start kommer til å slite iår, men håper ikke det, di hadde fortent gullet like mye som enga, viss ikke mer...

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

veldig lurt å ta heilt av etter å ha slått Tromsø, som nesten ikke har en spiller igjen :huh:

 

Trur også at start kommer til å slite iår, men håper ikke det, di hadde fortent gullet like mye som enga, viss ikke mer...

er vcel ikke noen som har tatt av... vil bare si at jeg er sikker på at rbk kommer til å vinne det de har lyst til i år...

Link to comment
Share on other sites

....... rbk kommer til å vinne det de har lyst til i år...

 

 

De er vell ikke bare RBK som har sjangs? LSK vant over VIF på La Manga..

Åsse er det vell ikke bare å vinne det de har lyst til, alle vill jo vinne!

Neei, RBK vinner nok ikke i år..

Link to comment
Share on other sites

Guest RomanOfChelsea

Hva er det egentlig som tilsier at RBK skal vinne alt de peker på i år? De kom på 7 plass i fjor, og det var faktisk Høgmo som ledet dem de siste kampene av den sesongen. Han klarte IKKE å få RBK med i CL, og han klarte ikke å få de med videre i UEFA cupen mot Zenit.

 

Av spillere har de fått Kone og Iversen som eneste nevneverdige nyervervelser. Av de er Kone ny i Norge og trenger tilpassning. Iversen scoret vel noe sånn som 4-5 mål som spiss for laget som vant serien i fjor, og det etter at ALT spillet var lagt opp rundt han.

 

Berg, Kvarme, Johnsen, Strand, Iversen og Riseth er alle MEGET skadeforfulgte (kanskje pga alderen) og er ofte ute i lange perioder.

 

4-0 over Tromså i en kamp hvor de fleste sier resultatet var noe flatterende, sett kampen under ett, skremmer vel ikke vettet av noen. Mener selv at LSK`s 2-0 over IFK, 1-0 borte mot Brøndby og 1-1 borte mot København med Pål Strand, Frode Kippe, Kasey Wehrmann, Bjørn Helge Riise og Robert Koren ute i et par av kampene er mer å rope hurra for! Stallen til LSK er yngre, mindre skadeutsatt, mer sulten og BREDERE enn det troppen til RBK er i 2006.

 

DERFOR vinner LSK serien 2006.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Lsk har et godt lag, og en enda bedre trener, men mangler vinnerkultur, og det kommer til å bli avgjørende i år. Uansett, håper jeg at LSK gjør det bra, det har de fortjent. Men de får nok klare seg med 2 plassen.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det egentlig som tilsier at RBK skal vinne alt de peker på i år? De kom på 7 plass i fjor, og det var faktisk Høgmo som ledet dem de siste kampene av den sesongen. Han klarte IKKE å få RBK med i CL, og han klarte ikke å få de med videre i UEFA cupen mot Zenit.

 

 

Det var vel akkurat det Høgmo gjorde. Han fikk de gjennom kvalikken og spilte CL....

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Hva er det egentlig som tilsier at RBK skal vinne alt de peker på i år? De kom på 7 plass i fjor, og det var faktisk Høgmo som ledet dem de siste kampene av den sesongen. Han klarte IKKE å få RBK med i CL, og han klarte ikke å få de med videre i UEFA cupen mot Zenit.

 

Av spillere har de fått Kone og Iversen som eneste nevneverdige nyervervelser. Av de er Kone ny i Norge og trenger tilpassning. Iversen scoret vel noe sånn som 4-5 mål som spiss for laget som vant serien i fjor, og det etter at ALT spillet var lagt opp rundt han.

 

Berg, Kvarme, Johnsen, Strand, Iversen og Riseth er alle MEGET skadeforfulgte (kanskje pga alderen) og er ofte ute i lange perioder.

 

4-0 over Tromså i en kamp hvor de fleste sier resultatet var noe flatterende, sett kampen under ett, skremmer vel ikke vettet av noen. Mener selv at LSK`s 2-0 over IFK, 1-0 borte mot Brøndby og 1-1 borte mot København med Pål Strand, Frode Kippe, Kasey Wehrmann, Bjørn Helge Riise og Robert Koren ute i et par av kampene er mer å rope hurra for! Stallen til LSK er yngre, mindre skadeutsatt, mer sulten og BREDERE enn det troppen til RBK er i 2006.

 

DERFOR vinner LSK serien 2006.

Du er veldig godt oppdatert på det som skjer i Rosenborg, ser jeg.

 

Nei, Høgmo klarte ikke å lede RBK til Champions League, de røk jo ut for Steaua etter å ha blitt grisebanket i Bucuresti og ikke minst på Lerkendal. Nei, selvfølgelig ikke. Hmm, hvordan slo de Olympiacos 3-1 på bortebane da? Var det en treningskamp? Ja, det var det ja! :blink:

 

Og i de siste kampene av sesongen var RBK rævva. De tapte 0-6 på hjemmebane mot Odd, og holdt på å rykke ned. Takket være et selvmål fra Ole Martin Årst klarte de å berge seg. Litt av en lettelse!

 

Over til din vurdering av spillerne:

 

1. Frode Johnsen skadet? Hva i all verden er det du snakker om? :lol: ;)

2. Iversen har sluttet med å være skadet, og det kan vi takke Vålerenga for. :D

3. Det begynner å bli en god stund siden Kvarme var skadet...

4. Kone ser ikke ut til å trenge å tilpasse seg RBK-systemet nevneverdig. Han har allerde rukket å bevise sine kvaliteter, i motsetning til en viss Andreas Haddad...

 

LSKs tropp er kanskje litt, ikke mye, bredere enn RBKs, men mer sulten er spillerne absolutt ikke! Har Lillestrøm store ambisjoner om seriegull, cupmesterskap og spill i Europa? I hvert fall ikke etter det jeg har hørt.

Link to comment
Share on other sites

Guest TorkAFC

TRor også RBK tar hjem gullet i år. MEn ikke med klar margin. Tror vi får en kopi av 2002-sesongen hvor RBK og LSK kjempet om gullet til siste slutt. LSK er solide, og med en god trener, tror jeg de blir de sterkeste utfordrerne. Enga takler ikke presset, og er stadig ute og klager på skader og spillerstall. De kjemper om bronsen med Brann, Start og Viking.

 

RBK har neppe hatt en bedre stall enn nå. Fått inn bla Essediri som igjen vil gi oss den type kantspill som ga oss suksess tidligere. Laget er nok også dessuten bedre trent enn noen gang. Alt det Høgmo gjør, ser det ut til å være struktur over.

 

Gleder meg til den norske sesongen starter.

Link to comment
Share on other sites

Guest RomanOfChelsea

TRor også RBK tar hjem gullet i år. MEn ikke med klar margin. Tror vi får en kopi av 2002-sesongen hvor RBK og LSK kjempet om gullet til siste slutt.

 

Det var i 2001 at LSK og RBK kjempet side om side.....

Link to comment
Share on other sites

Guest RomanOfChelsea

Du er veldig godt oppdatert på det som skjer i Rosenborg, ser jeg.

 

Nei, Høgmo klarte ikke å lede RBK til Champions League, de røk jo ut for Steaua etter å ha blitt grisebanket i Bucuresti og ikke minst på Lerkendal. Nei, selvfølgelig ikke. Hmm, hvordan slo de Olympiacos 3-1 på bortebane da? Var det en treningskamp? Ja, det var det ja! :huh:

 

Og i de siste kampene av sesongen var RBK rævva. De tapte 0-6 på hjemmebane mot Odd, og holdt på å rykke ned. Takket være et selvmål fra Ole Martin Årst klarte de å berge seg. Litt av en lettelse!

 

Over til din vurdering av spillerne:

 

1. Frode Johnsen skadet? Hva i all verden er det du snakker om? ;) :D

2. Iversen har sluttet med å være skadet, og det kan vi takke Vålerenga for. ;)

3. Det begynner å bli en god stund siden Kvarme var skadet...

4. Kone ser ikke ut til å trenge å tilpasse seg RBK-systemet nevneverdig. Han har allerde rukket å bevise sine kvaliteter, i motsetning til en viss Andreas Haddad...

 

LSKs tropp er kanskje litt, ikke mye, bredere enn RBKs, men mer sulten er spillerne absolutt ikke! Har Lillestrøm store ambisjoner om seriegull, cupmesterskap og spill i Europa? I hvert fall ikke etter det jeg har hørt.

 

Nå må du våkne. Grunnen til at de spilte CL I FJOR er på bakgrunn av seriemesterskapet 2004. Var Høgmo trener da? At de ikke spiller neste sesong er forsåvidt ikke Høgmo sin feil (tok litt feil der) for når han tok over så var det ikke mulig for RBK å bli seriemester. Men han har etter min mening ikke tilført laget noe som skal tilsi at de skal bli like suverene som under Eggen/Sollid (Hareide regner jeg ikke med, for han fløyt bare på jobben Eggen/Sollid hadde gjort før han)

 

1) Hvem har snakket om Frode Johnsen?? JEG snakket om Espen Johnsen jeg da....

2) Ha ha ha. Han sluttet? Har jo akkurat kommet tilbake fra skade nå jo..

3) Kvarme spilte 11 av 26 kamper i 05, HVORFOR? Satt ut av laget eller skadet?

4) Hvor mange seriekamper som virkelig teller har Kone spilt? Haddad har vært skadet store deler siden han kom, og før det spilte han ikke fotball på 3 mnd. Gi mannen 2-3 mnd til nå......

 

Selv om ikke klubben går ut og proklamerer gull-ambisjonene i media så betyr ikke det at klubben er mindre sulten på gullet! Det BESTE argumentet er alikevel å påstå at LSK ikke har vinnerkultur i veggene. Tror du skal lete lenge etter en klubb som kan måle seg med vinnerkulturen som sitter i Åråsen gitt :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Du er veldig godt oppdatert på det som skjer i Rosenborg, ser jeg.

 

Nei, Høgmo klarte ikke å lede RBK til Champions League, de røk jo ut for Steaua etter å ha blitt grisebanket i Bucuresti og ikke minst på Lerkendal. Nei, selvfølgelig ikke. Hmm, hvordan slo de Olympiacos 3-1 på bortebane da? Var det en treningskamp? Ja, det var det ja! :)

 

Og i de siste kampene av sesongen var RBK rævva. De tapte 0-6 på hjemmebane mot Odd, og holdt på å rykke ned. Takket være et selvmål fra Ole Martin Årst klarte de å berge seg. Litt av en lettelse!

 

Over til din vurdering av spillerne:

 

1. Frode Johnsen skadet? Hva i all verden er det du snakker om? :o B)

2. Iversen har sluttet med å være skadet, og det kan vi takke Vålerenga for. ;)

3. Det begynner å bli en god stund siden Kvarme var skadet...

4. Kone ser ikke ut til å trenge å tilpasse seg RBK-systemet nevneverdig. Han har allerde rukket å bevise sine kvaliteter, i motsetning til en viss Andreas Haddad...

 

LSKs tropp er kanskje litt, ikke mye, bredere enn RBKs, men mer sulten er spillerne absolutt ikke! Har Lillestrøm store ambisjoner om seriegull, cupmesterskap og spill i Europa? I hvert fall ikke etter det jeg har hørt.

 

Men han har etter min mening ikke tilført laget noe som skal tilsi at de skal bli like suverene som under Eggen/Sollid (Hareide regner jeg ikke med, for han fløyt bare på jobben Eggen/Sollid hadde gjort før han)

 

1) Hvem har snakket om Frode Johnsen?? JEG snakket om Espen Johnsen jeg da....

2) Ha ha ha. Han sluttet? Har jo akkurat kommet tilbake fra skade nå jo..

Tror du skal lete lenge etter en klubb som kan måle seg med vinnerkulturen som sitter i Åråsen gitt :)

Ha ha, vi ler oss i hjel! :D :D :P

 

Har du seriøst ikke merket forskjell fra RBK i fjor høst og sålangt i år, sammenliknet med i fjor vår? Da følger du dårlig med!

 

Hvor gammel er Espen Johnsen? Er han mye skadet?

 

Ivers er akkurat nå langt i fra toppform, han har ikke trent noe særlig i det siste. Akkurat nå trener han opp kondisjonen sin. Hvilken skade er det du påstår han nettopp har hatt? Fortell med deg, Roman!

 

Et lag som sist vant seriegull i 1989 har vel ikke akkurat større vinnerkultur enn et lag som har vunnet 13 seriegull på rad, forrige mesterskap i 2004. Jeg tror faktisk at jeg tviler litt...

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

Ha ha, vi ler oss i hjel! :) B) :)

 

Av begge to, ja..

 

Jeg tror forresten at Lillestrøm og Rosenborg vil kjempe om gullet i år, med Vålerenga som outsider. Vålerenga kan faktisk gå helt til topps, men en del avhenger av den nyinnkjøpte dansken.

 

Kamp mot Start på torsdag, ja. Den kampen bør Rosenborg virkelig vinne, for Start er i dårlig flyt for tiden. Uavgjort mot både Tromsø OG Ham Kam er virkelig svakt.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det egentlig som tilsier at RBK skal vinne alt de peker på i år? De kom på 7 plass i fjor, og det var faktisk Høgmo som ledet dem de siste kampene av den sesongen. Han klarte IKKE å få RBK med i CL, og han klarte ikke å få de med videre i UEFA cupen mot Zenit.

 

Av spillere har de fått Kone og Iversen som eneste nevneverdige nyervervelser. Av de er Kone ny i Norge og trenger tilpassning. Iversen scoret vel noe sånn som 4-5 mål som spiss for laget som vant serien i fjor, og det etter at ALT spillet var lagt opp rundt han.

 

Berg, Kvarme, Johnsen, Strand, Iversen og Riseth er alle MEGET skadeforfulgte (kanskje pga alderen) og er ofte ute i lange perioder.

Det er sjeldent jeg er enig med deg Roman, men akkurat her er vi på bølgelengde!

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, vi ler oss i hjel! :) B) :)

 

Av begge to, ja..

 

Jeg tror forresten at Lillestrøm og Rosenborg vil kjempe om gullet i år, med Vålerenga som outsider. Vålerenga kan faktisk gå helt til topps, men en del avhenger av den nyinnkjøpte dansken.

 

Kamp mot Start på torsdag, ja. Den kampen bør Rosenborg virkelig vinne, for Start er i dårlig flyt for tiden. Uavgjort mot både Tromsø OG Ham Kam er virkelig svakt.

 

 

Støtter deg på denne :o seriøst!

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Hva er det egentlig som tilsier at RBK skal vinne alt de peker på i år? De kom på 7 plass i fjor, og det var faktisk Høgmo som ledet dem de siste kampene av den sesongen. Han klarte IKKE å få RBK med i CL, og han klarte ikke å få de med videre i UEFA cupen mot Zenit.

 

Av spillere har de fått Kone og Iversen som eneste nevneverdige nyervervelser. Av de er Kone ny i Norge og trenger tilpassning. Iversen scoret vel noe sånn som 4-5 mål som spiss for laget som vant serien i fjor, og det etter at ALT spillet var lagt opp rundt han.

 

Berg, Kvarme, Johnsen, Strand, Iversen og Riseth er alle MEGET skadeforfulgte (kanskje pga alderen) og er ofte ute i lange perioder.

Det er sjeldent jeg er enig med deg Roman, men akkurat her er vi på bølgelengde!

Alt tilsier at RBK skal vinne i år! Synd for dere om dere holder med VIF...

 

Hva er det egentlig som tilsier at RBK skal vinne alt de peker på i år? De kom på 7 plass i fjor, og det var faktisk Høgmo som ledet dem de siste kampene av den sesongen. Han klarte IKKE å få RBK med i CL, og han klarte ikke å få de med videre i UEFA cupen mot Zenit.

 

Av spillere har de fått Kone og Iversen som eneste nevneverdige nyervervelser. Av de er Kone ny i Norge og trenger tilpassning. Iversen scoret vel noe sånn som 4-5 mål som spiss for laget som vant serien i fjor, og det etter at ALT spillet var lagt opp rundt han.

 

Berg, Kvarme, Johnsen, Strand, Iversen og Riseth er alle MEGET skadeforfulgte (kanskje pga alderen) og er ofte ute i lange perioder.

 

4-0 over Tromså i en kamp hvor de fleste sier resultatet var noe flatterende, sett kampen under ett, skremmer vel ikke vettet av noen. Mener selv at LSK`s 2-0 over IFK, 1-0 borte mot Brøndby og 1-1 borte mot København med Pål Strand, Frode Kippe, Kasey Wehrmann, Bjørn Helge Riise og Robert Koren ute i et par av kampene er mer å rope hurra for! Stallen til LSK er yngre, mindre skadeutsatt, mer sulten og BREDERE enn det troppen til RBK er i 2006.

 

DERFOR vinner LSK serien 2006.

No way

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, vi ler oss i hjel! :) :P :D

 

Av begge to, ja..

 

Jeg tror forresten at Lillestrøm og Rosenborg vil kjempe om gullet i år, med Vålerenga som outsider. Vålerenga kan faktisk gå helt til topps, men en del avhenger av den nyinnkjøpte dansken.

 

Kamp mot Start på torsdag, ja. Den kampen bør Rosenborg virkelig vinne, for Start er i dårlig flyt for tiden. Uavgjort mot både Tromsø OG Ham Kam er virkelig svakt.

 

Det er virkelig ikke svakt å spille uavgjort mot Ham Kam, fordi Kamma er kanongode! Ham Kam tar gullet i år! :D

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, vi ler oss i hjel! :P :D :D

 

Av begge to, ja..

 

Jeg tror forresten at Lillestrøm og Rosenborg vil kjempe om gullet i år, med Vålerenga som outsider. Vålerenga kan faktisk gå helt til topps, men en del avhenger av den nyinnkjøpte dansken.

 

Kamp mot Start på torsdag, ja. Den kampen bør Rosenborg virkelig vinne, for Start er i dårlig flyt for tiden. Uavgjort mot både Tromsø OG Ham Kam er virkelig svakt.

 

Det er virkelig ikke svakt å spille uavgjort mot Ham Kam, fordi Kamma er kanongode! Ham Kam tar gullet i år! ;)

 

Go kamma! får håpe de ikke rykker ned i år da. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Tror du skal lete lenge etter en klubb som kan måle seg med vinnerkulturen som sitter i Åråsen gitt :D

 

eeeeehhh Rosenborg?? :o

Godt svar. Er ikke sikker på hvor mange seriemesterskap lsk har, men det jeg er sikker på, er at rbk har mange fler :P

Link to comment
Share on other sites

Guest RomanOfChelsea

Godt svar. Er ikke sikker på hvor mange seriemesterskap lsk har, men det jeg er sikker på, er at rbk har mange fler :D

 

Så du måler vinnerkultur kun i antall seriemesterskap du assa? JEG måler det i evnen til å holde seg i toppen av Norsk fotball og å vinne noe selv med begrensede midler.

 

Lillestrøm var først ute med "proffotball" i Norge, hvor vi under "LSK mafian" med Krokan og Ivar Hoff i spissen var de første til å kjøpe fri spillere for trening. LSK er den klubben i Norge som har holdt seg lengst i Eliteserien (iberegnet RBK) hvor vi siden opprykket i 1974 ALDRI har rykket ned!

 

LSK kommer fra en kommune med kun 42.095 innbyggere (Trondheim har 156.000), og har alikevel vunnet 5 seriemesterskap, 4 Cupmesterskap og har spilt Europacup 15 år! For meg kvalifiserer dette til å kalles en klubb med vinnerkultur.

Link to comment
Share on other sites

Godt svar. Er ikke sikker på hvor mange seriemesterskap lsk har, men det jeg er sikker på, er at rbk har mange fler :D

 

Så du måler vinnerkultur kun i antall seriemesterskap du assa? JEG måler det i evnen til å holde seg i toppen av Norsk fotball og å vinne noe selv med begrensede midler.

 

Lillestrøm var først ute med "proffotball" i Norge, hvor vi under "LSK mafian" med Krokan og Ivar Hoff i spissen var de første til å kjøpe fri spillere for trening. LSK er den klubben i Norge som har holdt seg lengst i Eliteserien (iberegnet RBK) hvor vi siden opprykket i 1974 ALDRI har rykket ned!

 

LSK kommer fra en kommune med kun 42.095 innbyggere (Trondheim har 156.000), og har alikevel vunnet 5 seriemesterskap, 4 Cupmesterskap og har spilt Europacup 15 år! For meg kvalifiserer dette til å kalles en klubb med vinnerkultur.

 

Siden jeg skrev "eeeh Rosenborg" som han svarte på så svarer jeg her.

 

Jeg har ikke hevdet at Lillestrøm ikke har vinnerkultur, men jeg synes det blir litt søkt å skrive i en tråd som omhandler Rosenborg at en skal lete lenge etter en klubb som kan måle seg med vinnerkulturen som sitter i Åråsen.

Link to comment
Share on other sites

Godt svar. Er ikke sikker på hvor mange seriemesterskap lsk har, men det jeg er sikker på, er at rbk har mange fler :D

 

Så du måler vinnerkultur kun i antall seriemesterskap du assa? JEG måler det i evnen til å holde seg i toppen av Norsk fotball og å vinne noe selv med begrensede midler.

 

Lillestrøm var først ute med "proffotball" i Norge, hvor vi under "LSK mafian" med Krokan og Ivar Hoff i spissen var de første til å kjøpe fri spillere for trening. LSK er den klubben i Norge som har holdt seg lengst i Eliteserien (iberegnet RBK) hvor vi siden opprykket i 1974 ALDRI har rykket ned!

 

LSK kommer fra en kommune med kun 42.095 innbyggere (Trondheim har 156.000), og har alikevel vunnet 5 seriemesterskap, 4 Cupmesterskap og har spilt Europacup 15 år! For meg kvalifiserer dette til å kalles en klubb med vinnerkultur.

 

 

Det å holde seg lengst i toppdivisjonen er sterkt det, men bør vel neppe blandes med vinnerkultur. For å sammenligne er Arsenal det laget i England som har holdt seg lengst i toppdivisjonen. En sterk prestasjon, men det er alle titlene våre som gjør at vi har vinnerkultur.

 

Når det gjelder innbyggertallet i Lillestrøm så er det jo engang sånn at dere ligger i et område hvor det bor ca 1 mill mennesker innen 1 times avstand.....

 

LSK er en bra klubb, men tror ikke vi skal sammenligne de med RBK i vinnerkultur enda.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Godt svar. Er ikke sikker på hvor mange seriemesterskap lsk har, men det jeg er sikker på, er at rbk har mange fler ;)

 

Så du måler vinnerkultur kun i antall seriemesterskap du assa? JEG måler det i evnen til å holde seg i toppen av Norsk fotball og å vinne noe selv med begrensede midler.

 

Lillestrøm var først ute med "proffotball" i Norge, hvor vi under "LSK mafian" med Krokan og Ivar Hoff i spissen var de første til å kjøpe fri spillere for trening. LSK er den klubben i Norge som har holdt seg lengst i Eliteserien (iberegnet RBK) hvor vi siden opprykket i 1974 ALDRI har rykket ned!

 

LSK kommer fra en kommune med kun 42.095 innbyggere (Trondheim har 156.000), og har alikevel vunnet 5 seriemesterskap, 4 Cupmesterskap og har spilt Europacup 15 år! For meg kvalifiserer dette til å kalles en klubb med vinnerkultur.

Dette var et teit svar! Først når det gjelder antall innbyggere; hvilket område har flest innbyggere av midtnorge og østlandet? Å den vinnerkulturen som har vært på Åråsen kan komme tilbake med Røsler, men det gjenstår vel å se. Ellers, så håper jeg det forp...e laget Chelsea får store problemer neste sesong. Blir tatt for fusk og blir sendt ut av ligasystemet ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...