Jump to content

Rosenborg


Guest el klikko

Recommended Posts

Guest RomanOfChelsea

Ellers, så håper jeg det forp...e laget Chelsea får store problemer neste sesong. Blir tatt for fusk og blir sendt ut av ligasystemet :P

 

Ja du kan jo håpe :D Men jeg tror ikke du skal ha for store forhåpninger om at vi blir kastet ut av ligasystemet akkurat. Tror snarerer dere har større sjanse for å bli kastet ut, dere som ikke lengre har Britter på hverken banen eller benken......

 

Å den vinnerkulturen som har vært på Åråsen kan komme tilbake med Røsler, men det gjenstår vel å se.

 

Ja, for de som så LSK i går kveld mot Djurgården så vel med egne øyne at det er noe stort på gang igjen i Flisbyen? Smurte kunstgresset med de Svenske seriemesterne i samfulle 94 minutter, og hadde det ikke vært for en utdatert dommer så ville vi vunnet mye mer! (Regner med at enkelte her inne kommer til å påstå at straffa var helt korrekt, og at Muller burde vært utvist)

 

Gir Muller GULT i den straffesituasjonen, hvor svensken egentlig hindrer et raskt utkast.

Gir Occean GULT for å ha glemt øreringen i øret, hvor ALLE andre dommere (kanskje med unntak av Hauge) ville gitt beskjed om å ta den av bare.

Gir Røsler RØDT for å juble over 3-1 målet, bare fordi han snur seg og ser opp på tribunen.

Gir Halle RØDT for.....eh.....hmmm..... Nei det vet han vel egentlig bare selv.

Gir IKKE Arneng kort i det hele tatt når han kliner albuen rett i ansiktet på Søgård.

 

Men men..... Vi har nå slått Djurgården, Kalmar OG Brøndby borte, samt spilt uavgjort to ggr mot FCK, og spilt uavgjort og slått IFK. Lukter fugl av sånt :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Ellers, så håper jeg det forp...e laget Chelsea får store problemer neste sesong. Blir tatt for fusk og blir sendt ut av ligasystemet :P

 

Ja du kan jo håpe :D Men jeg tror ikke du skal ha for store forhåpninger om at vi blir kastet ut av ligasystemet akkurat. Tror snarerer dere har større sjanse for å bli kastet ut, dere som ikke lengre har Britter på hverken banen eller benken......

Med alt det ulovlige Chelsea driver med, er det en større sjanse for de blir kastet ut. Det er verre å kontakte spillere under kontrakt ulovlig, enn å ha et par utlendinger i klubben. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest RomanOfChelsea

Med alt det ulovlige Chelsea driver med, er det en større sjanse for de blir kastet ut. Det er verre å kontakte spillere under kontrakt ulovlig, enn å ha et par utlendinger i klubben. :D

 

OK. Da er mitt spm til deg (i beste Chaz ånd) HVILKE ulovligheter er det Chelsea har gjort? Her trenger jeg da sak-kilde og bevis. Når det gjelder Cole saken så er både Chelsea, Cole & Jose straffet for dette alt, så jeg tviler på at FA går tilbake på dette og sparker Chelsea ut av ligasystemet nå i ettertid.....

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Hva er det egentlig som tilsier at RBK skal vinne alt de peker på i år? De kom på 7 plass i fjor, og det var faktisk Høgmo som ledet dem de siste kampene av den sesongen. Han klarte IKKE å få RBK med i CL, og han klarte ikke å få de med videre i UEFA cupen mot Zenit.

 

Av spillere har de fått Kone og Iversen som eneste nevneverdige nyervervelser. Av de er Kone ny i Norge og trenger tilpassning. Iversen scoret vel noe sånn som 4-5 mål som spiss for laget som vant serien i fjor, og det etter at ALT spillet var lagt opp rundt han.

 

Berg, Kvarme, Johnsen, Strand, Iversen og Riseth er alle MEGET skadeforfulgte (kanskje pga alderen) og er ofte ute i lange perioder.

 

4-0 over Tromså i en kamp hvor de fleste sier resultatet var noe flatterende, sett kampen under ett, skremmer vel ikke vettet av noen. Mener selv at LSK`s 2-0 over IFK, 1-0 borte mot Brøndby og 1-1 borte mot København med Pål Strand, Frode Kippe, Kasey Wehrmann, Bjørn Helge Riise og Robert Koren ute i et par av kampene er mer å rope hurra for! Stallen til LSK er yngre, mindre skadeutsatt, mer sulten og BREDERE enn det troppen til RBK er i 2006.

 

DERFOR vinner LSK serien 2006.

 

hehe... Bare vent du ! ;) RBK kommer til å pwne !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest A. Hleb

Alle dere som sier at det ikke RBK kommer til å gjøre det bra i år:

 

Rosenborg har kjøpt inn Steffen Iversen, Kone ( Ikke sikker på hvordan det staves, men det uttales Kone :P ), og flere talentfulle spillere...

 

Hvorfor er Vålerenga så store favoritter? Fordi at de har mange skader, og nettopp mistet Iversen?

 

LSK er jeg enig i at kommer til å kjempe høyt oppe, og kanskje til og med slå RBK på søndag, men de har heller ingen sjanse til å ta gullet.

 

Start ... kommer i hvertfall ikke til å vinne!!!

 

Tromsø? Mange som har sagt at de kommer til å vinne, men det tror ikke jeg... Bare fordi at de har vært i grei form frem mot seriestart trenger ikke det å bety at de kommer til å vinne...

 

Viking? Tja, jeg vet ikke. Jeg tror ikke de har sjanse på gullet, men høyt opp på tabellen...

 

Brann? Jeg har ingen tro på Brann når det gjelder gull i det hele tatt... Relativt høyt oppe på tabellen, men ikke i nærheten av klubber som LSK, RBK og VIF...

 

Lyn? Har ikke fulgt så mye med på hva Lyn hittil har kjøpt inn, men jeg tror Lyn kommer til å gjøre det bra ... men ikke i nærheten av RBK de heller

 

Min konklusjon: RBK vinner greit ;)... Vålerenga, Lillestrøm, Viking, Lyn, Brann, Tromsø får kjempe om plassene bak ... og Start da...

 

PS: Pwne er langt i fra noe "SMS-språk", bare så dere vet det :P ;)

 

Yssouf Kone - merk dere navnet! Maken til spenst og teknikk skal man lete lenge etter. :(

Hva med han høye mørke med #14 som spiller på Highbury annehver helg? Kommer ikke på navnet i farta... ;)

 

hehe

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest A. Hleb

RBK er klare favoritter :)

 

RBK is a bunch of w*nkers!

 

...., men de kommer likefullt til å vinne tippeligaen - klart.

 

Rosenborg kjørte over Start i går da! Og uavgjort mot Lillestrøm... Syns btw RBK hadde fortjent seiern på slutten der!

Men, men ... ... RBK leder da!! jippii ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

I dag har rbk slått tromsø! De kommer til å gjøre rent bord denne sesongen. Høgmo bringer RBK tilbake til det de var før Per Joar Hansen fikk lov å leke sjef. Start kommer til å slite, og det håper jeg at VIF vil gjøre også...

Nei nei nei..

LSK tar gullet i år :D B)

Det så vi :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...