Jump to content

Forventninger til sommeren


Guest el klikko

Recommended Posts

... og her kommer min spådom:

 

Til sommeren forsvinner Henry og Cole. Arsene henter inn en venstreback, og vi vinner gull i premier league i første forsøk på ny stadion!

 

Vi har rett og slett spillere med potensiale og kvaliteter. :D

 

Og julenissen tror du og på?

 

Vi selger ikke unna spillere som innehar kvaliteter som gjør dem i verdensklasse

i sine posisjoner.

 

Mister vi Henry og Cole og alt vi erstatter er en venstreback tror jeg vi får ennå

mer trøbbel enn i år.

Tviler sterkt på om Henry går at ikke Wenger henter erstatter både på topp og

midtstopper.

Cole går ikke. Han overtar da som kaptein.

 

Kjekt å få deg ut på isen, Morten! :ph34r:

Selvsagt håper og tror jeg både Henry og Cole blir i Arsenal. Men det motsatte kan også skje. Og poenget mitt er at jeg faktisk ikke tror at det nødvendigvis fører til at vi blir værre enn i år. Av og til kan slike omveltninger føre til triumfer. Vi har et fantastisk potensialet, og ja, jeg tror gjerne på julenissen!

 

Jeg tviler forøvrig sterkt på at Wenger henter inn noen midtstopper. I allefall ikke dersom alle andre forblir i klubben.

 

Uansett spekulasjoner. Jeg tror på en rolig sommer når det gjelder overgangsmarkedet. Vi har allerede fornyet oss, og disse spillerene må få tid på seg.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Jimmeyh
http://sport.telegraph.co.uk/sport/main.jh...20/ixfooty.html

 

Pisspreik! Alan Hansen drar noen refleksjoner... :P

42356[/snapback]

 

Ser ikke helt hva som er pisspreiket her Helge.

 

Enig i en del av hva Hansen sier her(selv om han er ex-Liverpool).

Kan du utdype hva som er pisspreiket?

42367[/snapback]

 

Her må jeg si meg enig med deg Morten.

 

Alan Hansen har rett i mye av det han sier i artikkelen.

 

Begynner å bli sånn smått lei av at enkelte her inne ikke klarer å se at Arsenal for tiden er et middelmådig lag, og at ting må gjøres snarest for at vi ikke skal bli akterutseilt.

42378[/snapback]

 

synes likevel det blir litt for tabloid å påstå at arsenal hente inn engelskmenn. det er da mange 'utlendinger' som takler tempoet i engelsk fotball. det arsenal trenger er å erstatte noen av bærebjelkene i laget. enkelte av de rutinerte spillerne ser ut til å ha passert middagshøyden.

 

For en gangs skyld så er jeg enig med Liverpool sin manager; Benitez. Han sa en gang grunnen til at engelske klubber ikke henter engelske spillere er fordi de er så ufattelig dyre. Det har han helt rett i. Skulle arsenal hente inn en god forsvar spiller som er fra england så måtte de betalt mye. Eller så kunne de hente en utlending for halvparten så mye. Derfor består arsenal av så mange utlendinger, men de presterer like bra som engelske spillere. Og arsenal har to gode engelske spillerer; Sol og Cole, men de er jo mer skadet enn de spiller.....

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel dessverre Spudz klubben som med sin engelske stall sine resultater

denne sesongen stikk i mot hva Benitez sier.

Og kjøpene har ikke vært alt for dyre heller.

Ja, for Spurs har jo gjort ein kanonsesong? Dei kan fort ende opp på sjuande, åttandeplass. Då er det ingen som huskar at dei låg på fjerdeplass i mars.

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel dessverre Spudz klubben som med sin engelske stall sine resultater

denne sesongen stikk i mot hva Benitez sier.

Og kjøpene har ikke vært alt for dyre heller.

Ja, for Spurs har jo gjort ein kanonsesong? Dei kan fort ende opp på sjuande, åttandeplass. Då er det ingen som huskar at dei låg på fjerdeplass i mars.

 

De har gjort sålangt en bra sesong til de å være Paddy og 5 landslagsspillere for England...

Det skulle vært oss det.

Men regner og med at de detter noen plasser ned ja. :P

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel dessverre Spudz klubben som med sin engelske stall sine resultater

denne sesongen stikk i mot hva Benitez sier.

Og kjøpene har ikke vært alt for dyre heller.

Ja, for Spurs har jo gjort ein kanonsesong? Dei kan fort ende opp på sjuande, åttandeplass. Då er det ingen som huskar at dei låg på fjerdeplass i mars.

 

De har gjort sålangt en bra sesong til de å være Paddy og 5 landslagsspillere for England...

Det skulle vært oss det.

Men regner og med at de detter noen plasser ned ja. :P

5 spelarar for England, ja. Kva fortel det om? Eit svært middelmådig engelsk landslag.

Spurs har gjort ein bedre sesong enn vanlig, men derifrå til ein bra sesong er det langt.

Link to comment
Share on other sites

Cole og henry blir. jeg håper wenger kjøper en sentral midbane spiller. mer trenger vi ikke. ettersom ungutta er det så mye futt i. Ekke sikker på om vi trenger en sentral midbane heller vi har diabyy som har vist ekstremt mye. Jeg tror vi kan hevde oss.

 

Wenger går den rett veien. Han kjøper unge talnter og det er den enste veien vi må gå for å ta chelsea i framtida.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mine forventninger til sommeren er ikke store, men allikevel svært betydelige:

 

UT:

Henry - går til Barca

Freddie - "tar en Larsson"

Cygan - Enough said

Cole - reiser til Madrid

Lauren - gidder ikke å være i skuggen av Eboue

Aliadiere - reiser til en middelmådig PL-klubb

 

INN:

Torres - "erstatter" Henry

Jaquin - kan gi Hleb kamp om plassen

A.Ferdinand - erstatter en sliten Campell

 

OPP FRA U-lagene:

Walcott - en selvfølge

Lupoli - hadde vært kjekt

Bendtner - bare et par kamper, for å vise seg frem

Mannone - tar benkplassen til Almunia, og tar over for Lehmann når han legger opp

 

Vi ender da på den nedre delen av tabellen neste år. Sad but true! Dette blir noe vi supportere må prøve å ta så lett som mulig.. det blir tungt, men vi må leve med det. Året etter derimot.. er vi med i toppen igjen. De som er unge nå, er da klar til å ta over. Cesc som kaptein, og som en av de beste på midtbenen i verden, og Senderos den klippen som vi spår i midtforsvaret, mens både RvP of Adè utvikler seg til å bli giftig sammen.

Vi må holde ut et år (kanskje to..max).. og så tar vi over. Da kan vi gruse ALT!

 

 

Reiser ikke Henry i sommer, derimot: da...... :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...