Jump to content

"Drømme laget" som skal spille på Emirates stadium


Guest kellex

Recommended Posts

06/07 sesongen nærmer seg og en ny epoke nærmer seg med Emirates Stadium. Med stallen som er i dag, hvilken lagoppstilling ser dere for dere skal løpe ut på Emirates gressmatte? Det kan være hvem som helst som spiller hvor som helst.., bare å bruke fantasien. Kjekt å begynne å se fremover og se for seg et vinnerlag som kan få alle gunners til å glemme dagens små og store skuffelser.

Dette er laget jeg skulle likt å se i fremtiden som et vinner lag med stor V.

 

Lehman

 

Gilbert Toure Campbell Cole

 

Walcott Diaby Fabregas Hleb

 

V.Persie Henry©

 

Ps: Liker draktene de bruker nå men gleder meg mer til å se dem i rødt og hvit igjen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Dette lat nå langt i ligacupen, FA cupen og Champions league(hvis vi kommer dit) eller UEFA cupen. Gleder meg til Emirates Stadium.

Her er min lagoppstilling nr.1.

 

Lehmann

 

Gilbert Campbell Toure Cole

 

Walcott Diaby Fabregas Reyes

 

van Persie Henry

 

Nr.2: Almunia

 

Lauren Senderos djourou Clichy

 

Ljungberg Flamini Gilberto Pires

 

Lupoli/Quincy Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Synest det er rart at du ikke tar med reyes på ett "fremtidens lag". Han er er i alle høyeste grad ei viktig brikke. Men godt ikke alle er enige... Uten om må trur eg at lehman er for gammel og blir byttet ut før neste sesong.

 

Mitt lag:

 

Kameni (ung og veldig god)

 

DH: Lauren - trenger en gærning som kan knekke beina på c.ronaldo

DC: Toure - har blitt en klasse stopper, men enda litt å gå på.

DC: Campbel - holder enda noen sesonger til.

DL: A.Cole - Heilt ening i dei som mener at han er verdens beste på venstre back.

MH: Walcott - Kansje litt tidlig med neste sesong, men håper han får muligheten vertfall.

MC: Fabregas - Forsetter han utviklingen er det ingen over ingen ved siden av han

MC: Diaby - Håper og trur han er den som før oss til å glømme Vieira.

ML: Reyes - Viktig brikke i vårt angrepspill. Håper han begynne å skåre masse igjen nå snart.

FC: Henry - Han er jo bedre enn Ronaldinho.

FC: van Persie - En utrulig spiller, kan bli vår nye stor skårer.

Link to comment
Share on other sites

Guest ashleycole

Henry Han er jo bedre enn Ronaldinho.

 

beklager men henry er ikkje betre en ronaldinho. ronaldinho skulle egentli gåt på arsenal men fikk ikkje arbeids tilatelse så han gjekk til lyon.

 

Mit fremtidens lag

 

Vito Mannone

 

Gilbert toure Campell A.cole

 

 

ljungberg fabregas hleb reyes

 

Van persie henry

 

 

Benk: Stack , senderso , walcott, Emmanuel Adebayor , Abou Diaby

Link to comment
Share on other sites

vi har solgt graham stack. Og hvorfor setter du walcott, diaby og Adebayor på benken?

De er jo unge talenter og0 Arsenal førstelag kommer i fremtiden til å bestå av de.

Bare lurer på hvorfor du setter de på benken.

Link to comment
Share on other sites

Litt rart at alle ser på Gilbert som vår fremtidige høyreback etter én god kamp. Personlig har jeg troen på Justin Hoyte. Ellers begynners Sol å bli gammel nå..

36987[/snapback]

Enig!! Synes nesten alle disse såkalte "drømmelagene" blir for unge.. Arsenal burde spille med rutinerte spillere, ikke 16 åringer som ikke er veldig rutinerte.. Skal vi få gull, må laget spilles med gode og rutinerte spiller, og bruke unggutta i Cuper, og av og til i a lagskamper i PL! :D

Link to comment
Share on other sites

Med dette laget er seriegull innan rekkevidde:

 

Casillas

 

Lauren Terry Campbell Cole

 

Walcott Lampard Fabregas Reyes

 

V.Persie Henry

 

Fem mann med engelsk pass er heller ikkje nokon bakdel.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

angående Henry som verdens beste... han fortjener å bli kåret til verdens beste en sesong... til og med ronaldiniho har vel sagt det

 

 

Henry--VERDENS BESTE

Link to comment
Share on other sites

Med dette laget er seriegull innan rekkevidde:

 

Casillas

 

Lauren Terry Campbell Cole

 

Walcott Lampard Fabregas Reyes

 

V.Persie Henry

 

Jaja, det er vertfall godt noen har håpet håpet! Men akkuratt det med få Terry og Lampard til klubben er vel litt drøyt. Da ville jeg personlig heller ønsket meg Clark Kent på topp og spidermann i mål.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
06/07 sesongen nærmer seg og en ny epoke nærmer seg med Emirates Stadium. Med stallen som er i dag, hvilken lagoppstilling ser dere for dere skal løpe ut på Emirates gressmatte? Det kan være hvem som helst som spiller hvor som helst.., bare å bruke fantasien. Kjekt å begynne å se fremover og se for seg et vinnerlag som kan få alle gunners til å glemme dagens små og store skuffelser.

Dette er laget jeg skulle likt å se i fremtiden som et vinner lag med stor V.

 

                              Lehman

 

Gilbert    Toure    Campbell    Cole

 

Walcott    Diaby  Fabregas    Hleb

 

                V.Persie    Henry©

 

Ps: Liker draktene de bruker nå men gleder meg mer til å se dem i rødt og hvit igjen.

36972[/snapback]

Syns det er litt tidlig å sette inn Gilbert i start 11'ern. Gilberto er nok bedre en Diaby, selv om han hadde en elendig kamp mot Everton. Men det er jo min mening;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo

Med dette laget er seriegull innan rekkevidde:

 

Casillas

 

Lauren Terry Campbell Cole

 

Walcott Lampard Fabregas Reyes

 

V.Persie Henry

 

Jaja, det er vertfall godt noen har håpet håpet! Men akkuratt det med få Terry og Lampard til klubben er vel litt drøyt. Da ville jeg personlig heller ønsket meg Clark Kent på topp og spidermann i mål.

36994[/snapback]

In your dreams! Vil du seriøst ha Lampard og Terry i klubben? Æsj! De har jo spilt for Chelski!

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
Synest det er rart at du ikke tar med reyes på ett "fremtidens lag". Han er er i alle høyeste grad ei viktig brikke. Men godt ikke alle er enige... Uten om må trur eg at lehman er for gammel og blir byttet ut før neste sesong.

 

Mitt lag:

 

Kameni (ung og veldig god)

 

DH: Lauren - trenger en gærning som kan knekke beina på c.ronaldo

DC: Toure - har blitt en klasse stopper, men enda litt å gå på.

DC: Campbel - holder enda noen sesonger til.

DL: A.Cole - Heilt ening i dei som mener at han er verdens beste på venstre back.

MH: Walcott - Kansje litt tidlig med neste sesong, men håper han får muligheten vertfall.

MC: Fabregas - Forsetter han utviklingen er det ingen over ingen ved siden av han

MC: Diaby - Håper og trur han er den som før oss til å glømme Vieira.

ML: Reyes - Viktig brikke i vårt angrepspill. Håper han begynne å skåre masse igjen nå snart.

FC: Henry - Han er jo bedre enn Ronaldinho.

FC: van Persie - En utrulig spiller, kan bli vår nye stor skårer.

36984[/snapback]

 

Kan ikke få BLITT mer enig i utalelsen din om Lauren! Flott at det er flere en jeg som verdsetter han!

Link to comment
Share on other sites

Her er mitt lag:

-----------------Lehmann------------------

Gilbert----Cambell----Toure----Cole-----

Ljungberg---Fabregas---Diaby---Reyes-

------------Henry---Walcott----------------

Link to comment
Share on other sites

In your dreams! Vil du seriøst ha Lampard og Terry i klubben? Æsj! De har jo spilt for Chelski!

 

Hadde små problem med å godta Campell og skal nok klare desse to og. Kunne godt ha tenkt meg Joe Cole og for den del.

 

Jaja, det er vertfall godt noen har håpet håpet! Men akkuratt det med få Terry og Lampard til klubben er vel litt drøyt. Da ville jeg personlig heller ønsket meg Clark Kent på topp og spidermann i mål.

 

Det er lov og drøyme og trur nok at din draum er meir urealistisk. Nesten alt kan kjøpast for pengar, men neppe Clark Kent og Spidermann.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Guest ashleycole
vi har solgt graham stack. Og hvorfor setter du walcott, diaby og Adebayor på benken?

De er jo unge talenter og0 Arsenal førstelag kommer i fremtiden til å bestå av de.

Bare lurer på hvorfor du setter de på benken.

36988[/snapback]

 

jeg setter dem på benken pga fabregas og hleb og e kjempe gode. di komme jo til å bli fremtidens arsenal men tror ikkje spesielt walcott blir a-lags spiller allerede til neste sesong. arsenal er eit mykje høyer nivå en den tiligere kluben hans.. dei 2 ander kan kåmme in på a-lage fortere men akkurat nå tror eg at di blir benk til neste sesong. men har ikkje set så mykje til nokon av dem

Link to comment
Share on other sites

litt avsporing,men har noen en side eller et bilde der jeg kan se 06/07 draktene?

37018[/snapback]

De kommer nok ikke på bilder før neste sesong.

 

Mitt lag er ett litt mer fremtidig enn bare 06/07;

 

Keeper:

Lehmann

 

Trenger en rutinert bæsa baki der som er litt sjef.

 

Forsvar:

Lauren - Toure - Senderos/Djourou- Cole

 

Lauren er utrolig undervurdert. Dere som mener Gilbert skal være førstevalg om et halvt år kan bare gå rett i skammekroken. Herregud han har jo bare spilt en kamp. Det finnes bare en overtaker for Lauren for min mening og det er Justin Hoyte. Eboue har ike vist seg god nok synes jeg. Toure er bankers i forsvaret. Uten han har vi ingen andre med fart baki der. I tillegg ser jeg på han som en fremtidig sjef, og han har hodestyrken og taklingsstyrken som trengs. En komplett midtstopper. Campbell tipper jeg fortsetter i 2 sesonger til, etter det er det Djourou eller Senderos som tar over. Vil se litt mer av Djourou først da. Men de kampene med ham jeg har sett hittil, synes jeg han har vært positiv. Cole er selvskreven, overtager er det samme, Clichy.

 

Midtbane:

 

Walcott-Diaby-Fabregas-Reyes

 

Uff, denne var egentlig litt lei. Walcott ser selvskreven ut der, Fabregas er det. Diaby virker som en fremtidig Paddy, jeg fikk nesten litt sånn Paddy-flashbacks selv på de få minuttene han var der. Kall det crazy, men jeg er veldig spent på denne spilleren. Så vi får bare vente å se. Jeg er blant de som mener Reyes spiller best på kanten, der får han brukt løpstyrken sin og teknikken. Han er også god til å jobbe tilbake. Spennende midtbane det her. Flamini, og to innkjøpt spiller i backup på sentrale delen. Hleb, 1-2 nyinnkjøpte spillere, Quincy og Ljungberg backup på kantene.

 

 

Angrep:

RvP-Henry

 

Taler for seg selv.

Back-ups; Lupoli, Adebayor, Walcott Reyes.

 

Sikkert noen som er glemt her men er ikke så god til å huske alle på en gang.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

NY KEEPER! (Lehmann er god nå, men om det kommer en ny, yngre til sommeren blir vel ingen spesielt lei seg...)

 

Lauren (Kommer uansett til å være Gunners faste høyreback lenge...lenge)

Kolo Toure (I årene som kommer vil vi nok snakke om Kolo som vi i dag gjør om en viss Adams...)

Philippe Senderos (Dårlig på målet til Everton joda, men ellers ser og tror jeg at han neste år vil spille mer og mer, og Sol vil inta en slags Bergkamp rolle, med mer innhopp enn fast plass)

Ahsley Cole (Say no more... Selv om en viss Gael puster ham i nakken)

 

Jose A. Reyes (Det endelige gjennombruddet MÅ jo komme og om det skjer på Emirates... gjerne for meg)

Cesc Fabregas (En mann for nåtid og fremtid. Vår midtbanesjef i overskuelig fremtid)

Abou Diaby (Fikk lite tid og ikke vist så mye mot Everton, men det jeg så var at han har alt potensiale i verden til å bli god...veldig god)

Alex Hleb (I form er det ikke mange venstrevinger på øyen som er bedre)

 

Thierry Henry (Må jeg forklare det? :P )

Robin VanPersie (Bare målet mot Blackburn bør vær grunn god nok til å se at denne "gutten" er en av Arsenals neste spisslegender)

 

På benken; Jens Lehmann, Sol Campbell, Mathiue Flamini, Gilberto og Emanuel Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Denne Tror jeg blir bra på Emirates :P :

 

Lehmann

 

Lauren - Campbell - Toure - Cole

 

Ljungberg - Gilberto - Fabregas - Pires

 

Henry - Van Persie

 

Nr 2:

 

Almunia

 

J. Hoyte - Senderos - Cygan - Clichy (Gilbert har framtid i vente ;))

 

Hleb - Flamini - Song - Reyes

 

Lupoli - Bendtner

 

Nr. 2 er mange framtidens. Men syns de virker interessante! ;)

 

---------------------------------------------------

 

Who The Fuck Are Man United!?

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

lehmann(eventuelt en ny keeper)

eboue-toure-ny stopper-cole

hleb-cesc-ny midtbanespiller(evt diaby)-ny midtbanespiller

henry-reyes

 

dette er hva jeg håper på.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Lehman

Lauren Campbell Senderos Cole

 

walcott Toure Reyes

-------- Hleb

 

V persie Henry

 

 

Veldig vanskelig å klare å forutse hvilket lag som kommer til å spille på Emirates.. Men tror det blir litt forandringer.. Hadde jo vært moro med Walcott allerede fra neste sesong i starteren..Kanskje Hleb får spille i sin favorittposisjon, og Toure blir plasert der jeg tror han kunne gjort en kjempejobb..Vet ikke så mye om Diaby og Adebayor bortsett fra at sistnevnte gjerne krangler litt..Men de kan jo slå til de og.. Fabregas får sikkert spille mye neste år også..Hva skjer med Pires og Ljungberg er det vel heller ingen som vet.. Kanskje Pires stikker og Ljungberg fortsetter turen ned fra toppen som fotballspiller?Men jeg vet at det er umulig å kunne sette opp den start 11'eren Wenger kommer til å bruke på Emirates.. Det er en stund igjen, og mange som ikke har spilt så mye i år vil ofre veldig mye får å bli en suksess og en fast brikke på laget..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...