Jump to content

Idriss Kameni


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Young Gun

Idriss Kameni i Espanyol imponerte meg noe kraftig da jeg så et par av redningene hans mot barcelona i tv2 sporten! Hr ikke hørt noe rykter om fyren enda..men faen for noen redninger!!! helomvender her, ikke kjøp frey, kjøp Kameni fra kamerun! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg så hele den kampen de spilte mot Barca og han spilte en glimrende kamp!

 

Jeg har vært klar over ham lenge, helt siden han spilte som 16-åring for det kamerunske U-21 landslaget i OL for en tid tilbake, tror det var i Sydney 2000.

 

Jeg tror han er den beste afrikanske keeperen på svært lenge, men han er fortsatt svært ung som keeper. Tror han mangler litt rutine enda, men hadde vært en fremtidig keeper for Arsenal tror jeg.

 

Løp å kjøp og la ham få litt tid på seg mener jeg! :D ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Alex89

Kameni er også svært aktuell for Man.Utd, så hvis Wenger bestemer seg for Kameni vill vi få tøff kamp om hans underskrift! Men spilleren virker svært solid så det hadde ikke vært så dumt ha ham som keeper neste sesong! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Alex89

Kameni To Extend Or Join Man Utd.?

3/4/2005 5:17:00 PM

Carlos Idriss Kameni, the Spanish Liga’s hottest keeper of the moment, is in talks with Espanyol to extend his contract until 2010.

Kameni’s current contract expires in June 2007, but what is worrying Barcelona’s ‘other club’ is his buy-out clause of six million euros.

 

This means that any club that dishes out the 6 million euro fee to Espanyol and have the player’s ok on the move will immediately secure Kameni’s services.

 

Goal.com’s Spanish edition is reporting that Kameni’s buy-out clause will be increased to 18 million Euros if he signs throughout 2010.

 

Manchester United are the club currently most interested in signing the ‘new N’kono.’

Link to comment
Share on other sites

Trodde Man.utd hadde brukt opp budsjettet for i år jeg så det burde vel ikke bli noe stor konkurranse derfra...eller tar jeg feil?

De er jo verdens rikeste klubb så de klarer vel å spytte frem noen penger hvis de vil.. hehe

 

Vil bare berømme Bergkamp. Han har spilt glimrende i alle de 10 årene han har vært i klubben og han spiller like bra i dag som han gjorde for 10 år siden. Er ordentlig stolt over å ha en sånn spiller som Bergkamp i stallen.

Link to comment
Share on other sites

det er greit nok at han spilte en veldig god kamp men har du noen statistikker som viser at han har gjort det bra andre kamper???

Vil ikke ha en keeper som vi mister på landslagsoppdrag hele tiden heller.

Jeg tror ikke Wenger kjøper han fordi han har nettopp sagt at han bare vil hente store navn til sommeren

Link to comment
Share on other sites

Idriss Kameni i Espanyol imponerte meg noe kraftig da jeg så et par av redningene hans mot barcelona i tv2 sporten! Hr ikke hørt noe rykter om fyren enda..men faen for noen redninger!!! helomvender her, ikke kjøp frey, kjøp Kameni fra kamerun! :D

2354[/snapback]

 

jepp jeg har sett han før og han er dritbra. :D :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
det er greit nok at han spilte en veldig god kamp men har du noen statistikker som viser at han har gjort det bra andre kamper???

Vil ikke ha en keeper som vi mister på landslagsoppdrag hele tiden heller.

Jeg tror ikke Wenger kjøper han fordi han har nettopp sagt at han bare vil hente store navn til sommeren

2476[/snapback]

Wenger har da aldri sagt at han skal kjøpe store navn til sommeren.. Og dessuten er ikke Kameni noe kjempestort navn..ennå!

Link to comment
Share on other sites

det er greit nok at han spilte en veldig god kamp men har du noen statistikker som viser at han har gjort det bra andre kamper???

Vil ikke ha en keeper som vi mister på landslagsoppdrag hele tiden heller.

Jeg tror ikke Wenger kjøper han fordi han har nettopp sagt at han bare vil hente store navn til sommeren

2476[/snapback]

Wenger har da aldri sagt at han skal kjøpe store navn til sommeren.. Og dessuten er ikke Kameni noe kjempestort navn..ennå!

2573[/snapback]

 

Et tips til deg les på http://skysports.planetfootball.com/list.a...nel=Premiership

det kan du vel lese selv

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Sorry for å dra opp denne tråden her, men nå som Lehmann eldest, og sikkert reiser om noen år/etter sesongen eller blir for dårlig, så trenger vi en erstatter.

 

Jeg mener at Kameni kan være mannen.

Jeg så han da jeg var i Spania i helga, på Estadi Olympica mot, nettopp Barca, som nevnt over her. Jeg så fort at dette var en mann med gode evner. Han hadde svært god kontroll på alle sjansene som Barcelona produserte og var god på alle måter: god i feltet, på strek og god til å gå på "løp". Altså sånn som Lehmann ofte gjør, å løpe ut utenfor egen 16-meter og klarere en ball som kommer i ingenmannsland, under press av motstander.

 

Jeg vet at det ikke går an å bedømme en spiller på èn kamp, men jeg har sett ham før, og han har vært solid også da.

 

Altså mener jeg at Wenger burde ta en nærmere titt på denne karen. Han kunne bli en hit i Arsenal.

Dog litt kjipt at han må bort i Afrikamesterskapet da men...

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden har jeg ikke sett før nå. Visste ikke at han var planlagt til noe Engelsk klubb. Jeg har kjøpt han på FM07 med Arsenal, der har han erstattet Lehmann med stor suksess. Hvis Arsenal kjøper han, vil jeg være veldig positiv over gutten, tror han han en veldig lysende framtid! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja hvis han duger på FM07 så er det nok mannen vi trenger.

 

Selv er jeg nokså skeptisk å kjøpe en spiller i en så viktig rolle som keeper for å miste han 2 mnd til Afrikamesterskapet.

 

Håper på en Europeisk keeper skulle Lehmann bestemme seg for å gå.

Link to comment
Share on other sites

Det slo meg også, at dette faktisk ikke er noe rykte. Vi har en ønskeliste, bruk den. Stenges.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...