Jump to content

Luton Town!


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Young Gun

Noen her som deler min entusiasme for 2.div. laget Luton Town? rykker nok opp til 1.

Favorittlaget mitt nr.2 etter Arsenal selvfølgelig! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har aldri hatt særlig sansen for Luton Town. To grunner til det:

 

1 Følte at laget alltid satte kjepper i hjulene til Arsenal under George Graham-perioden.

2 Hjemmebanen deres Kenilworth hadde da virkelig kunstgress på denne tiden.

 

Men Luton er helt sikkert et helt ok lag den dag i dag <_<

Link to comment
Share on other sites

Luton har jeg ikke noen spesielle følelser for, hverken positive eller negative.

 

Men når det kommer til lag i lavere divisjoner, så har jeg bestandig fulgt med på resultatene til Oxford og Carlisle. Hvorfor vet jeg ikke. Carlisle rykket desverre ned forrige sesong, etter å ha unngått nedrykk på håret noen sesonger. Og Oxford fikk jeg faktisk sett live på Kassam Stadium forrige sesong på samme tur som jeg så Arsenal - United. Og det var faktisk en morsom opplevelse.

Link to comment
Share on other sites

En eller annen gang på 80-tallet så jeg en fantastisk underholdene tippekamp (cup?), der Luton slo spudz 4-2. Det er egentlig det eneste jeg forbinder med Luton, men den kampen gjorde inntrykk, sannsynligvis mye på grunn av spudz som storfavoritter fikk skikkelig juling. Ikke så uvanlig at de får juling kanskje, men at de er storfavoritter er nok litt mer uvanlig. <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest stianarn

Ser bra ut for Luton nå, men mitt lag i League One er Torquay, men det ser dessverre ut til at de rykker ned...

 

Grunnen til at dette er laget er jo fordi Fawlty Towers lå der!!!

Artig navn forresten også!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Ser bra ut for Luton nå, men mitt lag i League One er Torquay, men det ser dessverre ut til at de rykker ned...

 

Grunnen til at dette er laget er jo fordi Fawlty Towers lå der!!!

Artig navn forresten også!

6565[/snapback]

Ikke like artig som luton:P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...