Jump to content

Spiller - lek


Guest the-gunners-fan

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Er dere virkelig så desperate etter flere innlegg? Er det så viktig for dere å få høyest mulig status? Ett eller annet må det være, for jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at denne "leken" kan være så givende på andre områder.

Link to comment
Share on other sites

Er dere virkelig så desperate etter flere innlegg? Er det så viktig for dere å få høyest mulig status? Ett eller annet må det være, for jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at denne "leken" kan være så givende på andre områder.

36028[/snapback]

 

Hvis noen ønsker det så kan de gjerne "få" mine innlegg. Denne tråden er i beste fall misbruk av serverplass.

Link to comment
Share on other sites

Er dere virkelig så desperate etter flere innlegg? Er det så viktig for dere å få høyest mulig status? Ett eller annet må det være, for jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at denne "leken" kan være så givende på andre områder.

36028[/snapback]

 

Hvis noen ønsker det så kan de gjerne "få" mine innlegg. Denne tråden er i beste fall misbruk av serverplass.

36032[/snapback]

 

 

Jeg tror du skrev dette innlegget for å få et innlegg mer enn Tusmo, Chaz.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ikke det at jeg liker å legge meg opp i moderatorenes arbeid(en jobb de ellers gjør på en utmerket måte), men jeg mener at denne tråden ikke bidrar til noe fornuftig. Dessuten så er dette et DISKUSJONsforum og dette er ingen diskusjon på noen som helst måte.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...