Jump to content

Hvor mange nye spiller kommer?.


Guest King Kong

Recommended Posts

Guest fabregas
Litt bekymra etter det Wenger sa etter kampen mot Wigan. At det er små sjanser for at det kommer inn noen nye i Januar. Det som er litt skremmende er at Wenger alltid sier at han har tro på laget og vi har et bra nok lag, det er jo greit nok. Men når man nå ser på United og Liverpool som ligger enda noen plasser høyere opp og flere poeng foran oss, og som allikevel forsterker laget med gode kvalitetsspillere så syns jeg det er ganske rart at Wenger ikke gjør det samme.

 

Vi har penger og vi har bare godt av å få inn noen nye spillere! Vi trenger det! Å hente inn en spiller eller to gjør det ikke noe mer problematisk for de yngre spillere, det vil bare heve spillerne tror nå jeg.

 

Jeg stoler på Wenger og han vet bestandig hva han gjør, men jeg skulle veldig gjerne sett noen nye spillere snart, fordi det laget vi har nå er ikke godt nok. Det er altfor urutinert og stallen er for tynn, vi klarer kanskje maks å vinne 2 kamper på rad før vi går på en uavgjort eller et tap. Ting er absolutt ikke stabilt lenger som det var tidligere og det bekymrer meg!

34852[/snapback]

Det kan hende Wenger sa det berre fordi Chelsea ikkje skulle få snusen i ein overgang Arsenal holdt på.

Link to comment
Share on other sites

Guest dibran14

ikke drit dere ut a........vi har kjöpt to og kommer til å kjöpe fler....hva slags arsenal fans er dere?????????????????????????????????????????????????????????

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
ikke drit dere ut a........vi har kjöpt to og kommer til å kjöpe fler....hva slags arsenal fans er dere?????????????????????????????????????????????????????????

35329[/snapback]

 

 

jeg er litt mer optimistisk mtp fremtiden etter gårdagen, men mener vi bør hente inn minst én klassespiller i januar for å vise at klubben virkelig vil kjempe med chelsea i fremtiden og for å vise henry at klubben har høye ambisjoner. akkurat nå er behovet for en stopper prekært. hent inn andrade, distin, chivu, kompany eller a ferdinand nå i januar og jeg er strålende fornøyd. så henter man inn rosicky eller ribery og en sentral midtbanespiller i sommer...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Kan jeg være med på drittslenginga?!?!

 

Jeg vil ha Nesta, Ronaldinho og Gerrard. Får vi ikke disse til under £10 mill bør Wenger få sparken!!!

 

Klart jeg er bekymra for at vi ikke når CL neste år, men jeg tror vi gjør det. Vil gjerne ha 1-2 spillere, men jeg tror vi handler snart og jeg stoler på at Wenger ror i land en CL plass for oss. Og selvsagt CL gullet... :P

34849[/snapback]

Du synes Wenger bør få sparken dersom vi ikke henter Nesta, Ronaldinho og Gerrard?

 

Hva slags Arsenal-supporter er du? :D

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg være med på drittslenginga?!?!

 

Jeg vil ha Nesta, Ronaldinho og Gerrard. Får vi ikke disse til under £10 mill bør Wenger få sparken!!!

 

Klart jeg er bekymra for at vi ikke når CL neste år, men jeg tror vi gjør det. Vil gjerne ha 1-2 spillere, men jeg tror vi handler snart og jeg stoler på at Wenger ror i land en CL plass for oss. Og selvsagt CL gullet... :D

34849[/snapback]

Du synes Wenger bør få sparken dersom vi ikke henter Nesta, Ronaldinho og Gerrard?

 

Hva slags Arsenal-supporter er du? :lol:

35431[/snapback]

 

 

Van Persie, jeg tror det var ment som en spøk :D

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalboy123

Emmanuel Adebayor har kommet til Arsenal nå herilig gleder meg, høper de får en forsvar nå og kansje en midtbane d hadde vert konge :). me får kryssa fingrane for d :( :D

Link to comment
Share on other sites

Dette er kanskje litt utenom tråden.

Men jeg ser til min glede at spillere begynner å ønske seg ti oss fremfor andre klubber også rubellaget.

Adebayor har klart uttalt sitt ønske og unge Theo fra Southampton sier det visst nok også. Håper det går som vi håper og at de innfrir. Og at dette er spillere vi vil trykke vår til hjerter. Uttallelser som at de ønsker å komme til oss gjør den biten enklere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...