Jump to content

Hvor mange nye spiller kommer?.


Guest King Kong

Recommended Posts

Guest King Kong

hvor mange spiller mener dere Arsenal burde hente i Januar?.

 

Jeg synes de burde hente 4 nye.

 

 

Jonathan Zebina, Abou Diaby, Tomas Rosicky, Nikola Zigic.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper det kommer sånn ca 0. Passive Wenger tror det er en kriminalitet å åpne lommeboka i motsetning til andre managere. Jeg mener han er for naiv og kanskje et managerbytte hadde vært bra for klubben. Akkurat sånn som vi ligger ann nå så vil jeg nødig nøye meg med slike prestasjoner fra Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06
:( Skuffende uansett å se Wenger's passivitet denne sesongen. Og særlig når vår største stjerne, i klare ordelag, har bedt ham om forstrekninger for å forlenge sin kontrakt... ;)
Link to comment
Share on other sites

blitt blind hele mannen virker det som!!

 

kommer kansje et talent..

 

talentløst arsenal lag som spilte i går..

 

noe av det dårlikste jeg noe gang har sett et fotballag spille..

 

uansett divisjon..

 

var faen så flau at det var helt jævlig!!

 

de som ikke så kampen( flaks for dere)

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong

jeg synes hele dette Arsenal laget begynner å bli talentløs!.

 

Wenger fatter ikke at han må ha en mye bedre stall med mye mere rutinerte spillere!.

Link to comment
Share on other sites

jeg håper det kommer 3 spillere, en spiss, en midtbane og en forsvarspiller. håper på rosicky på midtbanen, og har egentlig ikke noen ønsker om spiss eller midtbanespillere. men vi får se hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi henter sånn ca. 0 spillere. Wenger sa i går etter ampen at sjansene for at vi henter noen nye spillere er ganske små. I samme slengen sa han at vi var utsatt for skader.. <_<

Kjøper vi ingen spillere i januar, da er det noe galt med wenger. Jeg har alltid støttet han, og kommer til å fortsette med det, men ser han ikke at laget skriker etter forsterkninger nå, da kam man begynne å lure.

Laget vårt er ikke godt nok, stallen er for tynn, og vi risikerer at 2 av våre beste spillere forsvinner til sommeren med mindre Wenger gjør noe med det. Hvis wenger fortetter å være like sta og gjerrig kan det gå mot et lag uten Henry, Cl og en halvfull storstadion..

Link to comment
Share on other sites

Det kommer nøyaktig 0 nye spillere. Og dere som drømmer om Torres, glem det. Det kommer ALDRI til å skje!!! Han kommer aldri til å aksle noen Arsenaltrøye. Han er ikke villig til å satse i et lag som selger unna sine beste spillere.

Link to comment
Share on other sites

Kan jeg være med på drittslenginga?!?!

 

Jeg vil ha Nesta, Ronaldinho og Gerrard. Får vi ikke disse til under £10 mill bør Wenger få sparken!!!

 

Klart jeg er bekymra for at vi ikke når CL neste år, men jeg tror vi gjør det. Vil gjerne ha 1-2 spillere, men jeg tror vi handler snart og jeg stoler på at Wenger ror i land en CL plass for oss. Og selvsagt CL gullet... <_<

Link to comment
Share on other sites

Litt bekymra etter det Wenger sa etter kampen mot Wigan. At det er små sjanser for at det kommer inn noen nye i Januar. Det som er litt skremmende er at Wenger alltid sier at han har tro på laget og vi har et bra nok lag, det er jo greit nok. Men når man nå ser på United og Liverpool som ligger enda noen plasser høyere opp og flere poeng foran oss, og som allikevel forsterker laget med gode kvalitetsspillere så syns jeg det er ganske rart at Wenger ikke gjør det samme.

 

Vi har penger og vi har bare godt av å få inn noen nye spillere! Vi trenger det! Å hente inn en spiller eller to gjør det ikke noe mer problematisk for de yngre spillere, det vil bare heve spillerne tror nå jeg.

 

Jeg stoler på Wenger og han vet bestandig hva han gjør, men jeg skulle veldig gjerne sett noen nye spillere snart, fordi det laget vi har nå er ikke godt nok. Det er altfor urutinert og stallen er for tynn, vi klarer kanskje maks å vinne 2 kamper på rad før vi går på en uavgjort eller et tap. Ting er absolutt ikke stabilt lenger som det var tidligere og det bekymrer meg!

Link to comment
Share on other sites

Dette kan vel umulig stemme....?

 

http://talkingsoccer.blogspot.com/2006/01/...ondby-star.html

 

Siden han allerede skal være klar for Liverpool...

34877[/snapback]

 

Tviler på dette. Lite pålitelig kilde og BBC har vel bekreftet at han er klar for pool.

MEN det hadde ikke vært meg imot om Agger hadde vært klar for oss! En meget bra mann!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...