Jump to content

Ousmane Dabo


ben lakris

Recommended Posts

Akkurat sånn som det ser ut idag trenger vi ikke enda en midtbanespiller.

Pires, Reyes og Ljungberg begynner å få en stigende formkurve, pluss at Fabregas og spesielt Flamini begynner å vise klasse!

32675[/snapback]

 

*kremt*

 

Jeg tillater meg til å ta fram et par innlegg du har postet for henholdsvis en og to uker siden:

 

Vi trenger nok en som Yaya pr. dags dato

 

Det eneste jeg vil ha nå er en god/rutinert midtbanespiller mellom 23 og 30 år.

 

 

Snakker om at Patrick Vieira er vinglete ;) Prøv å bestem deg da, ikke bare skift meninger i vilden sky fordi du føler du må ha minst halvparten av innleggene i hver eneste tråd. Hva med litt integritet? ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er akkurat det som gir mange av innleggene her så utrolig liten verdi. Etter et tap er alle spillerene for dårlige og etter en seier er alt på topp. Har i perioder lyst til å etterlyse seriøse innlegg.

 

Har ikke sett denne mannen spille så det er vanskelig å mene noe særlig. Men virker som han har en del erfaring og i allefall gode holdninger!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Og jeg sier fremdeles ;) at vi trenger en back-up til Gilberto.

 

Ingen i Arsenal klarer for tiden å erstatte/utfordre ham. Jeg har også lenge etterlyst hvem som skulle kunne klart å utfordre Gilberto. Jeg har hatt problemer med å se hvem det skulle være.

Og jeg tror ikke vi trenger flere Hleb/Pires eller Fabregas/Flamini - typer.

 

Dersom denne Dabo har den fysiske styrken som bildene av ham skulle tilsi, kan det jo være interessant. Iallefall om Wenger er interressert i ham!

Link to comment
Share on other sites

Akkurat sånn som det ser ut idag trenger vi ikke enda en midtbanespiller.

Pires, Reyes og Ljungberg begynner å få en stigende formkurve, pluss at Fabregas og spesielt Flamini begynner å vise klasse!

32675[/snapback]

 

*kremt*

 

Jeg tillater meg til å ta fram et par innlegg du har postet for henholdsvis en og to uker siden:

 

Vi trenger nok en som Yaya pr. dags dato

 

Det eneste jeg vil ha nå er en god/rutinert midtbanespiller mellom 23 og 30 år.

 

 

Snakker om at Patrick Vieira er vinglete ;) Prøv å bestem deg da, ikke bare skift meninger i vilden sky fordi du føler du må ha minst halvparten av innleggene i hver eneste tråd. Hva med litt integritet? ;)

32681[/snapback]

Dette sa jeg før Flamini og Gilberto kom tilbake til storformen.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger nye krefter inn på midtbanen. Selv om spillere begynner å finne formen, så vil det bare være positivt med enda mer kamp om den sentrale midtbanen. Det vil heve hver spiller og gi oss bedre bredde, og Dabo er en god spiller!

 

Vi hentet kun Hleb og Song i sommer, men jeg tror at noen flere spillere inn vil heve alle spillerne og bare gjøre laget enda bedre.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat sånn som det ser ut idag trenger vi ikke enda en midtbanespiller.

Pires, Reyes og Ljungberg begynner å få en stigende formkurve, pluss at Fabregas og spesielt Flamini begynner å vise klasse!

32675[/snapback]

 

*kremt*

 

Jeg tillater meg til å ta fram et par innlegg du har postet for henholdsvis en og to uker siden:

 

Vi trenger nok en som Yaya pr. dags dato

 

Det eneste jeg vil ha nå er en god/rutinert midtbanespiller mellom 23 og 30 år.

 

 

Snakker om at Patrick Vieira er vinglete :blink: Prøv å bestem deg da, ikke bare skift meninger i vilden sky fordi du føler du må ha minst halvparten av innleggene i hver eneste tråd. Hva med litt integritet? ;)

32681[/snapback]

Dette sa jeg før Flamini og Gilberto kom tilbake til storformen.

32736[/snapback]

 

Og en god kamp, så er de tilbake i storformen? Perspektiv som minner om en lilletå :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...