Jump to content

Come On You Spurs!


Guest Yiddo

Recommended Posts

Visst f*** Kjellus, det er så lenge siden at selv JEG sliter med å huske årstallet! ;)

32542[/snapback]

Er vel en kombinasjon av alder og at det er lenge siden tenker jeg ;)

32577[/snapback]

 

Litt pre-Alzheimer mener du??? ;)

32578[/snapback]

Spot on ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kossen er det å være over the top?

Med salget av Vieira så måtte det bare gå 1 veg med gooners :lol:

Og når Henry forsvinner til Barca til sommeren så blir det kjemping om 10 plassen i åra som kommer!

Link to comment
Share on other sites

Kossen er det å være over the top?

Dere har nettopp tapt 3-2 for Leicester.

Og når Henry forsvinner til Barca til sommeren så blir det kjemping om 10 plassen i åra som kommer!
Henry har nettopp sagt at han blir i klubben så lenge klubben vil ha han!

 

At det går ann å drite seg så HARDT ut!!! :lol:

 

Dessuten har dere dere aldri nådd "the top"

Link to comment
Share on other sites

Dreit oss ut mot Leicester ja, skal ærlig innrømme det!

Men trøsten er at me kan konse om Uefa cup plass, Champ league plass tar eg som bonus viss så skjer!

Men sjøl om eg klarte å provosere deg så må du inrømme at me har ting på gang i Tottenham?

Og jo,the top hadde me i 60 åra. Har vore mangen magre år men no er det kontinuitet i klubben og først og fremst har me ein god midtbane!

Link to comment
Share on other sites

Betydningen av utrykket "å bæsje på leggen" får en helt ny mening og dimensjon når en en leser sånne innlegg, Imers! :D

 

ro9 = 12 år og yid. Da er neppe fremtiden spesielt rosenrød. Stakkars gutt. :)

34436[/snapback]

 

I´m a yiddo, men 12 år er eg ikkje :lol:

Du bør klare å lese hva ro9 står for.....

Link to comment
Share on other sites

"Ro på rommet klokken 21.00"?

34440[/snapback]

 

Nice try :lol:

 

Skal ikkje fyre deg opp så mykje sjøl om det er kjekt å provosere dere no når det endeli går litt trått med laget dåkas..

Trur dere virkelig Henry blir?

Må innrømme at han er ein skikkeig klasse spiller,kanskje den mest komplette spissen idag.

Link to comment
Share on other sites

"Ro på rommet klokken 21.00"?

34440[/snapback]

 

Nice try :lol:

 

Skal ikkje fyre deg opp så mykje sjøl om det er kjekt å provosere dere no når det endeli går litt trått med laget dåkas..

Trur dere virkelig Henry blir?

Må innrømme at han er ein skikkeig klasse spiller,kanskje den mest komplette spissen idag.

34441[/snapback]

 

Henry blir, og du greier hverken å fyre opp meg, eller andre på dette forumet.

 

61, and never again.

Link to comment
Share on other sites

"Ro på rommet klokken 21.00"?

34440[/snapback]

 

Nice try :)

 

Skal ikkje fyre deg opp så mykje sjøl om det er kjekt å provosere dere no når det endeli går litt trått med laget dåkas..

Trur dere virkelig Henry blir?

Må innrømme at han er ein skikkeig klasse spiller,kanskje den mest komplette spissen idag.

34441[/snapback]

 

Henry blir, og du greier hverken å fyre opp meg, eller andre på dette forumet.

 

61, and never again.

34442[/snapback]

 

Klarer du ikkje å innrømme at du blir provosert?

Henry blir neppe, han vil vinne noe og det får han ikkje gjort i gooners lenger :lol:

Link to comment
Share on other sites

Provosert av det pisspreiket ditt? Nei, herregud. Jeg humrer og ler for meg selv at små drittunger vil drite seg ut på den måten. Men du om det.

 

Henry blir neppe, han vil vinne noe og det får han ikkje gjort i gooners lenger Og basert på denne gramatikken så må jeg komme med en beklagelse; jeg sa feil; du er ikke 12 år, du er maks. 10!

 

Men, som en saksopplysning KUN til deg; Henry har vunnet masse i N5,og vil vinner enda mer i N7.

Link to comment
Share on other sites

Provosert av det pisspreiket ditt? Nei, herregud. Jeg humrer og ler for meg selv at små drittunger vil drite seg ut på den måten. Men du om det.

 

Henry blir neppe, han vil vinne noe og det får han ikkje gjort i gooners lenger Og basert på denne gramatikken så må jeg komme med en beklagelse; jeg sa feil; du er ikke 12 år, du er maks. 10!

 

Men, som en saksopplysning KUN til deg; Henry har vunnet masse i N5,og vil vinner enda mer i N7.

34445[/snapback]

 

:)

Pass på blodtrykket ditt nå Chaz :lol:

 

Takler ikkje motgang hverken du eller ditt lag :D

Link to comment
Share on other sites

:lol:  :P  :)  :P  :D  :P

 

Og vi ser hvordan ditt lag "tackler" medgang. Grimsby & Leicester, og 61, and never again!

34448[/snapback]

 

Arbeids uhell i cupene, men som sagt no kan me konse for å få Uefa cup plass i serien!

Chelsea,United eller Liverpool deler cup trofeene mellom seg.

Og hva blir det på dere?Hhhmm,ingenting gitt :P

Link to comment
Share on other sites

Kom tilbake i mai, så skal vi telle opp. I mellom tiden; dra deg til h****** til sengs. Du har vært oppe for lenge allerede! Gedditt?????

 

Btw; får dere karakterer på skolen når dere er 10 år? I så fall er du grantert stryk i norsk skriflig. Skjerp deg, og følg med i timene. Du trenger det!

Link to comment
Share on other sites

Kom tilbake i mai, så skal vi telle opp. I mellom tiden; dra deg til h****** til sengs. Du har vært oppe for lenge allerede! Gedditt?????

34453[/snapback]

 

Ååå så eg koser meg når tapere som deg sluker agnet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Gå nå og legg deg ro9; barne-tv er slutt for lenge siden.

34450[/snapback]

 

Er i New York så det er ei stund til barne tv starter her borte :lol:

34454[/snapback]

Da må du VIRKELIG har fritidsproblemer. Du er i NEW YORK for pokker! Det er sinnsykt mye å gjøre der sikkert, men du sitter å skriver på et Arsenal-forum når du er Spu*z fan!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...