Jump to content

Come On You Spurs!


Guest Yiddo

Recommended Posts

Kom tilbake i mai, så skal vi telle opp. I mellom tiden; dra deg til h****** til sengs. Du har vært oppe for lenge allerede! Gedditt?????

 

Btw; får dere karakterer på skolen når dere er 10 år? I så fall er du grantert stryk i norsk skriflig. Skjerp deg, og følg med i timene. Du trenger det!

34453[/snapback]

 

Overse denne hvalpen, Chaz. Ikke verdt bryet vel?

Link to comment
Share on other sites

Kom tilbake i mai, så skal vi telle opp. I mellom tiden; dra deg til h****** til sengs. Du har vært oppe for lenge allerede! Gedditt?????

 

Btw; får dere karakterer på skolen når dere er 10 år? I så fall er du grantert stryk i norsk skriflig. Skjerp deg, og følg med i timene. Du trenger det!

34453[/snapback]

 

Hhhm,trur eg kan skimte med betre utdanning enn deg,so f....k off :lol:

Link to comment
Share on other sites

Gå nå og legg deg ro9; barne-tv er slutt for lenge siden.

34450[/snapback]

 

Er i New York så det er ei stund til barne tv starter her borte :lol:

34454[/snapback]

Da må du VIRKELIG har fritidsproblemer. Du er i NEW YORK for pokker! Det er sinnsykt mye å gjøre der sikkert, men du sitter å skriver på et Arsenal-forum når du er Spu*z fan!

34457[/snapback]

 

Fint å stikke innom å provosere tapere som dere :)

Link to comment
Share on other sites

Kom tilbake i mai, så skal vi telle opp. I mellom tiden; dra deg til h****** til sengs. Du har vært oppe for lenge allerede! Gedditt?????

 

Btw; får dere karakterer på skolen når dere er 10 år? I så fall er du grantert stryk i norsk skriflig. Skjerp deg, og følg med i timene. Du trenger det!

34453[/snapback]

 

Hhhm,trur eg kan skimte med betre utdanning enn deg,so f....k off :lol:

34459[/snapback]

Trodde man hadde ganske lav IQ, hvis man holder med cricket-lag i PL. :)

Link to comment
Share on other sites

Gud bedre men du virker dum, ro9!!! :lol:  :P  :)  :P  :D  :P

 

En ekte yid med andre ord.

34463[/snapback]

 

Å så du sluker agnet,ler meg ihel :P

 

Yiid Army!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Tottenham-supporter fremstår som en mye eldre fyr enn deg, Chaz, basert på innleggene i denne tråden. Det betyr dog ikke at Tottenham-supporteren virker som en fyr over 15 år, for å si det sånn...

Link to comment
Share on other sites

Gud bedre men du virker dum, ro9!!! :lol: :P :) :P :D :P

 

En ekte yid med andre ord.

34463[/snapback]

 

Å så du sluker agnet,ler meg ihel :P

 

Yiid Army!!!

34465[/snapback]

 

Sluker agnet? Ikke ser jeg stang, snelle eller snør, langt mindre noe agn. Det eneste jeg ser er en bitte-liten, dum, skriveudyktig yid. Og det er ikke noe vakkert syn! :P

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Og basert på denne gramatikken så må jeg komme med en beklagelse; jeg sa feil; du er ikke 12 år, du er maks. 10!

 

Basert på det gramtikalske så tviler jeg på det

 

Hmm...

Link to comment
Share on other sites

Tottenham-supporter fremstår som en mye eldre fyr enn deg, Chaz, basert på innleggene i denne tråden. Det betyr dog ikke at Tottenham-supporteren virker som en fyr over 15 år, for å si det sånn...

34466[/snapback]

 

Spiller det noen rolle angående alder på ein supporter??

Link to comment
Share on other sites

Gud bedre men du virker dum, ro9!!! :D :P :D :P :D :P

 

En ekte yid med andre ord.

34463[/snapback]

 

Å så du sluker agnet,ler meg ihel :D

 

Yiid Army!!!

34465[/snapback]

 

Sluker agnet? Ikke ser jeg stang, snelle eller snør, langt mindre noe agn. Det eneste jeg ser er en bitte-liten, dum, skriveudyktig yid. Og det er ikke noe vakkert syn! :D

34470[/snapback]

 

At det går an å være så usaklig som det du er :P

Klarer ikkje å innrømme at du blir provosert....

Tipper du er ein feit f..n som er full av komplekser B)

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Tottenham-supporter fremstår som en mye eldre fyr enn deg, Chaz, basert på innleggene i denne tråden. Det betyr dog ikke at Tottenham-supporteren virker som en fyr over 15 år, for å si det sånn...

34466[/snapback]

 

Spiller det noen rolle angående alder på ein supporter??

34473[/snapback]

 

Nei, det gjør det selvfølgelig ikke. Jeg er f.eks. mye yngre enn Chaz, men opptrer på dette forumet mye mer modent (jeg sier ikke dette for å skryte, men nå er det en gang slik at 99% av debattantene på forumet nettopp gjør det).

 

Men det er dessverre noen som bruker aldersforskjell som et argument i nærmest hver eneste debatt...

Link to comment
Share on other sites

Men det er dessverre noen som bruker aldersforskjell som et argument i nærmest hver eneste debatt...

...og du går "desverre" alltid på yidsene sin side i slike debatter.

34476[/snapback]

 

Helt korrekt, Imers. Hvorfor er spørsmålet.......

Link to comment
Share on other sites

Mye var visst usagt i denne tråden. Mange tok det videre i andre tråder. Da åpner vi igjen. Harmløs moro for store og små - stort sett..

 

 

Edit:

Ok, det gikk ikke så bra. Hvem skulle trodd at mer (eller mindre?) voksne personer skulle klare å oppføre seg? Naivt av meg.

 

Stengt. Igjen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...