Jump to content

Hvem vinner Adeccoligaen?


Guest Young Gun

Recommended Posts

1.Aalesund

2.Moss

3.Songdal

4.Bryne

5.Strømsgodset

6.B/G

 

Sorry young gun men jeg tror glimt bli å slite i år..

Harstad IL ryker opp til 1.divisjon neste sesong bare vent å se ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
;) Jeg håper du tipper bedre på Glimts endelige tabellposisjon i Adeccoligen 2006, enn det ditt tips for Tippeligaen 2005 kan tyde på.

32029[/snapback]

hehe..kjeften på deg Viggo! Vi kommenterer ikke slike sure oppstøt..

 

Og til deg, Hleb13: Aner jeg en liten tromsø fan i deg siden du tipper Glimt i ingenmannsland?

Harstad kan rykke opp ja, men bare pågrunn av at de har Tom Kåre Staurvik som hovedtrener ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Young Gun

Da har vi begge noen Sør-amerikanere som skal rulle over adeccoligaen;)

 

Aalesund: Bechara og Dede - Brasil

Glimt: Randall Brenes og Roy Miller - Costa Rica

 

skjønt..våre spillere er sannsynligvis i VM i sommer, så de mister vel to kamper, sukk.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Blir vel STRØMSGODSET som vinner adecco ligaen i år gitt..  :lol:

31275[/snapback]

Du snakker med kløvet tunge Pål! Alle vet jo at det blir Glimt som vinner Adecoo i år! Strømsgodset får nok sikkert en hederlig 6.plass=)

Blir moro 16.mai, men en sur 17.mai dag for dere der nede ;)

31586[/snapback]

 

 

Du som skryter av at Erik Hoftun, Runar Berg, Stig Johansen er så gode, vel LEO i GOdset har vel dobbelt så mange landskamper enn alle de 3 der tilsammen og spillt mer i utlandet og, men dette handler ikke om gamlinger. Jeg tror Godset vil havne blant de 2 beste i denne ligaen i år ja og Glimt blant de 3, men fakta er at Godset har fått en ny glimrende trener og mange nye spennende spillere med erfaring fra både tippeliga og utlandet.

 

 

skal sies at Aalesund blir en god utfordrer i år, og se ikke vekk fra at Sogndal kan gjøre noe stort.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Du som skryter av at Erik Hoftun, Runar Berg, Stig Johansen er så gode, vel LEO i GOdset har vel dobbelt så mange landskamper enn alle de 3 der tilsammen og spillt mer i utlandet og, men dette handler ikke om gamlinger. Jeg tror Godset vil havne blant de 2 beste i denne ligaen i år ja og Glimt blant de 3, men fakta er at Godset har fått en ny glimrende trener og mange nye spennende spillere med erfaring fra både tippeliga og utlandet.

 

 

skal sies at Aalesund blir en god utfordrer i år, og se ikke vekk fra at Sogndal kan gjøre noe stort.

36042[/snapback]

Ja, rart det der..Har aldri vært veldig populært å ha nordlendinger/Glimt spillere på landslaget..

Rett og slett en skam at Runar Berg bare har et par landskamper, han går Hoset, Rekdal, Svindal Larsen og Leo etc. en høy gang!

Link to comment
Share on other sites

Du som skryter av at Erik Hoftun, Runar Berg, Stig Johansen er så gode, vel LEO i GOdset har vel dobbelt så mange landskamper enn alle de 3 der tilsammen og spillt mer i utlandet og, men dette handler ikke om gamlinger. Jeg tror Godset vil havne blant de 2 beste i denne ligaen i år ja og Glimt blant de 3, men fakta er at Godset har fått en ny glimrende trener og mange nye spennende spillere med erfaring fra både tippeliga og utlandet.

 

 

skal sies at Aalesund blir en god utfordrer i år, og se ikke vekk fra at Sogndal kan gjøre noe stort.

36042[/snapback]

Ja, rart det der..Har aldri vært veldig populært å ha nordlendinger/Glimt spillere på landslaget..

Rett og slett en skam at Runar Berg bare har et par landskamper, han går Hoset, Rekdal, Svindal Larsen og Leo etc. en høy gang!

36109[/snapback]

 

Rekdal?? Etter min mening den beste (om ikke den mest sympatiske) sentrale midtbanespilleren vi har hatt på det norsk landslaget siden begynnelsen av storhetstida. På sitt beste var han god! Det er ihvertfall latterlig at Runar Berg går Kjetil Rekdal en høy gang, selv om han absolutt kan spille fotball han også.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Okei, Rekdal kunne kanskje sluppet å bli nevnt i den sammenhengen.

Likevel syns jeg Runar Berg i hvertfall er/var på samme nivå som Reka. Årets spiller på landets børser i fjor gjennom store deler av sesongen i fjor på et bunnlag sier mye.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Young Gun

Skal vi ta for oss 2. divisjon også? Neida. Håper at Glimt kommer opp igjen jeg

:D ...Anyway, grunnen til at vi rykket ned i fjor er fordi vi tør å spille offensiv fotball og risikerer dermed mye bakover til tider. Norsk fotball er altfor opptatt av defensiv organisering istedet for å spille underholdende og kreativ fotball. Det er det Glimt har stått for siden Trond Sollied var trener. Ingen spiller finere fotball enn Glimt bortsatt fra RBK på sitt beste.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Skal vi ta for oss 2. divisjon også? Neida. Håper at Glimt kommer opp igjen jeg

;) ...Anyway, grunnen til at vi rykket ned i fjor er fordi vi tør å spille offensiv fotball og risikerer dermed mye bakover til tider. Norsk fotball er altfor opptatt av defensiv organisering istedet for å spille underholdende og kreativ fotball. Det er det Glimt har stått for siden Trond Sollied var trener. Ingen spiller finere fotball enn Glimt bortsatt fra RBK på sitt beste.

Til dels enig, men sist sesong var nok mangel på kvalitet grunnen til nedrykk...?

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Kul drakt, likte lufte strimla på sidene...

 

Frankrike bruker vel denne?

Frankrike, Tyskland og sikkert noen flere. Noen andre som har bilder av sitt lokale lags nye drakter?

Link to comment
Share on other sites

paulgodset210306.jpg

Paul olausson i aksjon mot Godset.

 

KILs nye drakter tror jeg.. De har iallefall brukt de på La Manga. Er ikke sikker på om de er fullferdige, for de ser litt "tomme" ut foran. Men samme det. Legger ut et bilde til så man ser den bakfra. Der er den ganske kul.

 

malkjetilk210306.jpg

Kjetil Kamark setter inn et frispark mot Godksjij. KILspilleren er Peter Lindau.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...