Guest arsenalgutt Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 Glimt vinner adecco!!! 1. Glimt 2. aalesund 3. KIL bor i bodø så er glimt fan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 Anbefaler alle fotball elskere å se denne: Verdier og visjon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 7, 2006 Report Share Posted April 7, 2006 Så dere satser på opprykk med smågutter? Løkke tell!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 Tjo og hei! 3 poeng til et solid KIL lag i dag. Sendte Ari'ene tilbake til Moss uten poeng i bagen, HERLIG. Helgas lyspunkt. I tillegg greide Godset kun 1-1. Nice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 Grattis, men blir fort stopp skal du se! Glimt vant også 1-0 over Sparta Sarpsborg i Nordlandshallen. Ingen imponerende kamp, men vi vinner fortjent. Neste kamp er Løv/Ham som blir en hel ny verden enn det vi er vant med fra TL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Grattis, men blir fort stopp skal du se! Glimt vant også 1-0 over Sparta Sarpsborg i Nordlandshallen. Ingen imponerende kamp, men vi vinner fortjent. Neste kamp er Løv/Ham som blir en hel ny verden enn det vi er vant med fra TL. Njaa, Løv Ham er mye bedre rustet enn i fjor og når dere kun greide 1-0 over nyopprykkede Sparta på hjemmebane, skal dere nok få slite litt mot Løv Ham og. Uansett, Sparta borte er neste for KIL. Den regner jeg med å dra å glo på. Gleder meg, ser ut som om KIL har noe litt spennende på gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Njaa, Løv Ham er mye bedre rustet enn i fjor og når dere kun greide 1-0 over nyopprykkede Sparta på hjemmebane, skal dere nok få slite litt mot Løv Ham og. Uansett, Sparta borte er neste for KIL. Den regner jeg med å dra å glo på. Gleder meg, ser ut som om KIL har noe litt spennende på gang. Jaja såklart, forventer en knalltøff kamp mot Løv Ham. Tenkte mer på forholdene rundt kampen. Dårlig bane, liten stadion, og knalltøffe taklinger. Ser ikke bort ifra at det kan bli tap i denne kampen om vi ikke er topp skjerpet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Morsomt å være i gang. Selv om Aafk ikke storspilte i går, ble det tre deilige poeng borte mot Tromsdalen. Alltid vanskelig så langt nord. Nå skal jeg "hjem" på påskeferie og more meg med oransj jubel på CLS mot Haugesund 2.påskedag! Kan vi håpe på reprise fra serieåpningen på Kråmyra i forfjor? (Under 0-2 til pause, for så å utøve total dominans i 2.omg og snu kampen til 3-2!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Det er nok Bodø Glimt som rykker opp ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Morsomt å være i gang. Selv om Aafk ikke storspilte i går, ble det tre deilige poeng borte mot Tromsdalen. Alltid vanskelig så langt nord. Nå skal jeg "hjem" på påskeferie og more meg med oransj jubel på CLS mot Haugesund 2.påskedag! Kan vi håpe på reprise fra serieåpningen på Kråmyra i forfjor? (Under 0-2 til pause, for så å utøve total dominans i 2.omg og snu kampen til 3-2!) Ååh..Gleder du deg ikke til Aafk - Glimt på et fullstappet CLS? Det blir one hell of a oppgjør! Hvis ikke den kampen blir tv sendt boikotter jeg TV2 på stedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Det er ikke ofte det blir sendt Adeccoliga fotball på tv2 eller andre kanaler. Så ikke ta noe for gitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Det er ikke ofte det blir sendt Adeccoliga fotball på tv2 eller andre kanaler. Så ikke ta noe for gitt. Nei nei, men det er jo litt latterlig at de ikke skulle gjøre det når de har betalt 1 milliard for rettighetene for å vise TL og Adeccoligaen. Men tv2 var jo veldig flinke å viste hele 2 kamper fra adeccoligaen i sportsxtra, ikke Glimt, så kan vel egentlig ikke forvente noenting.. Gi adeccoliga rettighetene til NRK sier nå jeg, men de vil vel ikke bli avspist med rester.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted April 17, 2006 Report Share Posted April 17, 2006 Var jo morsomt på CLS i kveld. Dog frustrerende første 80 minutter. Men hull på verkebyllen fra Haugesund og 3 deilige poeng ble det! Virker som AAFK trenger litt mer tid for å få sving på sakene med ny trener og ny spillestil. Men så lenge 3-poengerne tikker inn på kontoen jevnt og trutt, så er det helt ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 Henter frem denne tråden igjen. Skal si AAFK har fått en noe betenkelig start på høstsesongen. Men pilen skal nå peke oppover i retning tippeligaen og Haugesund får knus til helga. Gleder meg over følgende nyheter: Talent valgte AAFK Vår bortkomne kaptein returnerer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Tok du turen til araberland i går Runcie? Full kontroll, og vi e alle stolt, oransj og blå!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted August 8, 2006 Report Share Posted August 8, 2006 Tok du turen til araberland i går Runcie? Full kontroll, og vi e alle stolt, oransj og blå!! Araberland faktisk... Hoho. Nei, jeg var i barnedåp på Bryne, dessverre. Men sitter å pønsker meg i retning Sogndal til helgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted August 10, 2006 Report Share Posted August 10, 2006 sogndal blir litt langt for stormen stavanger vi satsar på webradio evt. webtv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted August 12, 2006 Report Share Posted August 12, 2006 Godset ser meget bra ut. De har kommet seg bra etter Finstad/Rnkovic-situasjonen. Har virkelig troen på det nå. En utrolig forsterkning i Kovacs! Ordentlig røverkjøp. Men det skal bare mangle sånn som vi satser på opprykk. 1. Godset 2. AaFK 3. Bodø Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted August 14, 2006 Report Share Posted August 14, 2006 Aalesund begyner å dette sammen .... Godset har tatt dem i gjen ..... de har snart bedre målforsjell også... noen fra Drammen her inne da? kjenner ikke så mange Arsenal faan her i byen.... godt vi har Aalesund og Bodø hjemme til høsten.... vi tar 1 PLASSEN UTEN TVIL.... håper BODØ tar i gjen Aalesund legg meg til msn vi noen gidder Nexusjr@msn.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Aalesund begyner å dette sammen .... Godset har tatt dem i gjen ..... de har snart bedre målforsjell også... noen fra Drammen her inne da? kjenner ikke så mange Arsenal faan her i byen.... godt vi har Aalesund og Bodø hjemme til høsten.... vi tar 1 PLASSEN UTEN TVIL.... håper BODØ tar i gjen Aalesund legg meg til msn vi noen gidder Nexusjr@msn.com Jeg er fra godbyen Drammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 noen fra Drammen her inne da? Jeg er fra godbyen Drammen Er du ikke alene om Jeg også er fra Drammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pål Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Dere er ikke alene, er også fra Drammen.. Leve GODSET!! Sexy fotball og tabelltopp..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.