Jump to content

Hvem vinner Adeccoligaen?

Guest Young Gun

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Guest Young Gun

Grattis, men blir fort stopp skal du se! :angry:

Glimt vant også 1-0 over Sparta Sarpsborg i Nordlandshallen. Ingen imponerende kamp, men vi vinner fortjent. Neste kamp er Løv/Ham som blir en hel ny verden enn det vi er vant med fra TL.

Grattis, men blir fort stopp skal du se! :angry:

Glimt vant også 1-0 over Sparta Sarpsborg i Nordlandshallen. Ingen imponerende kamp, men vi vinner fortjent. Neste kamp er Løv/Ham som blir en hel ny verden enn det vi er vant med fra TL.

Njaa, Løv Ham er mye bedre rustet enn i fjor og når dere kun greide 1-0 over nyopprykkede Sparta på hjemmebane, skal dere nok få slite litt mot Løv Ham og.

Uansett, Sparta borte er neste for KIL. Den regner jeg med å dra å glo på. Gleder meg, ser ut som om KIL har noe litt spennende på gang.

Guest Young Gun

Njaa, Løv Ham er mye bedre rustet enn i fjor og når dere kun greide 1-0 over nyopprykkede Sparta på hjemmebane, skal dere nok få slite litt mot Løv Ham og.

Uansett, Sparta borte er neste for KIL. Den regner jeg med å dra å glo på. Gleder meg, ser ut som om KIL har noe litt spennende på gang.

Jaja såklart, forventer en knalltøff kamp mot Løv Ham. Tenkte mer på forholdene rundt kampen. Dårlig bane, liten stadion, og knalltøffe taklinger. Ser ikke bort ifra at det kan bli tap i denne kampen om vi ikke er topp skjerpet.

Morsomt å være i gang. Selv om Aafk ikke storspilte i går, ble det tre deilige poeng borte mot Tromsdalen. Alltid vanskelig så langt nord.

Nå skal jeg "hjem" på påskeferie og more meg med oransj jubel på CLS mot Haugesund 2.påskedag! Kan vi håpe på reprise fra serieåpningen på Kråmyra i forfjor? (Under 0-2 til pause, for så å utøve total dominans i 2.omg og snu kampen til 3-2!)

Guest Young Gun

Morsomt å være i gang. Selv om Aafk ikke storspilte i går, ble det tre deilige poeng borte mot Tromsdalen. Alltid vanskelig så langt nord.

Nå skal jeg "hjem" på påskeferie og more meg med oransj jubel på CLS mot Haugesund 2.påskedag! Kan vi håpe på reprise fra serieåpningen på Kråmyra i forfjor? (Under 0-2 til pause, for så å utøve total dominans i 2.omg og snu kampen til 3-2!)

Ååh..Gleder du deg ikke til Aafk - Glimt på et fullstappet CLS? Det blir one hell of a oppgjør! Hvis ikke den kampen blir tv sendt boikotter jeg TV2 på stedet.

Guest Young Gun

Det er ikke ofte det blir sendt Adeccoliga fotball på tv2 eller andre kanaler.

Så ikke ta noe for gitt.

Nei nei, men det er jo litt latterlig at de ikke skulle gjøre det når de har betalt 1 milliard for rettighetene for å vise TL og Adeccoligaen. Men tv2 var jo veldig flinke å viste hele 2 kamper fra adeccoligaen i sportsxtra, ikke Glimt, så kan vel egentlig ikke forvente noenting..

Gi adeccoliga rettighetene til NRK sier nå jeg, men de vil vel ikke bli avspist med rester..

Var jo morsomt på CLS i kveld. Dog frustrerende første 80 minutter. Men hull på verkebyllen fra Haugesund og 3 deilige poeng ble det!

Virker som AAFK trenger litt mer tid for å få sving på sakene med ny trener og ny spillestil. Men så lenge 3-poengerne tikker inn på kontoen jevnt og trutt, så er det helt ok.

• 3 months later...

Aalesund begyner å dette sammen .... Godset har tatt dem i gjen ..... de har snart bedre målforsjell også... :lol: noen fra Drammen her inne da? kjenner ikke så mange Arsenal faan her i byen.... godt vi har Aalesund og Bodø hjemme til høsten.... vi tar 1 PLASSEN UTEN TVIL.... håper BODØ tar i gjen Aalesund legg meg til msn vi noen gidder Nexusjr@msn.com :lol:

Aalesund begyner å dette sammen .... Godset har tatt dem i gjen ..... de har snart bedre målforsjell også... ;) noen fra Drammen her inne da? kjenner ikke så mange Arsenal faan her i byen.... godt vi har Aalesund og Bodø hjemme til høsten.... vi tar 1 PLASSEN UTEN TVIL.... håper BODØ tar i gjen Aalesund legg meg til msn vi noen gidder Nexusjr@msn.com ;)

Jeg er fra godbyen Drammen :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...