Jump to content

Moral


Haraldac

Recommended Posts

Den eneste som imponerer meg i klubben vår for øyeblikket er vår svenske venn Fredrik Ljungberg. Han har en utrolig positiv gnis og har evnen til å ta tak i kampen og være optimistisk og positiv;) Jeg begynner å bli litt lei av at Henry tusler rundt og klager på medspillere når han ikke alltid får det som han vil. Vi vinner aldri noe CL med en sånn instilling

hva synes dere?

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jo, han må spille med mer humør. Og FEIRE scoringer, ikke bare løpe rundt med en "sur" mine.

2092[/snapback]

 

:unsure: At jeg ikke har skjønt det før. Årets problemer skyldes at spillerne ikke feirer scoringene på "riktig måte".

Link to comment
Share on other sites

Maken til sutring og syting som det vi opplever i år har jeg ikke sett før. Etablerte stjerner - forbildene til unggutta - viser veien, og kalvene er ikke sene med å følge etter.

 

Jeg synes det er respektløst! Kanskje mest ifht fansen. Uggutter som såvidt har sneket seg inn på laget pådrar seg hodeløse utvisninger og suspensjoner som følge av mangel på oppførsel.

 

Wengers respekt i spillergruppa ser ut til å være redusert. Og det er leit! Oppførselen på og utenfor banen, og noen av taklingene, kjeftingen og holdningene tyder på det. Eksempler på skuespill hjelper heller ikke - Det er synd, og jeg blir litt brydd til tider....

Link to comment
Share on other sites

Den eneste som imponerer meg i klubben vår for øyeblikket er vår svenske venn Fredrik Ljungberg. Han har en utrolig positiv gnis og har evnen til å ta tak i kampen og være optimistisk og positiv;) Jeg begynner å bli litt lei av at Henry tusler rundt og klager på medspillere når han ikke alltid får det som han vil. Vi vinner aldri noe CL med en sånn instilling

hva synes dere?

2080[/snapback]

 

synes ikke at ljungberg har vært i toppform, spesielt ikke som spiss.

 

det er dumt at henry går rundt og kjefter på andre når han kan ha andre ting som er smartere, som f.eks. jobbe litt mer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...