Jump to content

Bildelek!


Guest Young Gun

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

C.Ronaldo: -"Åh, nei pokker, nå har du også mista ballene slik som den portugisiske spilleren gjorde i går når du sparka ham i skrittet...da blir det ikke noe på hotellrommet i kveld allikevel."

Rooney: -"Æsj, det var det jeg frykta."

Link to comment
Share on other sites

BBC melder følgende:

Og da har nok en skandale rammet fotball -england om manchesters ungutter.... ikke nok med krangelen i vm, men nå har enkelte seriøse medier funnet dette bildet i arkivet...... Ferguson nektet å svare på spørsmål om bildet, men Ronaldo bekrefter etter samme spørsmål at Rooney har sendt ham mange SMS under hele vm og at de begge to ønsker å bevare vennskapet ... imidlertid får hele england vente i spenning på å finne ut om det er mer enn et venskap dette gjelder... BBC kommer tilbake med mer.

Link to comment
Share on other sites

c. ronaldo: Dine er til og med mindre enn fergueson sine, det er over, jeg slår opp

 

Dette er ditt andre forslag, this doesn't count...!

 

btw: skal vel ikke kåre en vinner snart vel?

jeg glemte det ;)

Når blir vinneren kåret

Link to comment
Share on other sites

BBC melder følgende:

Og da har nok en skandale rammet fotball -england om manchesters ungutter.... ikke nok med krangelen i vm, men nå har enkelte seriøse medier funnet dette bildet i arkivet...... Ferguson nektet å svare på spørsmål om bildet, men Ronaldo bekrefter etter samme spørsmål at Rooney har sendt ham mange SMS under hele vm og at de begge to ønsker å bevare vennskapet ... imidlertid får hele england vente i spenning på å finne ut om det er mer enn et venskap dette gjelder... BBC kommer tilbake med mer.

Gratulerer ! Du er herved utnevnt som vinneren !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...