Jump to content

Hvordan er det mulig?


Daggy

Recommended Posts

Syk video

 

Her kan man se Ronaldinho med sine nye sko. Syk mann!

 

Dette er for godt til å være sant. Jeg mener at det ikke er mulig å gjøre det 4 ganger på rad. Og jeg blir også skeptisk til filminga, fordi det blir bare lengre og lengre unna. Hva synes dere?

Link to comment
Share on other sites

Det med triksinga og balansere ballen på hode er nok ekte, og kanskje det at han treffer tverrliggeren, men hvis du ser på den måten ballen kommer tilbake på etter å ha truffet tverrliggeren, det er nok falskt! (Ser ut som om ballen svever!)

 

Og til Thomaz1989: Du kan godt fylle ut postene dine mer! Men hva driver du egentlig med på dagen Thomaz? Du har postet innlegg midt på dagen flere dager på rad! Går du ikke på skole eller jobb? :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Det med triksinga og balansere ballen på hode er nok ekte, og kanskje det at han treffer tverrliggeren, men hvis du ser på den måten ballen kommer tilbake på etter å ha truffet tverrliggeren, det er nok falskt! (Ser ut som om ballen svever!)

 

Og til Thomaz1989: Du kan godt fylle ut postene dine mer! Men hva driver du egentlig med  på dagen Thomaz? Du har postet innlegg midt på dagen flere dager på rad! Går du ikke på skole eller jobb? :D

26454[/snapback]

 

jo, da gjer eg.

går på MK og sitter på nette heile dagen, derfor har eg mange innlegg på dette tidspunktet

Link to comment
Share on other sites

det der er fysisk umulig, greit nok at han er god men det må da være grenser

26436[/snapback]

FYSISK umulig er det neppe. Men det er rimelig stor usannsynlighet, og det ser manipulert ut ja.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lastet den ned og sett den i full screen.

No way at denne filmen er ekte.

Ser man litt nøye etter så beveger målet og nettet seg kun på første skuddet.

 

Helt utrolig teknikk på Ronaldinho! Skulle derimot vært morsomt å se f.eks. Cygan prøve seg på samme ballkunster! :D :huh:

 

Men en morsom film fra Nike det der! :D

Link to comment
Share on other sites

Det med triksinga og balansere ballen på hode er nok ekte, og kanskje det at han treffer tverrliggeren, men hvis du ser på den måten ballen kommer tilbake på etter å ha truffet tverrliggeren, det er nok falskt! (Ser ut som om ballen svever!)

 

Og til Thomaz1989: Du kan godt fylle ut postene dine mer! Men hva driver du egentlig med  på dagen Thomaz? Du har postet innlegg midt på dagen flere dager på rad! Går du ikke på skole eller jobb? :huh:

26454[/snapback]

Synes ikke du er den beste til å utfylle innleggene dine heller Imerslundinho.

Slike personlige angrep som det kan du vel egentlig spare deg for. Om noen går på skole//jobbber eller ikke har da vel faen ikke du noe med.

 

Eller er du kanskje bare redd for at noen skal ta deg igjen på antall innlegg :D

Link to comment
Share on other sites

det der er fysisk umulig, greit nok at han er god men det må da være grenser

26436[/snapback]

FYSISK umulig er det neppe. Men det er rimelig stor usannsynlighet, og det ser manipulert ut ja.

26465[/snapback]

 

Helt enig. Ikke fysisk umulig, men dette klippet er selvfølgelig bare juks og fanteri...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lastet den ned og sett den i full screen.

No way at denne filmen er ekte.

Ser man litt nøye etter så beveger målet og nettet seg kun på første skuddet.

 

Helt utrolig teknikk på Ronaldinho! Skulle derimot vært morsomt å se f.eks. Cygan prøve seg på samme ballkunster!  :D :huh: 

 

Men en morsom film fra Nike det der!  :D

26478[/snapback]

 

Hvor lastet du den?

 

Når det gjelder filmen så har jeg ikke sett den, men jeg har jo hørt om den. Ronaldinho er god, men det må jo være grenser..... Men det er derimot ikke umulig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lastet den ned og sett den i full screen.

No way at denne filmen er ekte.

Ser man litt nøye etter så beveger målet og nettet seg kun på første skuddet.

 

Helt utrolig teknikk på Ronaldinho! Skulle derimot vært morsomt å se f.eks. Cygan prøve seg på samme ballkunster! :D ;)

 

Men en morsom film fra Nike det der! :D

26478[/snapback]

 

Hvor lastet du den?

 

Når det gjelder filmen så har jeg ikke sett den, men jeg har jo hørt om den. Ronaldinho er god, men det må jo være grenser..... Men det er derimot ikke umulig!

26514[/snapback]

 

 

www.nikefootball.com og klikk på English.

Da kommer det opp et vindu hvor du kan se filmen i større format ("Click to experience the Tiempo Legend with Ronaldinho")

Mulig man kan høyreklikke og velge "Save Target As" for å lagre den.

 

btw. så ligger det reklamer med Henry for nedlastning under Downloads -> Ads :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...