Jump to content

MFK vs. MFK


arsenal_1886

Recommended Posts

Moss tapte desverre 3-4 for sandefjord og må ut i kvalifisering mot molde.... Første kampen går i Molde, Før det omtrendt blir 10000 i Moss.....Selv om Moss tapte var det god stemning og laget storspilte i 1. omgang....Og kråkevingen(mossesuporterne) sørget for applaus over hele stadion med banneret "Moss står bak deg dagfinn"Det var over 9000 som støttet den tidligere mossespilleren........Vet det er noen moldesupportere suportere her som kommer til å vere uenig i at Moss kan slå molde, men det mener jeg....

Lykke til mfk

 

Ps. Grtulerer Sandefjord dere vant, men dere må indrømme at dere var heldig i 1. omgang og at brassesparkmålet som ga moss håp på slutten var det beste norsk fotball har sett siden Bjarte Flem.......

Link to comment
Share on other sites

håper at Moss vinner siden de i de siste årene har hatt masse supportere i hjemmekampene. mye bedre at det er ett lag som kommer med masse supportere enn det Molde har å stille opp med. er vel bare ODD og Tromsø og muligens Bodø/Glimt som har mindre supportere, men litt av tilskuer nivået sier sitt.

Link to comment
Share on other sites

Ja for her, her kommer Molde.

Og Molde, her kommer vi.

Vi gir det vi har,

tar det vi får,

vi er her når du ligger,

og her når du ståååååååår!

 

Heia Molde! Vi skal vinne cupfinalen, samt overleve i øverste divisjon. Vi skal jo vinne Tippeligaen neste sesong :D :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

håper at Moss vinner siden de i  de siste årene har hatt masse supportere i hjemmekampene. mye bedre at det er ett lag som kommer med masse supportere enn det Molde har å stille opp med. er vel bare ODD og Tromsø og muligens Bodø/Glimt som har mindre supportere, men litt av tilskuer nivået sier sitt.

25558[/snapback]

 

Nå viser vel statestikken det at Molde har flest tilskuere på kampene sine sett i forhold til befolkningsgrunnlaget. Men for all del, det finnes de her i byen som både skal ha i pose og sekk, suksess og finfotball på samme tid. Men gløden har vært mer til stede i år, og når vi endelig har fjernet oss helt fra Gundermetoden rent spillemessig, så vil vel publikusiveren stadig øke fremover.

 

Forresten, var det ikke Tufte som trakk flere tilskuere til Melløs enn Moss vanligvis gjør?

 

Og hvorfor er alle så fiendligt innstilt ovenfor gutta i blått og hvitt?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Thomaz1989
jeg håper molde vinner fordi etter cupfinalen og bedømme undrer jeg dem virkelig og fortsette og være i tippeligaen.

26765[/snapback]

 

vi trenger ikkje molde i tippeligaen, sjølv om stadionet deira er kjempe flott så er det lag som trekker mange tilskuere vi trenger. Moss trekker ikkje så mange men de trekker sikkert fleire enn molde

Link to comment
Share on other sites

jeg håper molde vinner fordi etter cupfinalen og bedømme undrer jeg dem virkelig og fortsette og være i tippeligaen.

26765[/snapback]

 

vi trenger ikkje molde i tippeligaen, sjølv om stadionet deira er kjempe flott så er det lag som trekker mange tilskuere vi trenger. Moss trekker ikkje så mange men de trekker sikkert fleire enn molde

26797[/snapback]

Nei, Moss trekk ikkje fleire enn Molde. Dessuten treng vi dei best fotballaga i eliteserien.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
jeg håper molde vinner fordi etter cupfinalen og bedømme undrer jeg dem virkelig og fortsette og være i tippeligaen.

26765[/snapback]

 

vi trenger ikkje molde i tippeligaen, sjølv om stadionet deira er kjempe flott så er det lag som trekker mange tilskuere vi trenger. Moss trekker ikkje så mange men de trekker sikkert fleire enn molde

26797[/snapback]

Nei, Moss trekk ikkje fleire enn Molde. Dessuten treng vi dei best fotballaga i eliteserien.

26804[/snapback]

 

ja. men uansett hvem som vinner kommer det beste laget i tippeligaen. Vinneren er jo best

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...