Jump to content

Dagfinn Enerly


Guest the-gunners-fan

Er dette den verste sakden i Norsk Tippeligas- Historie  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest the-gunners-fan

Er det noen som har sett skaden til Dagfinn Enerly?? :blink:

 

Er dette den verste skaden noen noengang har sett i Norsk Tippeliga!??

Tenk at en medspilleer brekker nakken din med et u-hell :ph34r:

Å bli lamm!

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har sett skaden til Dagfinn Enerly?? :blink:

 

Er dette den verste skaden noen noengang har sett i Norsk Tippeliga!??

Tenk at en medspilleer brekker nakken din med et u-hell :ph34r:

Å bli lamm!

25317[/snapback]

 

 

 

Håper han blir frisk igjen.

Krysser fingrene for Enerly.

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk det styggeste jeg har sett noensinne.akkurat når man ser at hodet hans får whiplash tilbake,da tenkte jeg bare at der gikk den karrieren!

Utrolig synd på han!krysser fingrene for at oprasjonen går bra i natt og at han ikke blir varig lam!

Link to comment
Share on other sites

Utfallet av bruddet er ikke kjent, men Dagfinn Enerly er for øyeblikket lam fra nakken og ned. I kveld bli han transportert til Ullevål sykehus hvor han forventes å bli operert i natt.

 

Få minutter etter avspark fikk han Øyvind Hoås over seg etter en duell foran eget mål. Han ble liggende livløs på gresset før han ble lagt på båre og kjørt til Sykehuset Sørlandet.

 

- Det jeg kan bekrefte er at Dagfinn har brukket nakken. Det er en alvorlig skade, men vi kjenner ikke utfallet av dette foreløpig, forteller FFKs fysioterapeut til NRKs nettsider.

 

- Dagfinn har lammelse fra nakken og ned. Men det positive i dette er at han har følelse i den ene skuldra, sier Strøm.

Enerly brakk nakken

 

Uff.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

veldig ekkelt at sånt skjer i fotball asså. Og det var veldig ekkelt akkurat når det skjedde, han lå der livløs(?) på bakken, + at det vare en merkelig lyd som kom også, en sånn durelyd som ikek gjorde stemningen bedre akurat...

 

Kan ikke gjøre noe annet enn å si; god bedring Enerly! Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Helt forferdelig når sånt skjer... Synes veldig synd på medspillern som var involvert i duellen, må jo være het jævlig.

 

Dagfinn Enerly er jo en veldig god spiller også. Husker da han spilte for Moss, han kunne jo snu kamper helt på egenhånd. Nå kjemper han en mye vanskligere kamp om å kunne gå.... Sånne ting som setter ting i perspektiv...

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Helt forferdelig når sånt skjer... Synes veldig synd på medspillern som var involvert i duellen, må jo være het jævlig.

 

Dagfinn Enerly er jo en veldig god spiller også. Husker da han spilte for Moss, han kunne jo snu kamper helt på egenhånd. Nå kjemper han en mye vanskligere kamp om å kunne gå.... Sånne ting som setter ting i perspektiv...

25513[/snapback]

 

ja det kan ikkje vere heilt godt og være øyvind hoås. Sjølv om det ikkje var hans feil så kan han føle at det er hans feil

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
såg kampen. det så ikke "helt" bar ut og eg håper virkelig at Dagfin blir bra igjen

God bedring Dagfin enerly

26764[/snapback]

 

såg det ikkje bar ut? :D

på norsk skrives det bra

Link to comment
Share on other sites

såg kampen. det så ikke "helt" bar ut og eg håper virkelig at Dagfin blir bra igjen

God bedring Dagfin enerly

26764[/snapback]

 

såg det ikkje bar ut? :angry:

på norsk skrives det bra

26799[/snapback]

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, blir så **** frustrert! Det er så sykt: DET MÅ DA VÆRE LOV TIL Å SKRIVE LITT FEIL AV OG TIL!!! Ingen er prikkfrie, viktigPer! ;)

 

(vet at dette er en unødvendig post.......men fy søren!!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
såg kampen. det så ikke "helt" bar ut og eg håper virkelig at Dagfin blir bra igjen

God bedring Dagfin enerly

26764[/snapback]

 

såg det ikkje bar ut? :angry:

på norsk skrives det bra

26799[/snapback]

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, blir så **** frustrert! Det er så sykt: DET MÅ DA VÆRE LOV TIL Å SKRIVE LITT FEIL AV OG TIL!!! Ingen er prikkfrie, viktigPer! :huh:

 

(vet at dette er en unødvendig post.......men fy søren!!)

26892[/snapback]

 

eg berre tulla eg. :huh:

du må ikkje la deg frustrere

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...