Jump to content

Bakke


Guest Hleb13

Recommended Posts

En av Norges absolutt mest undervurderte spelarar. Står ikkje noko tilbake for Christian Grindheim til dømes, og i alle fall ikkje Fredrik Strømstad.

 

Så sant han held seg skadefri, og får spele - så bør han vere aktuell for landslaget.

Link to comment
Share on other sites

Det er allerede iallefall to "Norge-tråder" på forumet...let litt før du bare legger inn poster og nye tråder.

 

Ellers så er han ikke god nok til å komme på landslaget. Han er god, det er han, men han har ikke/slår ikke an på landslaget.

 

(men han har jo meldt seg til tjeneste for Åge da, så vi får se........)

Link to comment
Share on other sites

nei, han holder ikke landslagsnivå. vil heller at vi skal bruke talentene som Norge kan tilby for å gjøre både de til å bli bedre spillere sånn at de kan bli gode for Norge etterhvert. synes det ville vært riktig hvis Hareide skulle bygge et lag rundt.

 

Bakke derimot har ikke spilt en kamp på dag og natt. vil også si at han har mistet litt av kvaliteten som fotballspiller etter mange skader.

 

Nei takk:Bakke Ja takk:Grindheim, Hæstad, Strømstad osv.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett Bakke spille i år, men han har egetlig aldri imponert meg spesielt tidligere. Han er en typisk spiller som kan springe og takle. Et eksrta forsvars ledd foran forsvaret med andre ord. Jeg mener en midtbanespiller på landslaget burde kunne mer enn det. De som har spilt de siste kampene har vær goe. I tillegg synes jeg Runar Berg er mye bedre....

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ikke Eirik Bakke.

 

Vi trenger en ordentlig god, rutinert midtbane spiller nå!

Uansett er Fabregas bedre enn Bakke ;)

25112[/snapback]

Fabregas kan neppe spele for Norge. Er vel ingen som vil ha Eirik Bakke til Arsenal.

Lurt å lese Topic.

Link to comment
Share on other sites

Fy f... for en elendig spiller. Han og Trond Andersen må være de to dårligste spillerene noensinne på det norske fotballandslaget. Evneveike og elendige spillere som ikke klarer annet enn å dra i trøya til motstanderlagets spillere. La meg slippe å se dem mer :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Tull,vi trenger en høyre kantspiller. alex V holder ikke mål der ute.og vi kan ikke bruke solli der for han spiller seg inn sentralt i  RBK! Bakke kan bli god han,vis han slepper unna skader i et halvt år nå!

24959[/snapback]

 

 

Slutt å snakk om grindheim og co når bakke kan brukes som ving!disse andre er bare sentrale

25147[/snapback]

 

 

Bakke på vingen? det er det dummeste jeg har hørt! Han er jo en typisk sentral midtbane-figher uten særlig teknikk eller fart, å plassere han på vingen ville vært helt uten mening!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...