Jump to content

Norske bønder


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply
Lever dene tråden ennå? Vi har det godt fordi vi har fortjent det, samtidig som vi bidrar på en positiv måte overfor u-landene.

26402[/snapback]

jada vi er flinkest i verden til å arbeide vi......

Link to comment
Share on other sites

Er vi?

 

Statistikk og antall trygdede sier noe annet..

Jeg tror ikke vi skal være så selvgode at vi tror Norge er best i ett og alt.

26603[/snapback]

Mitt innlegg var ironisk. Jeg mente altså at vi ikke er noe flinke til å arbeide i det hele tatt i forhold til Mennesker andre steder i verden. Vi har kort arbeidsdag(kanskje den blir enda kortere nå).

Link to comment
Share on other sites

Hva har arbeidstiden med dette å gjøre??? :D

26703[/snapback]

med hvor lenge og hardt vi arbeider i forhold til mennesker i andre land. Vi lever noe såj.... på oljepengene våre at vi snart knapt jobber, og vi klarer heller ikke skape noe teknologi eller store foretak som skaper arbeidsplasser i landet.

Link to comment
Share on other sites

Hva har arbeidstiden med dette å gjøre??? :D

26703[/snapback]

med hvor lenge og hardt vi arbeider i forhold til mennesker i andre land. Vi lever noe såj.... på oljepengene våre at vi snart knapt jobber, og vi klarer heller ikke skape noe teknologi eller store foretak som skaper arbeidsplasser i landet.

26709[/snapback]

 

Vet da pokker hva du gjør, men jeg jobber mine 8-10 timer hver dag. Og gjerne mer enn det også. Jeg har ikke sett en krone ennå av oljefondet, jeg! Har du?

 

Ikke greier vi å skape noe teknologi heller, sier du? På hvilken planet bor du egentlig, Haraldac? Norge er et av de mest teknofiserte landene i verden. Hvem har skapt de siste generasjoners, og da mener eg tekniske generasjoner, nyutviklede oljeutvinnings-produkter? Sverige? Russland kanskje? Vi har har utviklings- og forskningsmiløer i dette landet, både statlige og private, som andre land ville drepe for å ha tilgang til.

 

Ærlig talt Haraldac; debater gjerne hva du vil, men vær så grei å ha snev av substans i innleggene dine, ok?

Link to comment
Share on other sites

Hva har arbeidstiden med dette å gjøre??? :angry:

26703[/snapback]

med hvor lenge og hardt vi arbeider i forhold til mennesker i andre land. Vi lever noe såj.... på oljepengene våre at vi snart knapt jobber, og vi klarer heller ikke skape noe teknologi eller store foretak som skaper arbeidsplasser i landet.

26709[/snapback]

 

Vet da pokker hva du gjør, men jeg jobber mine 8-10 timer hver dag. Og gjerne mer enn det også. Jeg har ikke sett en krone ennå av oljefondet, jeg! Har du?

 

Ikke greier vi å skape noe teknologi heller, sier du? På hvilken planet bor du egentlig, Haraldac? Norge er et av de mest teknofiserte landene i verden. Hvem har skapt de siste generasjoners, og da mener eg tekniske generasjoner, nyutviklede oljeutvinnings-produkter? Sverige? Russland kanskje? Vi har har utviklings- og forskningsmiløer i dette landet, både statlige og private, som andre land ville drepe for å ha tilgang til.

 

Ærlig talt Haraldac; debater gjerne hva du vil, men vær så grei å ha snev av substans i innleggene dine, ok?

26714[/snapback]

Så du mener vi har et velutviklet næringsliv med store profilerte selskaper som kan skape arbeidsplasser og gi penger til landet i fremtiden slik som feks Sverige??

 

Nei, vi lever på den oljen vår og ikke f... om vi klarer oss uten den..

Link to comment
Share on other sites

He,he,he!!! Du er en artig skrue! :angry: Leste du i det hele tatt hva jeg skrev?

 

Men, hvis alt er så inn i h******* for j***** her i Norge, hvorfor pakker du ikke bare snippesken og finner ditt eget nirvana? Vi andre vi greier oss bra, og da har du jo muligheten til å frelse verden der ute også. To fluer i et smekk, kan man vel si!

Link to comment
Share on other sites

He,he,he!!! Du er en artig skrue!  :angry: Leste du i det hele tatt hva jeg skrev?

 

Men, hvis alt er så inn i h******* for j***** her i Norge, hvorfor pakker du ikke bare snippesken og finner ditt eget nirvana? Vi andre vi greier oss bra, og da har du jo muligheten til å frelse verden der ute også. To fluer i et smekk, kan man vel si!

26875[/snapback]

Flytter etter at jeg har avsluttet skolegangen i Norge jeg. Joda mye positiv i Norge, demokrati, like rettigheter osv. Men det er noe med den mentaliteten som preger Norge.. Vi hviler på laurbærene og elsker alt...hmm...uansett jeg skal nok flytte ja..

Link to comment
Share on other sites

Vi hviler på laurbærene???? :angry: Jaggu meg. Har du brukt alle dine 18 år på å konkludere med det? God tur forøvrig. Ta studiene i utlandet også.

26879[/snapback]

hehe jada... det er godt det finnes internett så jeg kan holde kontakten med deg....eller hva?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...