Jump to content

Hvem vinner Tippeligaen 2005?


Imerslundinho

Vinner Start eller Vål'enga serien?  

27 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Håper Enga vinner! Er jo Enga fan og født i Oslo, så da går min stemme til Vål'enga. Håper Start blir grisebanka av Glimt i kveld forresten!

24383[/snapback]

 

 

Elendig av VIF å tape 2-0 hjemme....Har et veddemål med en kompis om at VIF vinner serien, ser mørkt ut nå... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Vålerenga møter Odd som ikke har noen verdens ting å spille for, mens Start møter Fredrikstad som må kjempe med nebb og klør for å overleve i eliteserien.

 

Jeg har en mistanke om at Vålerenga uansett vinner med 2 mål mer enn det Start vil gjøre, dersom de i det hele tatt får tre poeng med seg mot Fredrikstad.

Link to comment
Share on other sites

Vålerenga møter Odd som ikke har noen verdens ting å spille for, mens Start møter Fredrikstad som må kjempe med nebb og klør for å overleve i eliteserien.

 

Jeg har en mistanke om at Vålerenga uansett vinner med 2 mål mer enn det Start vil gjøre, dersom de i det hele tatt får tre poeng med seg mot Fredrikstad.

24401[/snapback]

 

Odd gir ikke garantert ikke ved dørene. Dessuten må VIF lage mål. Akkurat det kan bli det største problemet.

 

Åpent og artig for oss nøytrale.

Link to comment
Share on other sites

Vålerenga møter Odd som ikke har noen verdens ting å spille for, mens Start møter Fredrikstad som må kjempe med nebb og klør for å overleve i eliteserien.

 

Jeg har en mistanke om at Vålerenga uansett vinner med 2 mål mer enn det Start vil gjøre, dersom de i det hele tatt får tre poeng med seg mot Fredrikstad.

24401[/snapback]

 

Odd gir ikke garantert ikke ved dørene. Dessuten må VIF lage mål. Akkurat det kan bli det største problemet.

 

Åpent og artig for oss nøytrale.

24409[/snapback]

 

Tja, Odd har jo ingenting å spille for....det kan slå begge veier. problemet er jo at Vif ikke putter...

Link to comment
Share on other sites

Tror Start kommer til å vinne serien på målforskjell.. Enga vinner 2-0 mot odd, men det holder ikke da start kommer til å overkjøre FFK.. tipper 4/5-1 til start.. tror FFK kommer til å rakne helt i demmes siste kamp!

 

Så for alle oss fra Sarpsborg: Bare å glede seg mot kamp mellom Sparta og FFK neste år!! Kommer til å bli livat gett!!! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Enga vinner...........Start vinner..................Enga blir seriemester..........Fredrikstad er ett taperlag og odd har ikke mer å spille om.............MOSS RYKKER OPP

24421[/snapback]

 

 

Rettelse; Sandefjord rykker opp. På tide med et Vestfold lag i Eliteserien igjen. Men jeg håper og tror Start vinner serien. De spiller glad fotball, og med en innsats som ingen andre har.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Noen nervøse Start og Vålerenga-supportere nå eller?

Bare 2 timer og 50 minutter igjen til kampstart...

 

Jeg skal kun kose meg på Lerkendal ;) .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest jan-birger

jeg syns at det var fortjent at vålerenga tokk gullet..for at start rykket netopp opp fra 1 divisjonen så det hadde vært "rart" om de hadde vunnet tippeligaen også.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
jeg syns at det var fortjent at vålerenga tokk gullet..for at start rykket netopp opp fra 1 divisjonen så det hadde vært "rart" om de hadde vunnet tippeligaen også.

26766[/snapback]

 

Start har berre seg sjølv å takke. de rotet det vekk mot Aafk heima. i tillegg tapte det mange andre kamper der dei hadde "matchballe"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...