Jump to content

Arsenal skal handle


Donaraz

Recommended Posts

Arsene Wenger sier til den engelske avisen The Guardian at Arsenal skal handle i januar. Wenger mener klubben ikke har balanse i stallen.

 

Wenger leter etter flere aktuelle spillere som kan "erstatte" Vieira. To av dem er Villarreals midtbaneanker Marcos Senna og den egyptiske landslagsspilleren Hossam Ghaly, som for tiden spiller i Feyenoord.

 

Et annet rykte er at Fernando Torres skal bli Henrys neste spissmaker, men Athletico Madrid skal være lite villig til å la sin kaptein gå.

Link to comment
Share on other sites

Det hadde hvert veldig fint om Arsenal hadde fått noen "klasse-spillere" etter jul. Wenger har mye penger nå, etter som han ikke handla såå mye i sommer.. Hadde vi fått Ballack hadde det vært bra, men det ser ut som han går til Man Uuuuuu :lol:

F. Torres hadde vært kul å sett sammen med Henry, men jeg synes Reyes gjør en god jobb.

Wenger bør Forsterke FORSVAR og MIDTBANEN etter jul!!

 

I allways will be a Gooner!! <3 <3 <3

Link to comment
Share on other sites

Synes det hadde vært dritkult om Torres kom. Personlig liker jeg Reyes best på kanten. Det kan jo også godt hende at Wenger handler i januar, ettersom han mener at en spiller trenger seks måneder på å tilpasse seg det engelske spillet, og han vil dermed være klar for den nye sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger sier til den engelske avisen The Guardian at Arsenal skal handle i januar. Wenger mener klubben ikke har balanse i stallen.

 

Wenger leter etter flere aktuelle spillere som kan "erstatte" Vieira. To av dem er Villarreals midtbaneanker Marcos Senna og den egyptiske landslagsspilleren Hossam Ghaly, som for tiden spiller i Feyenoord.

 

Et annet rykte er at Fernando Torres skal bli Henrys neste spissmaker, men Athletico Madrid skal være lite villig til å la sin kaptein gå.

24121[/snapback]

Hadde vært veldig fint om du la ut link til ryktet, ellers tror jeg ikke på dette her.

Link to comment
Share on other sites

Synes det hadde vært dritkult om Torres kom. Personlig liker jeg Reyes best på kanten. Det kan jo også godt hende at Wenger handler i januar, ettersom han mener at en spiller trenger seks måneder på å tilpasse seg det engelske spillet, og han vil dermed være klar for den nye sesongen.

24138[/snapback]

 

Må være ganske enig med deg her.. Det tok en stund før Reyes fant formen i Arsenal.. Men mente du at Reyes skal spille ving, eller kannt-spiss? :) Han er bra som kant-spiss, men wenger bør bruke Pires og Ljungberg på ving-plassene.. :lol: Eller?

Link to comment
Share on other sites

Leser at Wenger er litt bekymret for at det kan skje at Henry drar. Hvis så skjer, så må vi nesten skylde oss selv. Wenger har pengene der, og selv om han kanskje ikke fikk Baptista som er den spilleren han syntes vi kunne trengt, så finnes det uansett posisjoner i klubben vi kunne forsterket. Pengene er der og det er et hav av store spillere der ute. Det er bare å bestemme seg for at man skal handle store navn og så se hvem man kan klare å kapre.

 

Arsenal er en stor klubb og jeg er helt sikker på at mange gode spillere der ute ville hevet laget vårt, samt at de også vil til oss. Så det handler bare om at Wenger må tørre å begynne å kjøpe litt mer, bruke litt penger. Selv om han skal ha utrolig stor ros for at han ikke spyr ut pengene vi klarer å bygge oss opp!

 

Jeg syns Wenger skal åpne lommeboka og handle i Januar. De spillerne kan heve laget resten av sesongen, men de får da også veldig god tid til å etablere seg i klubben. Slik at vi slipper å handle mange til sommeren igjen som da kun får pre-season kamper..

Link to comment
Share on other sites

Leser at Wenger er litt bekymret for at det kan skje at Henry drar. Hvis så skjer, så må vi nesten skylde

Jeg syns Wenger skal åpne lommeboka og handle i Januar. De spillerne kan heve laget resten av sesongen, men de får da også veldig god tid til å etablere seg i klubben. Slik at vi slipper å handle mange til sommeren igjen som da kun får pre-season kamper..

24144[/snapback]

 

Dette er et poeng man ikke skal undervurdere. Det er klart at vi står vesentlig mye sterkere til neste sesong ved å handle inn nå i januar som kommer. Men et problemer at mange av de beste spiller i ch league og salg nå innebærer at denne turneringen er over for dem.

Link to comment
Share on other sites

Ja, helt enig i det. Det er en ting som taler imot ved kjøp av spillere i Januar, men noen klubber vil jo være ute av CL på dette tidspunktet også. Jeg syns ikke at vi kun skal se etter spillere med navn som Ronaldinho, Ballack, Adriano, etc...

 

Det vi trenger er å få høyere kvalitet på hele stallen. Jeg vet Wenger ikke skal kjøpe stallfyll, men han bør heve troppen kvalitetsmessig. Vi bør kunne hente inn en spiss f.eks som gjør at vi blir mindre sårbare ved skader. Det behøver ikke være spillere som er verdenskjente, men det bør være spillere som har spilt for CL-klubber f.eks, har masse erfaring og som kan gi alle de unge spillerne våre mer konkurranse og erfaring.

 

Helt ut av det blå. Hva med han Porte spissen? Mccarthy (usikker på hvordan jeg skriver det, orker ikke sjekke nå). Kjøp spillere ala Deco. Gode, men ikke så kjente. Du har flere i Ajax, PSV, Leverkusen, Stuttgart, Werder Bremen, osv... Det er masse spillere der ute som kan øke konkurransen og forbedre kvaliteten i stallen vår. Så klart hadde det vært kanon med noen skikkelige superstjerner, men tror bare noen spillere som ikke er så kjente kan være vel så bra.

Link to comment
Share on other sites

Positive signaler fra sjefen.

 

Er jo ikke overrasket over Wengers kommentar. Så langt har vi fått en rekke bevis på at stallen er utsatt med tanke på skader og karantene, samt at ungguttene ikke helt har klart alt det ansvaret som mange hadde trodd.

 

Ønsker forsterkninger på spissplassen, midtbane, samt en midtstopper. Tror ikke Wenger vil være så ivrig allerede nå i januar.

Link to comment
Share on other sites

Synes det hadde vært dritkult om Torres kom. Personlig liker jeg Reyes best på kanten. Det kan jo også godt hende at Wenger handler i januar, ettersom han mener at en spiller trenger seks måneder på å tilpasse seg det engelske spillet, og han vil dermed være klar for den nye sesongen.

24138[/snapback]

 

Må være ganske enig med deg her.. Det tok en stund før Reyes fant formen i Arsenal.. Men mente du at Reyes skal spille ving, eller kannt-spiss? :P Han er bra som kant-spiss, men wenger bør bruke Pires og Ljungberg på ving-plassene.. :D Eller?

24141[/snapback]

 

Nei. Synes kanskje ikke at Pires er like god som han var og det virker jo kanskje som han drar i januar. Da mener jeg at Reyes burde ta plassen hans.

Link to comment
Share on other sites

Synes kanskje ikke at Pires er like god som han var og det virker jo kanskje som han drar i januar. Da mener jeg at Reyes burde ta plassen hans.

24358[/snapback]

Det har jeg ment helt siden andre PL kamp iår. Reyes burde spille fast venstreflanke og Pires skal være hans erstatter hvis han blir skadet! Da kan Henry/Bergkamp eller Henry/Van Persie være spisser, evt Quincy, Lupoli eller Bendtner ved Henrys side... Pires er ikke like god som han var ifjor og det må Wenger forstå snart, hvis ikke så er det noe galt med huet hans!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener vi trenger to-tre superspillere.

Wenger bør sjekke kontraktstatuser til spillere.

Det dukker opp så mange stjerner at en eller to av dem må passe inn i Wengers planer.

Sånn som f.eks Valeron. Han tjener like mye som Gael Clichy. Hvorfor ikke hente han og ha en fantastisk spiller i bakhånd i et evt. skadefravær for Henry ?

Det forstår jeg ikke..

 

Uansett, synes Reyes fungerer best i et 4-4-2 system, som venstrespiss.

Han var forresten strålende mot Birmingham og fikk trampeklapp av 38000 elleville! *gåsehud*

Men når vi spiller med Pascal Cygan i midtforsvaret, stiller jeg meg selv et spørsmålstegn.

Chelsea har f.eks Huth på benken, som spiller for det tyske landslaget, mens Cygan ikke engang er med i diskusjonene til det franske. Det skal sies at Frankrike har bedre midtstoppere enn Tyskland, men uansett..

Enig med Henrys utspill om manglende landslagsspillere på benken.

 

En annen ting som bekymrer meg er de "små" seirene.

Altså, i fjor vant vi både med fem- og sju mål.

 

Come on you Gunners!

Oh to, Oh to be, oh to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel også et spørsmål om kven som vil vere fornøgd med å vere back-up og ikkje. Dessuten er det ikkje slik at dersom vi berre set ein spelar inn, så passar han garantert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener vi trenger to-tre superspillere.

Wenger bør sjekke kontraktstatuser til spillere.

Det dukker opp så mange stjerner at en eller to av dem må passe inn i Wengers planer.

Sånn som f.eks Valeron. Han tjener like mye som Gael Clichy. Hvorfor ikke hente han og ha en fantastisk spiller i bakhånd i et evt. skadefravær for Henry ?

Det forstår jeg ikke..

 

Uansett, synes Reyes fungerer best i et 4-4-2 system, som venstrespiss.

Han var forresten strålende mot Birmingham og fikk trampeklapp av 38000 elleville! *gåsehud*

Men når vi spiller med Pascal Cygan i midtforsvaret, stiller jeg meg selv et spørsmålstegn.

Chelsea har f.eks Huth på benken, som spiller for det tyske landslaget, mens Cygan ikke engang er med i diskusjonene til det franske. Det skal sies at Frankrike har bedre midtstoppere enn Tyskland, men uansett..

Enig med Henrys utspill om manglende landslagsspillere på benken.

 

En annen ting som bekymrer meg er de "små" seirene.

Altså, i fjor vant vi både med fem- og sju mål.

 

Come on you Gunners!

Oh to, Oh to be, oh to be a Gooner!

24431[/snapback]

 

Enig at vi trenger to, helst tre, klassespillere for å komme oss opp igjen fra "dvalen". Det kan ikke herske noen tvil om vi har lidd av at vi har for tynn stall så langt. Setter stor pris på våre unggutter, men de kan ikke vinne serien alene. Når vi har hatt så mange skader som vi har hatt trengs det rutine i bakhånd.

Slik jeg ser det trenger vi en stopper, en sentral midtbanespiller og kanskje en spiss hvis den rette er tilgjengelig. Den rette kan fort være Torres. Foruten å være en teknisk måljeger har han også bar fysikk og det er noe som har maglet på topp lenge. På stopperplass registrerer jeg gang etter gang at en spiller som Huth sliter benken hos chelski. Kunne han gjort en jobb hos oss? Uansett tror jeg vi trenger en som er sterk i lufta, men som samtidig er spillende og kan starte angrep bakfra. På midten må Fab og Flamini avlastes med en rutinert spiller. Scott Parker var ledig på markedet i sommer og han kjemper og har potensiale til å bli noe stort, men han gikk som alle vet til Newcastle. Ballack har blitt nevnt, men jeg vet ikke hvor store våre sjanser til å hente ham er. Det er uansett lov å håpe! Han har vel også spilt CL og det er et drawback. Tror Wenger er mest intr. i å hente spillere som kan bidra der også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...