Guest Alexander Posted February 24, 2005 Report Share Posted February 24, 2005 Kan ikke dere poste her om dere skal kun poste for å få opp antall innlegg attributtene deres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted February 24, 2005 Report Share Posted February 24, 2005 Da begynner jeg. Starter med å gratulere Ric_IMITOP.COM med antall innlegg han har fått til på en dag. Ikke engang Kim på sine glansdager på det gamle forumet var vel så dyktig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted February 24, 2005 Report Share Posted February 24, 2005 are you Kim in disquise? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted February 24, 2005 Report Share Posted February 24, 2005 hmmmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 24, 2005 Report Share Posted February 24, 2005 Da begynner jeg. Starter med å gratulere Ric_IMITOP.COM med antall innlegg han har fått til på en dag. Ikke engang Kim på sine glansdager på det gamle forumet var vel så dyktig 1432[/snapback] Hva i satan? Han har tatt igjen meg jo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted February 24, 2005 Report Share Posted February 24, 2005 Burde jeg bidra på denne tråden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 Eg har ijaffal ingenting på denne tråden å gjere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 Da begynner jeg. Starter med å gratulere Ric_IMITOP.COM med antall innlegg han har fått til på en dag. Ikke engang Kim på sine glansdager på det gamle forumet var vel så dyktig 1432[/snapback] Imponerende det ja! 81 innlegg på to dager tyder på at han har hatt det travelt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 Slik er det bare i begynnelsen men etterhvert så skiller slaskene fra goonerene....haha...det var tragisk sagt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 Dette var en tråd det virkelig var verdt å bruke tida si på. Måtte den lenge leve! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 are you Kim in disquise? 1439[/snapback] Hey Bjarne...Det tar jeg rett og slett som en fornærmelse Starter med å gratulere Ric_IMITOP.COM med antall innlegg han har fått til på en dag. Ikke engang Kim på sine glansdager på det gamle forumet var vel så dyktig 1439[/snapback] Jeg var nok langt unna den frekvensen ja Kjellus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 are you Kim in disquise? 1439[/snapback] Hey Bjarne...Det tar jeg rett og slett som en fornærmelse hehe..vi får gjere opp over en pint eller 5 i London ein gong!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 Dæven så mange innlegg Ric_hvapokkerhanhet rakk å få i protokollen før han stakk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted February 28, 2005 Report Share Posted February 28, 2005 Ricce gutten vet gjerne ikke så mye om fotball, men poste innlegg det kan han. Det skal han ha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted February 28, 2005 Report Share Posted February 28, 2005 Burde jeg bidra på denne tråden? 1467[/snapback] Du har gjordt det og nå har jeg gjordt det oxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.