ben lakris Posted October 16, 2005 Report Share Posted October 16, 2005 En liten oppmuntring til alle som ønsker ungt talent. Jeg vet ikke så mye om spilleren. Men jeg ønsker at det kunne stå "wenger chasing star" oftere. Og ikke som det pleier "wenger chasing starlet". Vi skal være et topplag i dag, i morgen og om femti år. http://home.skysports.com/list.asp?HLID=31...ball_Home&f=rss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hleb13 Posted October 16, 2005 Report Share Posted October 16, 2005 vi har ikke bruk for Rajkovic han er god men vi har så mange andre gode spillere i den posisjonen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 16, 2005 Report Share Posted October 16, 2005 Kommer ikke som noe sjokk at Wenger ikke handler inn spillere vi trenger NÅ! Han handler kun for fremtiden! Herregud, når skal han lære? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted October 16, 2005 Report Share Posted October 16, 2005 venter bare på at Wenger skal sikre seg en stjernespiller, men kan jo hende det tar kang tid før det skjer kunne i det minste trengt en stjernespiller hvis ikke to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted October 17, 2005 Report Share Posted October 17, 2005 Jeg mener at Wenger bare må fortsette å hente inn unggutter! Det er ikke sånn at når man henter en unggutt kan man ikke hente en sånn "stjerne" som dere skriker etter.. Hent Slobodan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.