Donaraz Posted October 14, 2005 Report Share Posted October 14, 2005 Har svært lyst på denne jakken: Jakke Er det noen som har kjøpt den, som har noen meninger om den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted October 14, 2005 Report Share Posted October 14, 2005 tror Mr. Arsenal har en sån jakke. den er ganske tøff den.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted October 15, 2005 Report Share Posted October 15, 2005 holder garantert kulda ute siden den har klubblogoen til Arsenal på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 15, 2005 Report Share Posted October 15, 2005 tror Mr. Arsenal har en sån jakke. den er ganske tøff den.. 23169[/snapback] Jeg skjønner ikke helt hvorfor du linker til control panel her på forumet under "Mr. Arsenal"-linken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted October 15, 2005 Report Share Posted October 15, 2005 Eg har den og er godt nøgd... driiiiiiiitkul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jan-birger Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 hmm. den ser kul ut, har løst på en sånn. men jeg tror neppe jeg kommer til og få den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 hmm. den ser kul ut, har løst på en sånn. men jeg tror neppe jeg kommer til og få den 26998[/snapback] Greit det, men gidder du å kutte ut alle tulleinnleggene dine? Folk blir lei når du bare skriver meningsløse ting her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.