Jump to content

FIFA


Runcie McAdams

Recommended Posts

Verdens beste spiller...

 

Hvilke idioter lager disse nominasjonslistene?

 

Hvem kan finne på å nominere David Beckham? Didier Drogba? Ruud Faen Nistelrøyk? Jay-Jay Okocha...

 

Fotballen er i ferd med å gå opp i røyk og til helvete! Det startet med at Hellas vant EM! Fortsatte med at Liverpool vant CHL.. Hva blir det neste? At Norge vinner VM? Måtte alle som har noe som helst med fotball å gjøre dø en pinefull og snarlig død!

Link to comment
Share on other sites

Måtte alle som har noe som helst med fotball å gjøre dø en pinefull og snarlig død!

23135[/snapback]

 

Ja, da snakkes vi. Enten der oppe eller der nede da, ganske snart. ;)

 

Men lista er jeg uenig i mye, men også enig i litt.

 

Jeg er enig i: Real Madrid, AC Milan, Juventus, Barcelona, Inter Milan, Bayern Munchen, Liverpool, Villareal.

 

Jeg er uenig i: Chelsea, Manchester United, Arsenal, Bolton.

 

Henry skulle hatt flere spillere, Drogba kan ikke konkurrere med Henry noe som heller ikke Horsey kan, og ikke Rooney heller. Det er forsåvidt stilig at Ockocha kommer med, men ettersom ikke noen andre Arsenalspillere enn Henry kommer med så fortjener han det heller ikke. Forresten så skulle heller ikke Beckham vært der...

Link to comment
Share on other sites

merkelig at det er så mange Real Madrid spillere der. forsåvidt jeg husker så var det Barcelona som vant i den spanske serien og gjorde en bedre innsats i CL.

 

ellers så fortjener ikke manshit spillerne å være der. i hvertfall ikke Van horserooy, han har jo bare spredt dritt på banen det siste året.

 

men jeg kan si de mangler mange Arsenal spillere der. sånne som Fabregas, Cole, Reyes osv. som har gjort det mye bedre enn shrek. Dennis Bergkamp kunne vel kanskje også blitt nominert siden han nå kanskje er inne i sin siste sesong. en spiller som er verdt å bli nominert.

Link to comment
Share on other sites

jeg liker ikke sånne lister..., Det er jo de mest POPULÆRE som vinner og ikke de som SPILLER BEST. ;)

23150[/snapback]

 

Et veldig godt poeng. Dette er vel mer en kåring av verden størte fotball navn og ikke beste spiller. At David Bitchham, C.Ronaldo og Horsey er med er bare fordi de spiller på klubber som har mange supportere og får mye mediaoppmerksomhet.

 

Hadde Arsenal vært verdens rikeste klubb og alle TV-kanalers yndlinger hadde selv Cygan vært nominert....

Link to comment
Share on other sites

jeg liker ikke sånne lister...,  Det er jo de mest POPULÆRE som vinner og ikke de som SPILLER BEST. :o

23150[/snapback]

 

Ja, du har rett i det ja! Beckham, Horsey, Shrek og mange flere hadde aldri vært der om det ikke hadde vært for "populæritet"! Det er urettferdig...for hvis det hadde vært en spillmessig liste så hadde f.eks A.Cole vært med. Og Campbell osv. også! Det blir for dumt synes jeg!

 

Mer Arsenalspillere fortjener å være med på den listen der!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=88189

 

Nytt eksempel i rekken skandaløse nomineringer! France Football har prestert å inkludere stort sett alle oppskrytte spillere på denne kloden!!!

24496[/snapback]

 

mange gode kandidater der ja. <_< at det er mulig. Forlan??

han hadde ikkje fått plass på benken til Exeter ein gong. Tullinga.

dei trur dei har peiling på fotball men eg begynner å lure. Sung? nei og nei og nei

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...