Jump to content

Tromsø slo Galatasaray


Guest luckylars

Recommended Posts

Guest luckylars

Har dårlige Arsenal erfaringer med Galatasaray så det var helt topp at Tromsø slo ut dette møkkalaget.

 

Ref: København en 17 mai i 2000.

 

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Jeg syns jeg hørte at Galatasaray vant UEFA-cupen i 2002 eller noe sånt...

Bra at "overlegne" lag møter motstand...! :D

22021[/snapback]

 

 

Bra at du enten har fortrengt dette eller ikke husker bedre! :angry:

Jeg var her og dette har blitt min største nedtur som Arsenal supporter. UEFA CUP 2000

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns jeg hørte at Galatasaray vant UEFA-cupen i 2002 eller noe sånt...

Bra at "overlegne" lag møter motstand...! B)

22021[/snapback]

 

 

Bra at du enten har fortrengt dette eller ikke husker bedre! ;)

Jeg var her og dette har blitt min største nedtur som Arsenal supporter. UEFA CUP 2000

 

--

Lucky Lars

22025[/snapback]

 

Jeg bare hørte i sporten i dag at Galatasaray hadde blitt UEFA-cupmestre i 200 (og et tall som jeg ikke fikk med meg)

 

Shame on me!! :D :angry:

Link to comment
Share on other sites

Dette er en sensasjon for Tromsø og norsk fotball!!! Tromsø spåilte ikke noen spessielt go kamp, men hadde i en periode i første omgang faktisk presset!! Målet var jo riktig nok soleklart offside, og når man ser kampen på web-tv med tyrkisk komentator (som sitter å roper offside) tok det en stund før jeg faktisk oppfattet at det var mål.... Bakover var det veldig bra og med en keeper som sto som en veg! En liten blunder i forsvaret som resulterte i et flaks mål får man vel leve med.... HEIA TIL!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Tror nivået i Norsk fotball er på vei opp, dette kan jo også være litt av grunnen for at rosenborg sliter i år :angry:

 

Grunnen til at nivået stiger tror jeg er fordi Norske klupper henter flere & flere spillere fra utlandet.

 

GO GO TIL, stor prestasjon :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser heller ikke på det som en umlighet at tromsø og viking kan gå videre fra gruppe spillet. 3 av 5 lag går videre, med andre ord kan det vær nok å vinne de to hjemmekampene. Rosenborg tviler jeg på går videre. De er ie n veldig tøff gruppe, og selv om de fikk 3 poeng borte mot olympiacos blir nok Lyon og Real Manskit litt for sterke

Link to comment
Share on other sites

Tromsø går lett videre fra den gruppa her!!! Knuse Roma og Røde stjerne i gjørmehave på Alfheim og spelle utrulig kynisk borte mot Basel og Strasbourg. totalt blir det 8 poeng å det burde være nokk til å gå videre fra gruppespillet.....

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Tromsø går lett videre fra den gruppa her!!! Knuse Roma og Røde stjerne i gjørmehave på Alfheim og spelle utrulig kynisk borte mot Basel og Strasbourg. totalt blir det 8 poeng å det burde være nokk til å gå videre fra gruppespillet.....

22400[/snapback]

 

Tromsø uten tap mot disse lagene. :D

Laget som spiller i 1 divisjon neste år.

 

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...