Guest luckylars Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Her er et gjensyn med Adams og Dixon i fiskekonkurranse i Cheshire. Fotballkjendiser på fisketur -- Lucky Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Genialt! Godt å se igjen to store helter! Mine to største hobbyer er forøvrig fiske og Arsenal, derfor er et slik klipp som balsam for sjelen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Meget positivt av gutta. Spesielt Tony Adams gjør mye bra arbeid for folk med problemer. En fotballens Moder Theresa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Meget positivt av gutta.Spesielt Tony Adams gjør mye bra arbeid for folk med problemer. En fotballens Moder Theresa. 21860[/snapback] Akkurat som jeg skulle sagt det selv!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 Denne linken har jeg lagt ut under captain fantastic......... Altså samme link..... http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=1086 trenger vell ikke 2 tråder om dette? Selv om det er om Tony Adams og han engasjement mot alkoholisme. Mod kan sikkert flytte eller stenge.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.