Jump to content

Iker Casillas


Guest Young Gun

Recommended Posts

Håper han kommer men som sagt er det jo 3 måneder til overgangsmarkedet åpner så man vet ikke så mye om hva som kommer til å skje. Casillas er en av verdens beste keepere (om ikke den beste) så jeg tror at vi kan si at "keeperproblemene" er løst hvis han kommer

 

ps.er enig i at siden din har begynt å bli veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Ville vært for godt til å være sant hvis arsenal kjøpte Casillas! Kommer nok aldri til å skje, men skulle det skje så hade det vært helt utrolig bra ;)

Vi får vente med forhåpninger til evt januar.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok sterkt tvilsomt at han kommer, men en drøm for Arsenal hadde blitt oppfylt hvis han HADDE komt...! :'(

 

Han har vel en gang i tida blitt kåra til verdens beste keeper, og da kan han vel ikke være så mye dårligere enn vår kjære Jens?! :D

 

Men jeg har en følelse om at ingen bosman-spillere kommer til Arsenal, så det er vel tvilsomt! :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi klager altfor mye på lehmann han er faktisk en av verdens beste keepere...han blir så grundig undervurdert...jeghar sett alle kampene i år og ingen keeper tabber fra lehmann har ført til mål....så lehmann er god nokk...det som gjør at chelsea ikke slepper inn mål omtrendt er att de har et forsvar som er sykt bra(og er vell verdt 6milliarder kroner...)..

Link to comment
Share on other sites

Finnes det i det hele tatt en keeper som er god nok for Arsenal? Jeg bare lurer......

21193[/snapback]

Rune Almenning Jarstein.... ;) :rolleyes:

21235[/snapback]

Jarstein er en veldig god og lovende keeper, men det er nok noen år til Arsenal vil vise sin interesse.

 

Tror det hadde vært en god ide å hente Iker Casillas, han er god nok og har mange år foran seg som keeper på topp nivå. Jens er god nok i dag, men jeg er usikker på hvor lenge han kommer til å være det....

Link to comment
Share on other sites

Tror det hadde vært en god ide å hente Iker Casillas, han er god nok og har mange år foran seg som keeper på topp nivå. Jens er god nok i dag, men jeg er usikker på hvor lenge han kommer til å være det....

22401[/snapback]

Helt enig med deg. Jeg synes Casillas er en stjerne keeper og jeg har alltid syntes han har vært det! Han er 3 ganger bedre enn det Jens er, og Iker er mye yngre!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hadde Casillas kommet til arsenal så hadde jeg nesten stryket med, han er en av verdens beste keeper og har vært i duel mot buffon i årene før om titlen "verdens beste keeper". Han er fortsatt ung og har mer erfaring enn de fleste store keepere, både fra world cup, champions league, La liga, EM osv, osv! Lehman kunne da blitt en god reserve keeper og kunne stått i mål i bla FA cupen.. Desverre tror jeg ikke Casillas kommer, han er nok for "stor" til å komme, og vil nok se på det å dra til arsenal som et steg tilbake. Men mirakler kan jo skje.. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...